Про що:
Директор з Big Data Київстар Андрій Желєзняк під час панельної дискусії на Get Business Fest розповів про перспективи та передумови використання ШІ для українського бізнесу.
У рамках Get Business Fest, щорічного заходу для українського малого та середнього бізнесу, Андрій Желєзняк, Big-Data директор Київстар взяв участь у панельній дискусії «Як штучний інтелект змінює нашу реальність прямо зараз?». Спікери говорили про різні аспекти та кейси використання ШІ — від викликів до можливостей та технічних передумов для його розвитку. Зокрема йшлося про питання етики, прав інтелектуальної власності, боротьби з фейками та чи здатен ШІ конкурувати з людьми у професійній діяльності.
1/5
Під час свого виступу Андрій Желєзняк зауважив, майже ¾ усіх компаній в Україні відчувають дефіцит кадрів, за даними дослідження від Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА). І цей показник за останній рік зріс на більш ніж 50%. Тож використання технологій ШІ стають для бізнесу необхідністю у сучасних умовах і не загрожують роботодавцям чи працівникам, а навпаки допомагають адаптуватися і вижити.
Однак без кваліфікованих кадрів навіть найкращі технології не можуть бути ефективно використані, тому зараз ключовим для роботодавців є навчання персоналу навичкам роботи з ШІ. Вміння користуватися інструментами ШІ стане індикатором ефективності в певних професіях і може стати для працівників конкурентною перевагою.
Крім того, спікер поділився досвідом навчання ШІ працівників Київстар і зауважив, що ще необхідно бізнесам, які прагнуть використовувати штучний інтелект у своїй повсякденній роботі.
«Впровадження технологій ШІ, крім навчання персоналу, потребує якісної гнучкої інфраструктури, яка дозволить швидше впроваджувати інновації, гарантувати безпечність, контроль витрат тощо. Такі інструменти надають хмарні провайдери Azure, AWS, і в Київстарі вони вже використовуються», — зауважив спікер.
«Впровадження технологій ШІ, крім навчання персоналу, потребує якісної гнучкої інфраструктури, яка дозволить швидше впроваджувати інновації, гарантувати безпечність, контроль витрат тощо. Такі інструменти надають хмарні провайдери Azure, AWS, і в Київстарі вони вже використовуються», — зауважив спікер.
Під час дискусії Андрій Желєзняк відзначив і другу важливий складник для впровадження ШІ — дані, на основі яких штучний інтелект навчатиметься і працюватиме.
За словами спікера, вкрай важливо такі дані збирати, відслідковувати їхню якість та структурувати, у своїй роботі застосовувати комплаєнс-законодавство, пов’язане зі збором і обробкою таких даних, зокрема персональних даних.
«Насправді, ми давно використовуємо інструменти ШІ, коли щось аналізуємо, прогнозуємо показники бізнесу і т.д. Він давно уже все змінив, зараз просто настав новий етап його розвитку. І бізнеси тільки починають розуміти, на що це може вплинути, як треба обходитись з цими новими можливостями, і що ми маємо для того мало знань. Це ключовий момент. І я вважаю, що треба інвестувати і людям, і бізнесам, і державі в те, щоб з’явилося більше знань, як з цими можливостями поводитись», — додав Андрій Желєзняк.
«Насправді, ми давно використовуємо інструменти ШІ, коли щось аналізуємо, прогнозуємо показники бізнесу і т.д. Він давно уже все змінив, зараз просто настав новий етап його розвитку. І бізнеси тільки починають розуміти, на що це може вплинути, як треба обходитись з цими новими можливостями, і що ми маємо для того мало знань. Це ключовий момент. І я вважаю, що треба інвестувати і людям, і бізнесам, і державі в те, щоб з’явилося більше знань, як з цими можливостями поводитись», — додав Андрій Желєзняк.
Додайте коментар