Про що:
Найбільший український оператор електронних комунікацій працює над удосконаленням своїх сервісів і послуг, щоб вони були зручнішими для клієнтів. Так, команда Київстар пропонує своїм корпоративним клієнтам оновлену вебплатформу управління послугами — Мій Київстар.
Її функціонал дозволяє представнику компанії-клієнта (координатору) керувати телеком-послугами у реальному часі і переглядати інформацію про компанію. Зокрема, координатор у персональному кабінеті може:
1. Використовувати мультиакаунт для управління профілями декількох компаній.
2. Переглядати інформацію у розрізі особових рахунків компанії та її номерів, зокрема щодо:
- номера рахунку, його статусу, типу, інформації про тарифний план;
- переліку номерів телефонів в особовому рахунку;
- поточних балансів і витрат;
- підключених послуг і Суперсил.
3. Управляти окремими рахунками й номерами:
- шукати та фільтрувати дані за номером особового рахунку та за номером телефону;
- змінювати, підключати або відключати тарифні плани, додаткові послуги, Суперсили;
- здійснювати заміну фізичної сім-картки на Esim.
4. Формувати й завантажувати звіти про споживання послуг зв’язку компанією.
Також оновлена вебплатформа містить сторінку з відповідями на поширені запитання і контакти для технічної підтримки користувачів.
Щоб розпочати роботу в системі, координатор має отримати відповідне повноваження згідно з довіреністю та договором, і використовувати для входу свій логін (номер телефону) і пароль (з SMS або постійний).
Додайте коментар