Про що:
12 грудня Київстар став мішенню найбільш потужної кібератаки в історії телеком-галузі. Тисячі корпоративних клієнтів залишилися без зв’язку та бізнес-сервісів. Але наразі Київстар уже стабілізував низку послуг. Наші спеціалісти продовжують працювати, щоб клієнти якомога швидше змогли повноцінно використовувати всі сервіси для бізнесу. Ми вдячні кожному за розуміння та підтримку, яку отримали та продовжуємо отримувати в ці дні.
Поступово поновлюють роботу сайт Київстар і Kyivstar Business Hub. Тому ми інформуватимемо вас про актуальні зміни у стабілізаційних процесах не тільки в соцмережах, але й на цій сторінці.
Слідкуйте за оновленнями.
Зміст
11 січня: що працює
25 грудня: що відновлено
21 грудня: що працює
11 січня: що працює
Фахівці Київстар безперервно працювали над повноцінним відновленням послуг для бізнесу. Зараз корпоративні клієнти Київстар можуть користуватися всіма основними сервісами:
- У повному обсязі доступні базові послуги: зв’язок, мобільний інтернет, SMS, послуги роумінгу.
- Працюють всі послуги фіксованого зв’язку: телефонія та лінія 0-800, функції Віртуальної мобільної АТС, послуги на базі LTE та фіксований інтернет.
- Повноцінно функціонують всі хмарні сервіси Microsoft.
- Працює оновлена вебплатформа управління послугами Мій Київстар. Тут клієнти можуть керувати номерами компанії, підключати або змінювати тарифні плани, переглядати деталізацію по номерах й інформацію по рахунках і витратах, формувати звіти для аналізу, а також користуватися іншими функціями для бізнесу.
- Відновлена робота платформи ADWISOR. Клієнтам доступні розсилки: «Свій список», «Мої знижки», «Розсилки за подіями».
- Працюють сервіси розсилок SMS та Viber-повідомлень на власну базу клієнтів через API.
- Доступні деякі аналітичні сервіси та розсилки Big Data.
- Відновлено послуги M2M на публічних і більшості приватних APN.
Нагадуємо, що Київстар підготував для всіх клієнтів компенсацію — скасування плати за тариф та інші умови.
Також маємо спеціальну пропозицію для нових корпоративних клієнтів — підключайте тарифи для бізнесу в січні та сплачуйте 1 грн за перший місяць користування.
Про всі подальші оновлення в роботі сервісів Київстар читайте на нашій сторінці.
25 грудня: що відновлено
Частково відновили роботу платформи для розсилок ADWISOR. Для користувачів платформи вже доступні розсилки «Мої знижки» та «Свій список».
Відновили функціонал АРІ-платформи.
21 грудня: що працює
Усім клієнтам Київстар доступні наші основні сервіси:
- зв’язок
- мобільний інтернет
- SMS
- послуги роумінгу
Бізнес може продовжувати комунікувати з клієнтами та партнерами завдяки:
- розсилкам SMS та Viber-повідомлень на власну базу клієнтів через API
Також ви можете користуватися послугами фіксованого зв’язку:
- фіксованої телефонії та лінії 0-800
- базовими функціями Віртуальної мобільної АТС
- фіксованими послугами на базі LTE
- фіксованим інтернетом
Повноцінно працюють сервіси хмарних рішень Microsoft.
Здебільшого відновлена працездатність вебплатформи управління послугами Мій Київстар. Що бізнес-клієнти можуть робити вже зараз:
- переглядати особові рахунки компанії
- переходити на окремі рахунки, щоб передивлятися інформацію за ними
- переглядати перелік телефонних номерів компанії та баланс
- підключати або відключати тарифні плани й послуги
- формувати та завантажувати рахунки-фактури
- передивлятися історію транзакцій по номеру з деталями щодо витрат трафіку і сплати послуг
Відновлення функціоналу Мій Київстар продовжується — повідомимо про це у наступних апдейтах.
Ми ще продовжуємо відновлюватися, проте вже підготували для вас компенсацію. Більше деталей за посиланням.
У деяких клієнтів можуть виникати ситуативні труднощі в роботі окремих сервісів. Наші фахівці оперативно їх вирішують. У випадку складнощів бізнес-клієнти можуть звернутися до свого персонального менеджера.
Додайте коментар