Про що:
Діяльність страхових компаній безпосередньо пов’язана з ризиками, адже застрахована особа може пропускати платежі або ж виявитися шахраєм. Уникнути подібних інцидентів допомагає послуга скорингу в страхуванні. Компанії аналізують дані про клієнтів і оцінюють їх надійність. Виконати таку роботу вручну — довгий і клопіткий процес. Проте з технологією Big Data від Київстар страхові компанії можуть не лише прискорити оцінку майбутніх страхувальників, а й зробити її більш точною. Скоринговий бал формується без втручання людини — працюють аналітичні моделі з використанням алгоритмів машинного навчання.
Зміст
Навіщо потрібен страховий скоринг?
Завдання скорингу в страхових компаніях:
Що таке телекомунікаційний скоринг і чим він відрізняється від звичайного?
Як розраховується скорингова оцінка:
Навіщо потрібен страховий скоринг?
Страховий скоринг — це зручна і надійна система оцінювання платоспроможності та сумлінності потенційних клієнтів. Термін «scoring» прийшов з англійської мови й означає підрахунок балів. Спочатку страховий скоринг застосовувався в банківській сфері, де позичальників перевіряли за низкою параметрів, щоб запобігти можливому непогашенню кредиту. Страховики перейняли досвід банкірів і використовують скоринг у разі автострахування, оформлення автоцивілки й інших полісів.
Страхові організації заробляють на наданні послуг. Дохід компаній складається з премій за оформлення страховок, винагород за укладання договорів, відшкодувань виплат, відсотків від угод та інших страхових операцій. Відповідно, організації отримають прибуток тільки за умови співпраці з надійними страхувальниками. Що більше у компаній таких клієнтів, то вищий дохід.
Галузеві рішення
Антифрод від Київстар
Набір інструментів, що допомагають оцінити підозрілість фінансових операцій та реєстрацій на сайті за допомогою аналізу SIM-карти клієнта.
Завдання скорингу в страхових компаніях:
- перевірка фінансового стану клієнта, його страхових історій;
- захист компанії від шахрайських операцій;
- проведення централізованої та продуманої страхової політики;
- скорочення фінансових втрат, пов’язаних із несплатою внесків і простроченою заборгованістю;
- прискорення обробки заявок на отримання поліса, що підвищує лояльність клієнтів.
Визначити платоспроможність страхувальників допомагає цифрове значення — скоринговий бал. В основі розрахунку лежить математична модель, яка оцінює понад 1000 поведінкових факторів, і прогнозує, наскільки ймовірним є те, що клієнт виконає свої зобов’язання. Наприклад, якщо у людини були підозрілі фінансові операції або вона має низьку платоспроможність, в 99% випадків їй відмовлять у страхуванні.
Галузеві рішення
Фінансовий скоринг
Рішення на базі Big Data, щоб перевіряти надійність клієнтів та запобігати втратам при видачі кредиту чи страхуванні.
СпробуватиЩо таке телекомунікаційний скоринг і чим він відрізняється від звичайного?
Київстар — один з експертів в Україні у роботі з Big Data і сучасними методами аналітики. Компанія пропонує ряд продуктів, які успішно розв’язують бізнес-задачі та допомагають компаніям розвиватися. Технологія аналізу Big Data й алгоритми машинного навчання, дозволяють обробляти колосальні обсяги інформації.
Мобільний оператор має великі масиви даних, які можна використовувати, щоб створювати сучасні сервіси та послуги. Саме такі дані лягають в основу телекомунікаційного скорингу і враховуються як додатковий параметр під час ухвалення рішення про страхування клієнта. Аналіз поведінки абонента в мережі оператора дає можливість створити знеособлений скоринговий бал, який враховується при ухваленні рішення про укладення договору зі страховою компанією.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Як розраховується скорингова оцінка:
- Страхова компанія передає аналітикам мобільного оператора телефонні номери з позитивною і негативною кредитною історією.
- Співробітники Київстар обробляють дані телеком-мережі та створюють близько 2000 прогностичних параметрів.
- Виходячи із предикторів (прогностичних параметрів) формується скоринговий бал, який свідчить про статистичну вірогідність неблагонадійності страхувальників.
На основі отриманих даних експерти створюють скорингову модель з урахуванням особливостей страхового сегмента і цільової аудиторії. Послуга страхового скорингу від Київстар надається через вебінтерфейс, який налаштовують для безпосередньої взаємодії співробітників фірм з аналітиками.
Оператор суворо дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», тому використовує неперсоналізовані дані абонентів і не передає особисту інформацію третім особам. Аналітичні моделі скорингу в страхових компаніях будуються за допомогою машинних алгоритмів і оцінюють страхувальника без втручання людського фактора.
Отже, страховий скоринг — це ефективна система, яка точно визначає надійність клієнтів. Головним показником платоспроможності страховиків вважається скоринговий бал. Щоб спростити оцінювання, Київстар пропонує компаніям автоматизовані продукти на основі Big Data. Бізнесу досить відправити запит, а експерти Київстар оброблять дані та надішлють результат перевірки. Телекомунікаційний скоринг у страхуванні допоможе вберегти компанію від шахраїв і збільшити лояльність клієнтів.
Додайте коментар