5 запитань про витрати на ІТ-інфраструктуру для малого та середнього бізнесу

28 серпня 2024

5 хв.

5 запитань про витрати на ІТ-інфраструктуру для малого та середнього бізнесу

Про що:

Планувати витрати на технологічні рішення потрібно не тільки великим компаніям з IT-департаментами, але й малому та середньому бізнесу. Бо жодне підприємство не може повноцінно працювати без IT-інфраструктури — комплексу апаратного та програмного забезпечення: від серверів до корпоративної пошти. 

Як МСБ керувати витратами на IT? Для початку — відповісти на кілька питань, які допоможуть зрозуміти, в якому стані ваші технології, які рішення потребують пріоритетного фінансування та що варто додати до IT-бюджету.

Зміст

№1. Як може змінюватися навантаження на IT-інфраструктуру?

№2. Чи плануєте розширення або перенавчання команд?

№3. Чи всі системи та програми оновлені?

№4. Як досягти потрібного рівня кібербезпеки?

№5. Яка наша стратегія аварійного відновлення?

№1. Як може змінюватися навантаження на IT-інфраструктуру?

Випуск нових продуктів, масштабні маркетингові кампанії, сезонні зміни продажів — ці події збільшуватимуть трафік на всі ваші ресурси. І щоб продуктивність бізнесу не падала, варто завчасно на технологічному рівні готуватися до подібних ініціатив.  

Припустимо, компанія запланувала розширення продуктової лінійки — тоді  можуть знадобитися нові сервіси для аналітики продажів. А щоб підтримувати роботу інтернету-магазину в період знижок Чорної п'ятниці чи Різдвяних свят, потрібно буде більше серверних потужностей, ніж зазвичай. 

Уникнути зайвих труднощів з прогнозуванням витрат допоможуть хмарні сервіси. Одна з ключових переваг рішення — гнучка модель тарифікації. Тобто компанія сплачує за послуги по моделі pay as you go: скільки фактично використали обчислювальних ресурсів — такий і рахунок. І завжди є опція масштабувати сервіси під змінні потреби бізнесу. Наприклад, якщо компанія обирає хмарну платформу Microsoft Azure з Київстар, то може в будь-який момент замовити більший обсяг для своїх даних на віртуальному диску.

Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

№2. Чи плануєте розширення або перенавчання команд?

По-перше, якщо кількість працівників суттєво зросте, IT-інфраструктура також потребуватиме оновлень. Подумайте, чи потрібно збільшити потужності локальних серверів або заздалегідь почати плавний перехід на хмарну чи гібридну модель. Також варто проаналізувати, чи з'являться у вас потреби в нових сервісах для роботи. Наприклад, в компанії є нечисельна служба підтримки, яка працює на власному спеціальному обладнанні. Якщо виникне потреба збільшити команду контакт-центру, то раціональніше замість дорогої техніки використовувати хмарні рішення, як-от Віртуальну мобільну АТС.  

По-друге, розширення команд може призвести до збільшення кількості помилок в ручних процесах, бо буде складніше проконтролювати кожного працівника. Тому повторювані задачі варто автоматизувати.

По-третє, можливо потрібно глибше диджиталізувати роботу окремих команд, щоб полегшити їм рутинні процеси. Наприклад, автоматизувати рекрутинг та HR, щоб пришвидшити найм співробітників. Системи управління кандидатами, Big Data, прогнозний аналіз від ШІ — компанії з далекоглядним підходом уже інвестують в такі можливості.

№3. Чи всі системи та програми оновлені?

Навіть якщо ви не плануєте розширювати бізнес, застаріле обладнання та програмне забезпечення становитимуть загрозу для стабільності компанії. Апаратне забезпечення може не підтримуватися виробником, а програмне — не отримувати нових оновлень і виправлень. Це зробить IT-інфраструктуру вразливою та неефективною.

Ознаки, що компанії необхідні технологічні оновлення:

  • сервіси працюють повільніше, а помилок стає більше;
  • неможливо обслуговувати більшу кількість клієнтів;
  • програми не інтегруються з новими сервісами або сторонніми бізнес-додатками;
  • збільшуються експлуатаційні витрати на інфраструктуру;
  • немає автоматизованих функцій, наприклад, звітності та аналітики.

