Головна / Новини / Тренди та аналітика / Як зробити ваш корпоративний блог цікавим у 2023 році?

Як зробити ваш корпоративний блог цікавим у 2023 році?

Як зробити ваш корпоративний блог цікавим у 2023 році?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
20 Січня 2023
Тренди та аналітика

Корпоративний блог є важливим каналом комунікацій багатьох компаній. Він допомагає залучати трафік, потенційних клієнтів, підвищує авторитет, довіру та лояльність тощо. 55% маркетологів стверджують, що покращення якості їхнього контенту у блозі вплинуло на успішні результати їхніх кампаній. Тож, як зробити бізнес-блог цікавим для читачів у 2023 році, щоб вони поверталися знов і знов? Розповідаємо далі у статті.

 

Тенденції ведення блогів

Ось кілька тенденцій, які, на думку лідерів HubSpot, ви маєте включити у свою стратегію ведення блогу у цьому році, щоб зробити його цікавим та актуальним:

  • Нативність

За словами редактора HubSpot Джея Фукса, однією з найважливіших тенденцій у веденні блогів є нативність, оскільки успішна робота з корпоративним онлайн-виданням — це мистецтво зробити так, щоб читачі бачили користь від вашого контенту і не помічали його рекламну мету.

  • Цікаві та актуальні теми контенту

Контент блогу, зосереджений навколо актуальних тем, є ще однією тенденцією, яку слід враховувати. Найпростіший спосіб дізнатися, про що писати у статтях та що хочуть читати ваші клієнти (реальні чи потенційні) — запитати їх. У такий спосіб ви можете зрозуміти, що вони хотіли б знати та які теми ви повинні обговорити. Це можна зробити за допомогою онлайн-опитування електронною поштою, поп-ап банеру у блозі або через безплатний сервіс для створення анкет — Google Forms.

Ще один чудовий спосіб дізнатися, що цікавить ваших клієнтів, — це поговорити з вашою командою продажів. Як правило, саме співробітники цього відділу найчастіше стикаються з відгуками/пропозиціями/питаннями клієнтів, які можуть стати неоціненним джерелом інформації не тільки для авторів вашого блогу, а й для компанії в цілому.

  • Дані з власних або сторонніх досліджень

Мартіна Бретус, редакторка маркетингового блогу HubSpot, наголошує, що перевагою включення до статей оригінальних даних полягає у тому, що це може збільшити відвідуваність сайту. Унікальна інформація завжди привертає увагу, адже це величезний актив для будь-якого бізнес-блогу. І хоча ви завжди можете звернутися до сторонніх досліджень, створення своїх даних допоможе вам виділитися у вашій галузі. Вони також дозволять вам бути помітними, оскільки інші компанії, ймовірно, посилатимуться на вас. Крім того, читач завжди зможе перевірити, звідки ви взяли інформацію. Це допомагає переконати вашу аудиторію, що ваш контент є фактичним і підтвердженим.

  • Унікальний візуальний контент

Візуалізація стає все більш популярною у бізнес-блогах замість стокових однотипних фото. Ви можете знайти цікаву тему, проте без візуальної складової, яка не схожа на пропозиції конкурентів, ваша стаття не матиме бажаної ефективності. При цьому не обов’язково знатися на навичках дизайнера, щоб зробити якісні ілюстрації. Є багато онлайн-інструментів, таких як Canva, які спрощують створення власної графіки навіть для початківців.

  • Обов’язковий відеоконтент

Важливо створювати відео для ваших продуктів або послуг. Це може бути відеореклама, відеовідгуки клієнтів або будь-що інше. Потім ви можете їх інтегрувати у свої публікації та отримати більше переглядів від читачів. Статті у блозі з відео отримують на 83% більше трафіку, ніж ті, які такого відео не мають, та миттєво роблять ваші публікації більш привабливими. Ви також можете використовувати їх, щоб розділяти текст та зрозуміло представляти складні теми.

  • Інтерактивні елементи

Інтерактивні елементи дозволяють відвідувачам блогу взаємодіяти з вашим контентом, а не просто читати текст. Наприклад, можна додати ігри або вікторини, які допоможуть розповісти про продукт або послугу компанії, а водночас підвищать кількість конверсій. В інтернеті існує безліч інструментів, завдяки яким бренди створюють інтерактивні тести.

