Про що:
Хочете убезпечити свій бізнес від збитків, запобігти відтоку клієнтів? Використовуйте скоринговий бал. Скоринг у страхуванні працює не менш ефективно, ніж у банківській справі. Детальніше про особливості та переваги цього інструменту – читайте в нашій статті.
Зміст
У чому полягає страховий скоринг
Навіщо потрібен скоринг у страхуванні
Як працює страховий скоринг
Джерела інформації для створення скорингової моделі
Чому варто вибрати BigData від Київстар
У чому полягає страховий скоринг
У перекладі з англійської «скоринг» означає «отримання балів». Спочатку цим терміном користувалися в банківській справі. Банківський, або кредитний, скоринг – це система оцінки платоспроможності та сумлінності потенційного позичальника.
Не так давно скоринг почали використовувати й страхові компанії. Це важливий крок у розвитку сфери, оскільки допомагає визначити більш надійних клієнтів зі стійкими звичками та поведінковими моделями.
Навіщо потрібен скоринг у страхуванні
- Страховий скоринг дозволяє оцінити ризики й розмір можливих збитків, яких зазнає страхова компанія, якщо укладе договір з певним клієнтом.
- Можна точніше розрахувати резерв і розробити гнучку тарифну сітку.
- Визначення благонадійних клієнтів дає можливість запропонувати їм більш гнучкі тарифи на страхування. Так компанія утримає саме цей сегмент споживачів, підвищуючи свій прибуток без збільшення ризиків.
- Якщо у людини низький скоринговий бал, можна підвищити ставки й таким чином компенсувати можливі ризики.
Як працює страховий скоринг
Для створення страхової скорингової моделі зазвичай враховують такі основні параметри, як:
- кількість порушених потенційним клієнтом зобов’язань, їх терміни й серйозність;
- наявність кредитної історії та її якість;
- регіональні фактори.
Також для оцінки використовують додаткові дані:
- стать;
- вік;
- інформацію про членів сім’ї;
- фінансове становище тощо.
На основі математичного аналізу всіх даних формується скоринговий бал потенційного клієнта, і залежно від цього балу страхова розраховує тариф.
Джерела інформації для створення скорингової моделі
У страхового скорингу є ряд складнощів, зокрема отримання необхідної інформації відповідно до вимог законодавства про використання і захист персональних даних.
Страхові компанії можуть скористатися:
- Даними, наданими клієнтом самостійно (анкета, кредитна історія, інформація про сім’ю, посилання на акаунти в соцмережах тощо).
- Оцінкою конкретного середовища та умов, в яких, наприклад, знаходиться або експлуатується об’єкт страхування.
- Великими даними – BigData. Це може бути інформація мобільного оператора про місцеперебування, поїздки, витрати та багато іншого.
Крім того, сучасні скорингові системи здатні не тільки обробляти готові дані, але й самонавчатися (Machine learning). З огляду на модель поведінки наявних клієнтів, системи самостійно коригують свою оцінку потенційних споживачів.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Чому варто вибрати BigData від Київстар
Ми пропонуємо клієнтам тільки сучасні перевірені продукти на основі BigData. Джерелом великих даних є дії користувачів в інтернеті, інформація з соцмереж, блогів, CRM-систем, ЗМІ, бази даних, показання приладів і датчиків, транзакції, кредитні історії та багато іншого. Ця інформація постійно оновлюється, тому отримана на її основі модель для скорингу в страхуванні буде максимально точною й актуальною.
Також важливо, що всі аналітичні моделі Київстар на базі Big Data будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних відповідно до законів України.
Додайте коментар