Якщо ви маєте такі труднощі, час розробити план і бюджет для необхідних модернізацій. IT-команда має визначити, скільки ліцензій на ПЗ, підписок та угод про технічне обслуговування варто оновити.

№4. Як досягти потрібного рівня кібербезпеки?

Дослідницька маркетингова компанія IDC прогнозує, що до 2025 року кібератаки, націлені на малі та середні підприємства, стануть набагато більш поширеними. Тому 40% цих компаній вживатимуть профілактичних заходів для зменшення безпекових ризиків.

МСБ може взаємодіяти із великою кількістю постачальників, партнерів і клієнтів, тому їхні дані є вкрай цінними. Отже, їм потрібен комплексний підхід до захисту мереж, пристроїв і даних. Щоб мінімізувати ризики, МСБ потрібні різні безпекові функції. Наприклад:

  • антивірусний захист;
  • інтелектуальне виявлення загроз;
  • моніторинг мережевого трафіку;
  • управління ідентифікацією та автентифікацією;
  • керування політиками безпеки та запобігання вторгненням.

Спеціалісти Київстар допоможуть підібрати оптимальний комплект рішень для безпеки бізнесу будь-яких розмірів і нададуть підтримку в процесі впровадження інструментів.

У період з 10.07 по 31.12.2024 р. підключайте один із тарифів оптоволоконного інтернету «На швидкості» разом з рішеннями для кіберзахисту від Fortinet та отримайте знижку 20% на нові включення інтернету та вибраний комплект для кіберзахисту. Знижка діятиме протягом 12 місяців з дати підключення. Більше інформації за посиланням.

№5. Яка наша стратегія аварійного відновлення?

Ціна простою бізнесу через збої може бути вища за розмір інвестицій в IT-інфраструктуру. Тому раціонально заздалегідь мінімізувати ризики — обирати кращі варіанти Disaster Recovery as a Service, щоб у разі непередбачуваних ситуацій заощадити час і кошти на відновлення роботи бізнесу. 

Проаналізуйте актуальний план аварійного відновлення: як відбувається розгортання процесів реплікації, скільки часу та ресурсів потрібно тощо. Якщо бачите прогалини в стратегії, варто внести в бюджет оновлення своїх сервісів. Адже завдяки якісному аварійному відновленню можна досягти безперервності роботи під час технічних і програмних збоїв. І як результат — захистити бізнес від великих фінансових і репутаційних втрат. 

Малий та середній бізнес потребує рішення, яке поєднує в собі економічну ефективність, надійність і простоту розгортання. І одне з таких — Azure Site Recovery, хмарний сервіс у Microsoft Azure від Київстар. Що отримує компанія з цим рішенням:

  • Надійність — реплікація даних, додатків, локальних віртуальних машин і серверів відбувається у хмарне сховище Microsoft Azure або додатковий центр обробки даних.
  • Економічність — сервіс може повністю замінити фізичне резервне сховище даних, тобто компанії не потрібно буде вкладати додаткові кошти.
  • Простота — ASR легко розгортати та адмініструвати за допомогою реплікації віртуальної машини Azure в одне місце на порталі Azure. Спеціалісти компанії можуть налаштовувати функції сервісу відповідно до потреб бізнесу.
Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Azure Site Recovery від Київстар

Сервіс, що дає змогу створювати приватні підключення між центрами обробки даних Azure та локальною інфраструктурою компанії-клієнта.

ІТ-інфраструктура — фундамент бізнесу, від якого залежить його стійкість, ефективність і безпека. Тому коли компанія планує витрати на технології, важливо враховувати й актуальні потреби, й стратегію розвитку на найближчі роки.

Зміст

№1. Як може змінюватися навантаження на IT-інфраструктуру?

№2. Чи плануєте розширення або перенавчання команд?

№3. Чи всі системи та програми оновлені?

№4. Як досягти потрібного рівня кібербезпеки?

№5. Яка наша стратегія аварійного відновлення?

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті