На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Маленькі дані: ключики до розуміння мегатрендів

Small Data: The Tiny Clues That Uncover Huge Trends
Видавець: St. Martin's Press, Рік випуску: 2016
Автор:
Линдстром Мартин
small-data
06.12.2018
Бестселер за версією The New York Times Одна із кращих бізнес-книг 2016 року за версією strategy + business У 2016 році Forbes назвав це видання обов'язковим для прочитання Мартін Ліндстром – засновник маркетингових агентств Brand Sense і Buyology. Консультував такі компанії, як Disney, McDonalds, Lego, Nestle, Pepsi та інші. Входить до списку 100 найвпливовіших людей світу за версією Time Magazine. Вивчає роль людської психіки в процесі покупки. Автор шести книг.

Основна ідея

Відомі бренди мають дві переваги: вони викликають повагу до технологічних характеристик, довговічності й ефективності
'
читати огляд
рекомендовать
1 Star
1
Loading...Loading...