Про що:

Серед клієнтів ломбарду трапляються люди різних соціальних статусів: ті, які працюють і безробітні, пенсіонери, студенти — яких об’єднує термінова фінансова допомога. Власнику ломбарду необхідно не лише залучати платоспроможних користувачів, а й убезпечити себе від шахраїв. Рішення, як залучити клієнтів до ломбарду і збільшити прибуток, — технологія Великих даних.

Зміст

Де знайти і як залучити клієнтів до ломбарду

Вдале місце — запорука успіху

Як утримати клієнта

Де знайти і як залучити клієнтів до ломбарду

Якщо ви лише збираєтеся відкрити ломбард, завдання на старті — створити портрет клієнта: хто ваш споживач, скільки йому років, де він працює і скільки витрачає. Правильно побудований портрет клієнта допомагає зрозуміти, що саме цікавить клієнт, задовольнити його запити та мотивувати повернутися ще раз.

Які дані використовує технологія Big Data? Головні джерела — це робота з інтернетом: соцмережами, онлайн-магазинами, показниками приладів та інші дані, збір яких не суперечить законам України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Так, щоб зібрати аудиторію для бізнесу з нуля, фахівці Big Data від Київстар будують її на знеособлених даних щодо фактичного споживання телеком-послуг абонентами Київстар, щоб визначити характеристики ідеального клієнта та методи продажу послуги для нього. Якщо ломбард вже має наявних клієнтів, великі дані допоможуть знайти Look-alike аудиторію — людей, схожих на тих прихильних клієнтів, що вже є, і яких найімовірніше зацікавлять послуги.

Для ломбарду важливо не лише набрати клієнтів, але й відсіяти охочих нажитися на чужій праці. Кредитний або антифрод-скоринг вирішує це завдання автоматично: система знаходить надійних платників, які повернуть позику та викуплять річ, і потенційних шахраїв, яких раніше помічали в шахрайських схемах, або які завинили в несплаті кредиту/позики.

Вдале місце — запорука успіху

Іноді вдалу стратегію може занапастити лише невдале місце для офісу чи торгового місця. І навіть якщо ваші оцінювачі найсправедливіші, а постійним клієнтам — знижка, безліч людей все одно забігають до менш відомого конкурента, тому що це єдиний подібний заклад у районі. Щоб вибрати вдале місце розташування, потрібно скористатися геоаналітикою і побудувати теплову карту. Що пропонує Heatmap:

  • місця скупчення цільової аудиторії;
  • наявність конкурентів;
  • поведінкові звички людей у цьому районі: наскільки часто беруть позики.

За допомогою теплової карти можна аналізувати як всю базу абонентів, так і вибрати лише той сегмент, який підпадає під ваш портрет клієнта.

Як утримати клієнта

Знайти клієнта — це половина успіху: важливо ще й змусити його повернутися до вас, а не піти до конкурента з нижчою ставкою. Як це зробити? Ось кілька порад:

  1. Економте час — насамперед клієнта. Оптимізуйте процес надання заставного квитка так, щоб він був спрощеним, зрозумілим і швидким. Якісне ПО створить базу клієнтів, розрахує суму кредиту та сформує договір.
  2. Навчайте своїх співробітників. Кваліфікований оцінювач має не лише швидко оцінити заставу та підготувати договір, але й оцінити безпосередньо клієнта: що запропонувати, щоб людина повернулася ще раз.
  3. Будьте гнучкими. Тарифи ломбардів стають все складнішими, щоб підлаштуватися й охопити найбільше людей.
  4. Дякуйте лояльним клієнтам. Впровадьте віп-карти, пропонуйте знижений відсоток під час повторного звернення.
  5. Говоріть з аудиторією. Вигідну пропозицію не достатньо лише розробити — її необхідно донести. Використовуйте таргетовані розсилки, спираючись на технології Big Data, щоб пропозицію отримали зацікавлені клієнти.

З Big Data від Київстар питання, як залучити клієнтів до ломбарду, більше не здається надто складним. Продукт оператора, з використанням Великих даних, пропонує додаткові переваги власникам ломбардів: наприклад, — можливість зібрати інформацію про людину, яка раніше не користувалась кредитом, на основі поведінки потенційного позичальника в мережі мобільного зв’язку.

Використовуйте Big Data, щоб розвивати свій бізнес

Big Data та аналітика

Використовуйте Big Data, щоб розвивати свій бізнес

Ми порадимо оптимальні рішення для вас

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті