Про що:
Технологічні рішення — база для розвитку компанії, лояльності клієнтів і продуктивності команд. Вони впливають на всі робочі процеси, незалежно від сфери чи масштабу бізнесу. І щоб цей вплив був дійсно інноваційним, технології потрібно регулярно оновлювати. Як зрозуміти, коли прийшов час? Ось 5 сигналів, що ваші бізнес-інструменти застаріли.
Зміст
Сервіси не відповідають потребам бізнесу
Збільшуються експлуатаційні витрати
Інтернет занадто повільний
Сервіси прив'язують вас до офісу
IT-інфраструктура не готова до майбутнього
Сервіси не відповідають потребам бізнесу
Інструменти можуть гальмувати роботу компанії, якщо: не оновлюються виробником, мають неактуальні функції, несумісні з бізнес-продуктами, які використовують ваші замовники або партнери.
Як це виправити:
- Обирайте програми, які автоматично оновлюються до останніх версій. Це гарантує, що у вас завжди буде доступ до нових функцій. Наприклад, саме таким є пакет сервісів Microsoft 365.
- Перевіряйте, щоб нові продукти зручно комбінувалися з іншими сервісами, які ви плануєте використовувати. Наприклад, Microsoft 365 сумісний з Віртуальним робочим столом Windows, Power Automate та Аzure Active Directory. А IP-телефонія дозволяє інтегрувати Віртуальну АТС та CRM-систему.
- Замовляйте кілька сервісів у одного постачальника — тоді між ними буде мінімум конфліктів.
Збільшуються експлуатаційні витрати
Підтримка апаратного забезпечення та застарілих програм може перетворюватися у чималі витрати бюджету компанії. Наприклад, сервери треба регулярно обслуговувати — ремонтувати та оновлювати. А програми можуть давати тривалі збої, що вимагатиме витрат на роботу з відновлення. За даними дослідження хмарної компанії Infrascale, збій програмного забезпечення — найпоширеніша причина простою бізнесу: на цьому наголосили 53% респондентів. А 38% опитаних стикалися з простоями в роботі через збій обладнання.
Якщо експлуатаційні витрати на інфраструктуру збільшуються, варто подумати про альтернативи проблемним рішенням. Розглянемо два з них.
Альтернатива фізичним серверам — хмарні сервіси. Важливі фінансові переваги рішень — оптимізація ресурсів і гнучкість витрат. По-перше, бізнес не витрачає кошти на фізичну інфраструктуру, бо сервіси розташовані у хмарі. По-друге, компанії платять лише за ті обчислювальні ресурси, які використовують.
Альтернатив стаціонарним телефонним системам — IP-телефонія. Для підключення потрібен тільки інтернет, ІР-телефон або відповідне програмне забезпечення. IP-телефонія зробить дзвінки дешевшими, а також дозволить економити на обслуговуванні систем.
Чи потрібна вашому бізнесу IP-телефонія?
Інтернет занадто повільний
Довге завантаження сайтів чи додатків — не єдині ознаки того, що швидкість інтернету незадовільна. Також може погіршуватися робота POS-пристроїв, систем трекінгу, сигналізації, телефонного та іншого обладнання, для роботи якого потрібен інтернет. Є ризики й проблеми на стороні клієнтів: неможливість скористатися вашим сайтом чи застосунком, переривання дзвінків, низька якість голосу чи тривалий час очікування. Кількість скарг зростатиме, а кількість клієнтів — зменшуватиметься.
Щоб низька швидкість інтернету не стала перешкодою для повноцінного функціонування бізнесу, обирайте оптимальний варіант підключення для свого підприємства:
- Для бізнесу в багатоквартирних будинках — FTTB-підключення зі швидкістю до 100 Мбіт/с.
- Для компаній в окремих будівлях чи в ТЦ — виділений оптичний канал зі швидкістю до 10 Гбіт/с.
- Для бізнесів за межами населених пунктів — 4G (LTE) зі швидкістю до 40 Мбіт/с.
Інтернет для бізнесу
Інтернет в окремих будівлях
Інтернет з гарантованою швидкістю для бізнесу в ТРЦ, бізнес-центрах, дата-центрах та інших офісних або промислових будівлях. Підключайте зі знижкою до 50% на перші пів року.
Також усе більш популярним стає підключення інтернету за технологію GPON. Причини попиту на це рішення — енергонезалежність і висока швидкість. Інтернет буде доступний навіть без наявності електроенергії в будівлі, а гарантована пропускна здатність оптичного каналу — від 20 до 500 Мбіт/с.
Наразі Київстар пропонує бізнес-клієнтам підключення за технологією GPON в окремих локаціях м. Дніпро, але поступово географія буде розширюватися.
Сервіси прив'язують вас до офісу
Дослідження Work.ua говорить: тільки 8% респондентів віддадуть перевагу роботі в офісі, коли є альтернатива у вигляді ремоуту. Тому якщо ваша компанія все ще не має повного набору інструментів для віддаленої співпраці, варто про це подбати. Оновлення технологій для роботи поза офісом допоможе бізнесу зберегти команди та залишатися конкурентоспроможним, незалежно від місця знаходження працівників.
Які рішення будуть корисними:
- Пакет сервісів Microsoft 365 — для дистанційної роботи та комунікації команд. Гарантує працівникам доступ до пошти, файлів та нарад з будь-яких пристроїв у режимі 24/7.
- Star.Docs — сервіс електронного документообігу, який дозволяє створювати, зберігати, узгоджувати, обмінюватися та підписувати документи у цифровому форматі.
- Корпоративна VPN-мережа — гарантує захищений віддалений доступ до внутрішніх інформаційних систем.
- Віртуальна мобільна АТС — хмарна платформа, яка дозволить організувати телефонну мережу й керувати нею без дорогої офісної АТС. Працівники зможуть приймати дзвінки будь-де, бо вони надходитимуть на їхні мобільні.
Комунікація з клієнтами
Віртуальна мобільна АТС
Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.
IT-інфраструктура не готова до майбутнього
Коли бізнес розвивається, технологічні вимоги також зростають. І наявні рішення можуть не впоратися з новими задачами. Тому навіть якщо зараз ви не відчуваєте потребу в модернізації технологій, все зміниться, коли ви почнете масштабуватись. Більше даних і бізнес-процесів, продуктів і послуг, клієнтів і співробітників — на це все знадобляться розширені потужності.
Якщо раніше компаніям для запуску нових проєктів і масштабування потрібно було інвестувати в локальні сервери, зараз раціональніше використовувати хмари. Чому:
- Хмара пропонує оперативне оновлення програм, а також додавання нових можливостей.
- Хмарні рішення дозволяють компанії швидко розгортати нові сервіси чи додатки — оперативно тестувати ідеї на ринку, аналізувати дані, збирати відгуки та вносити необхідні зміни у проєкти.
- У будь-який момент компанія може замовити більший обсяг ресурсів, а отже — отримати вищі потужності для нових бізнес-процесів.
Усі ці переваги ви можете отримати з Microsoft Azure від Київстар. З хмарними сервісами ваша компанія зможе реалізувати наймасштабніші ідеї.
Хмари та зберігання даних
Microsoft Azure від Київстар
Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.
Будьте готові до майбутнього з рішеннями від Київстар Бізнес.
Додайте коментар