Інші форми інтерактивного вмісту:

  • Калькулятори, подібні до представленого на NerdWallet.
  • Інтерактивна інфографіка, як ця, від поліграфічної компанії CEWE.
  • Інтерактивна панорама, як-от від Lenstore, яка зображає горизонт Лондона.
  • Регулярність публікацій

Для кожного блогу має бути створений контент-план. За допомогою нього ви зможете відстежувати, наскільки регулярно публікуватимете статті. HubSpot наголошує, що компанії, які роблять публікації у корпоративному блозі 20 разів на місяць, генерують у 5 разів більше трафіку, ніж ті, які оновлюють контент менше ніж 4 рази на місяць.

  • Поширюйте контент у різних каналах

Ваш блог — золота жила, а тому вам слід зробити усе, щоб максимально використати можливість представити контент у кількох каналах. Розбийте один вміст на кілька невеликих фрагментів, наприклад, для постів у соціальних мережах та для розсилок в електронних листах.

  • Використовуйте SEO-оптимізацію

SEO-оптимізація (від англійського Search Engine Optimization) має безліч критеріїв. Зокрема, унікальність, ключові слова тощо. Так, дослідження ключових слів є одним з найкращих способів розробки потенційних тем, які зацікавлять клієнтів.

51% компаній оцінюють ефективність вмісту своїх блогів на основі органічного трафіку, тоді як 42% стверджують, що рейтинг у пошуку є найважливішим показником для вимірювання успіху. Коли у блозі використовуються актуальні ключові слова, то 37% кампаній відзначають, що отримують «сильні результати» від своїх публікацій.

Тож, якщо вміст вашого блогу не оптимізовано, такі пошукові системи, як Google, не знатимуть, як розташувати статті у пошуку. Якщо люди шукатимуть теми, про які ви пишете, ваш сайт не відображатиметься в їхніх результатах, і ви втратите відвідувачів. Втім, захоплюватися тільки оптимізацією не варто. Зосередження на високоякісному вмісті іноді дає кращий ефект, ніж оптимізація дописів у блозі для SEO.

Приклади корпоративних блогів

Статистичні дані доводять, що блоги все ще є найкращим способом у 2023 році, щоб розвинути впізнаваність бренду та залучити більше потенційних клієнтів. Наведемо приклади успішних корпоративних блогів:

Блог HubSpot
HubSpot є великою компанією, яка надає послуги з автоматизації маркетингових послуг та процесів продажу, тобто це масштабна CRM платформа. Блог HubSpot, який щомісяця відвідує понад 4,5 мільйона читачів, містить усе, що потрібно знати, щоб опанувати маркетинг.

Блог Shopify
Shopify — інтернет-компанія, яка займається розробкою програмного забезпечення для онлайн і роздрібних магазинів. Shopify створив блог про маркетинг електронної комерції та ведення онлайн-бізнесу.

Блог Salesforce
Salesforce — американська компанія, розробник однойменної CRM-системи. Має блог, де ділиться бізнес-порадами, тенденціями та ідеями у сфері продажів, обслуговування, маркетингу, аналітики тощо.

Блог Harvard Business Review (HBR)
HBR — щомісячне науково-популярне видання, присвячене різним питанням управління бізнесом. Видається з 1922 року Гарвардською школою. Блог висвітлює нові ідеї та класичні поради щодо стратегії, інновацій та лідерства від найкращих світових експертів з бізнесу та менеджменту.

Блог Kyivstar Business
Kyivstar Business Hub — блог для бізнесу від оператора Київстар. Тут ви можете дізнатися про бізнес-рішення, ознайомитись з оглядами бізнес-книг, трендами у світі технологій, а також почитати аналітику, інтерв’ю з представниками українських компаній, подивитися відео та послухати подкасти. Нові матеріали публікуються щодня.

Підписуйтесь на Kyivstar Business Hub, а також створюйте свій цікавий корпоративний блог й збільшуйте свої продажі.

Теги
Підписатись на розсилку