Про що:
Нещодавно у подкаст «Як ви це робите» від Vector запросили Оксану Голубець, product manager у Kyivstar.Tech. Вона розповіла, як створюється й розвивається застосунок «Мій Київстар». Публікуємо основні тези розмови.
Зміст
«Мій Київстар» — більше, ніж додаток
Додаток або вебплатформа: у чому різниця
Інтуїція чи ретельний аналіз
Кількість користувачів стрімко росте
«Мій Київстар» — більше, ніж додаток
Оксана згадує, що колись це був застосунок, де можна було просто поповнити рахунок і перевірити баланс. Проте зараз є повноцінною цифровою платформою з багатьма функціями. Деякі з яких взагалі не про телеком, але також необхідні.
Близько 60% усіх операцій у «Мій Київстар» користувач може зробити онлайн. У кілька кліків зі смартфона можливо:
- змінити тариф;
- перейти на eSIM;
- підключити домашній інтернет;
- отримати партнерські знижки;
- брати участь у програмі лояльності.
Команда Kyivstar.Tech постійно додає нові сервіси. Наприклад, є розділ із фільмами, музикою та новинами, ігрова платформа. Також присутні фінансові, освітні й медичні ініціативи. Це все про цифровий комфорт.
Додаток або вебплатформа: у чому різниця
Є два зручні інструменти — додаток «Мій Київстар» і вебплатформа «Мій Київстар». І кожен має своє призначення.
Додаток — це особистий помічник для абонента. Через нього легко перевірити баланс, контролювати залишки на рахунку, змінювати тариф чи підключати нові послуги.
Натомість вебплатформа — для бізнесу. Якщо у компанії багато корпоративних номерів, це справжній must-have. Тут можна керувати номерами, формувати звіти, налаштовувати групові пропозиції, підключати послуги для співробітників. А щоб користуватись вебплатформою, достатньо зареєструватись як координатор.
Детальне порівняння додатка та вебплатформи на сайті.
Інтуїція чи ретельний аналіз
Рішення щодо нових функцій ухвалюють не інтуїтивно, пояснює Оксана. Команда збирає понад 5000 відгуків щомісяця, аналізує дані з контакт-центрів, магазинів і з опитувальників (NPS, CSI). Так дізналися, що користувачі хочуть простоти, зручності й нових можливостей. І саме ці побажання лягають в основу оновлень.
Застосунок адаптується під кожного. Уже є понад десять сегментів користувачів. Кожен бачить свій інтерфейс і свої пропозиції. Усе формується залежно від тарифу й стилю користування.
Один із пріоритетів — дати користувачеві можливість вирішити будь-яке питання без звернення до оператора. Тобто, зробити все самостійно в застосунку. Для цього розробляють розумного чат-бота. Він зможе швидко допомогти й замінити дзвінок у кол-центр.
Також «Мій Київстар» першим в Україні реалізував можливість перейти на контракт через ідентифікацію в «Дії» та BankID. Без візиту до магазину та без паперів.
Кількість користувачів стрімко росте
За рік аудиторія застосунку виросла на 20%. А 40% користувачів регулярно користуються функціями, не пов’язаними зі зв’язком. Це показує, що «Мій Київстар» став чимось більшим, ніж просто додатком для смартфона.
Він, як цифровий асистент, що допомагає в щоденних справах. Саме тому його популярність стрімко зростає. Команда Kyivstar.Tech вміє слухати свого користувача. А це, як каже Оксана Голубець, — головна суперсила сучасного продукту.
Додайте коментар