Як скоринг допомагає фінансовим компаніям оцінювати надійність клієнтів
20 січня 2020 3 хвилини читання

Скоринг у страхуванні: що це таке та чим може допомогти Big Data

Бізнес-рішення#Скоринг#BigData

Про що:

Хочете убезпечити свій бізнес від збитків, запобігти відтоку клієнтів? Використовуйте скоринговий бал. Скоринг у страхуванні працює не менш ефективно, ніж у банківській справі. Детальніше про особливості та переваги цього інструменту – читайте в нашій статті.

Зміст

У чому полягає страховий скоринг

Навіщо потрібен скоринг у страхуванні

Як працює страховий скоринг

Джерела інформації для створення скорингової моделі

Чому варто вибрати BigData від Київстар

У чому полягає страховий скоринг

У перекладі з англійської «скоринг» означає «отримання балів». Спочатку цим терміном користувалися в банківській справі. Банківський, або кредитний, скоринг – це система оцінки платоспроможності та сумлінності потенційного позичальника.

Не так давно скоринг почали використовувати й страхові компанії. Це важливий крок у розвитку сфери, оскільки допомагає визначити більш надійних клієнтів зі стійкими звичками та поведінковими моделями.

Навіщо потрібен скоринг у страхуванні

  • Страховий скоринг дозволяє оцінити ризики й розмір можливих збитків, яких зазнає страхова компанія, якщо укладе договір з певним клієнтом.
  • Можна точніше розрахувати резерв і розробити гнучку тарифну сітку.
  • Визначення благонадійних клієнтів дає можливість запропонувати їм більш гнучкі тарифи на страхування. Так компанія утримає саме цей сегмент споживачів, підвищуючи свій прибуток без збільшення ризиків.
  • Якщо у людини низький скоринговий бал, можна підвищити ставки й таким чином компенсувати можливі ризики.

Як працює страховий скоринг

Для створення страхової скорингової моделі зазвичай враховують такі основні параметри, як:

  • кількість порушених потенційним клієнтом зобов’язань, їх терміни й серйозність;
  • наявність кредитної історії та її якість;
  • регіональні фактори.

Також для оцінки використовують додаткові дані:

  • стать;
  • вік;
  • інформацію про членів сім’ї;
  • фінансове становище тощо.

На основі математичного аналізу всіх даних формується скоринговий бал потенційного клієнта, і залежно від цього балу страхова розраховує тариф.

Джерела інформації для створення скорингової моделі

У страхового скорингу є ряд складнощів, зокрема отримання необхідної інформації відповідно до вимог законодавства про використання і захист персональних даних.

Страхові компанії можуть скористатися:

  1. Даними, наданими клієнтом самостійно (анкета, кредитна історія, інформація про сім’ю, посилання на акаунти в соцмережах тощо).
  2. Оцінкою конкретного середовища та умов, в яких, наприклад, знаходиться або експлуатується об’єкт страхування.
  3. Великими даними – BigData. Це може бути інформація мобільного оператора про місцеперебування, поїздки, витрати та багато іншого.

Крім того, сучасні скорингові системи здатні не тільки обробляти готові дані, але й самонавчатися (Machine learning). З огляду на модель поведінки наявних клієнтів, системи самостійно коригують свою оцінку потенційних споживачів.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Чому варто вибрати BigData від Київстар

Ми пропонуємо клієнтам тільки сучасні перевірені продукти на основі BigData. Джерелом великих даних є дії користувачів в інтернеті, інформація з соцмереж, блогів, CRM-систем, ЗМІ, бази даних, показання приладів і датчиків, транзакції, кредитні історії та багато іншого. Ця інформація постійно оновлюється, тому отримана на її основі модель для скорингу в страхуванні буде максимально точною й актуальною.

Також важливо, що всі аналітичні моделі Київстар на базі Big Data будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних відповідно до законів України.

Бізнес-рішення#Скоринг#BigData

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ФінансовийСкоринг#Рішення#IOT#IOTISKYIVSTAR#БігДата#BigData#Антифрод#ІнтернетРечей#Технології#Компанії
#BigData#Look-alike#ФінансовийСкоринг#БігДата#ПортретКлієнта
OpenAPI: огляд API-продуктів від Київстар7 липня 2021 5 хвилин читання

OpenAPI: огляд API-продуктів від Київстар

#SMS#Скоринг#API#ФінансовийСкоринг#СмсРозсилка#BigData#БігДата
#BigData#Сегментація#Скоринг#ADWISOR#БігДата#Антифрод
#BigData#Скоринг#Геоаналітика#ТаргетованіРозсилки#Аналіз#БігДата#Теплокарта#Heatmap#ФінансовийСкоринг#Антифрод
#ФінансовийСкоринг#Київстар#BigData#БігДата#Компанії#Бізнес-аналітика#Антифрод
#Скоринг#BigData
#BigData#Скоринг#Бізнес#ФінансовийСкоринг#БігДата

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку