Київстар запустив оновлену вебплатформу з управління послугами для бізнес-клієнтів “Мій Київстар”

16 січня 2024

1 хв.

Київстар запустив оновлену вебплатформу з управління послугами для бізнес-клієнтів “Мій Київстар”

Про що:

Найбільший український оператор електронних комунікацій працює над удосконаленням своїх сервісів і послуг, щоб вони були зручнішими для клієнтів.  Так, команда Київстар пропонує своїм корпоративним клієнтам оновлену вебплатформу управління послугами —  Мій Київстар.

Її функціонал дозволяє представнику компанії-клієнта (координатору) керувати телеком-послугами у реальному часі і переглядати інформацію про компанію. Зокрема, координатор у персональному кабінеті може:

1. Використовувати мультиакаунт для управління профілями декількох компаній.

2. Переглядати інформацію у розрізі особових рахунків компанії та її номерів, зокрема щодо:

  • номера рахунку, його статусу, типу, інформації про тарифний план;
  • переліку номерів телефонів в особовому рахунку;
  • поточних балансів і витрат;
  • підключених послуг і Суперсил.

3. Управляти окремими рахунками й номерами:

  • шукати та фільтрувати дані за номером особового рахунку та за номером телефону;
  • змінювати, підключати або відключати тарифні плани, додаткові послуги, Суперсили;
  • здійснювати заміну фізичної сім-картки на Esim.

4. Формувати й завантажувати звіти про споживання послуг зв’язку компанією.

Також оновлена вебплатформа містить сторінку з відповідями на поширені запитання і контакти для технічної підтримки користувачів. 

Щоб розпочати роботу в системі, координатор має отримати відповідне повноваження згідно з довіреністю та договором, і використовувати для входу свій логін (номер телефону) і пароль (з SMS або постійний).

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті