Київстар рекомендує ТОП рішень для організації віддаленої роботи компаній

Київстар рекомендує ТОП рішень для організації віддаленої роботи компаній

23 Березня 2020
Рішення
icon
5k

Віддалена робота: як організувати роботу поза офісом

За останні кілька тижнів багатьом людям по всьому світу довелося вимушено перейти на віддалену роботу. Причиною цьому став коронавірус – гостре вірусне захворювання, яке надзвичайно швидко поширюється серед населення і може стати загрозою не тільки для здоров’я, але й для життя людини. Саме тому в Україні був введений карантин, а роботодавці перевели частину співробітників працювати в режим онлайн. Давайте з’ясуємо, які переваги такого графіка, як ефективно організувати робочий процес вдома та навчитися працювати за принципом «Офіс там, де ти».

Головні переваги віддаленої роботи:

  • персонал обирає власний ритм роботи та самостійно планує свій день;
  • зниження витрат й економія часу як для компанії, так і для співробітників;
  • багатьом легше сконцентруватися на роботі, коли колеги не відволікають своїми питаннями, тому дистанційний режим підвищує продуктивність праці.

 

Віддалена робота: особливості 

Робота поза офісом вимагає додаткових зусиль як від керівника, який контролює процес, так і від працівників компанії. Щоб почати працювати дистанційно, кожен співробітник повинен чітко розуміти завдання і терміни їх виконання – тоді він зможе грамотно розподіляти свої ресурси і впоратися з обсягами роботи вчасно.

Компанія також повинна підготуватися до того, що персонал буде працювати віддалено: створити список завдань, визначити час для зборів у режимі онлайн, вибрати сервіси, які допомагають контролювати виконання роботи. Керівник зобов’язаний бути готовий надати своєчасну підтримку при виникненні труднощів і проблем для своїх підлеглих.

Ефективно вести бізнес за будь-яких обставин та мати офіс там, де це зручно – реальність, яку забезпечують рішення для віддаленої роботи співробітників. Київстар-Бізнес зробив добірку найбільш актуальних у період карантину інструментів та сервісів, що допомагають спілкуватися з колегами чи клієнтами з будь-якого місця, не втрачаючи жодного дзвінка, проводити зустрічі онлайн, віддалено працювати з документами та корпоративною поштою, забезпечувати доступ до робочих задач тощо. Пропонуємо ознайомитися з ТОП рішеннями, які стануть в пригоді великим, середнім і малим компаніям для організації роботи поза офісом.

«Сучасний бізнес потребує мобільності – безперебійність процесів та ефективна робота не мають залежати від фізичної присутності співробітників в офісі. Нам дуже імпонує принцип «Офіс там, де ти»  –  він дає свободу дій та дозволяє гнучко управляти задачами і робочим часом.
Тому ми пропонуємо клієнтам цілий спектр продуктів, які допомагають автоматизувати та перевести в онлайн більшість офісних задач».

говорить Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.

Київстар пропонує ТОП рішень, які стануть в пригоді великим, середнім і малим компаніям для організації роботи поза офісом. 

Віддалені робочі місця для співробітників 

Рішення: мобільний зв’язок, інтернет та хмарні сервіси Office 365 у корпоративних тарифах для бізнесу, Teams&StarTeams, друга SIM-карта, підключення й налаштування сервісів експертами Київстар та підтримка 24/7:

  • Exchange. Електронна пошта бізнес-рівня. Сервіс дозволяє збільшити обсяг поштових скриньок співробітників до 50-100 ГБ у стандартних версіях підписок.
  • SharePoint. Платформа для організації корпоративного порталу (новини, бібліотека проектів, зберігання файлів тощо).
  • OneDrive індивідуальне сховище для кожного користувача обсягом від 1 ТБ з можливістю спільного доступу до файлів та роботи з ними.
  • Teams, доповнений сервісом StarTeams. Спільна робота над документами чи проектами забезпечується спілкуванням працівників у голосових та відеочатах, а також дзвінками з фіксованих номерів – на будь-якому пристрої та без додаткового навантаження на корпоративну мережу.
  • Друга SIM-карта для модема, планшета чи ноутбука дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Комунікації з клієнтами онлайн

Рішення: Віртуальна мобільна АТС, SMS-розсилки, Business Data Solution, номери 0-800, StarTeams, сервіси Office 365, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Віртуальна мобільна АТС. Сервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового обладнання. Дозволяє за лічені хвилини перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через веб-портал. Додаткові зручні функції: запис розмов, статистика викликів, інтеграція мобільних номерів телефонів у CRM-системи, сервіс Smart Сonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб.
  • SMS-розсилка та Business Data Solution. Сервіси дозволяють швидко повідомляти важливі новини співробітникам та інформувати клієнтів за певною вибіркою про режим роботи магазинів, офісів, спеціальні пропозиції тощо.
  • Номер 0-800 – безкоштовні дзвінки для клієнтів на території України.
  • StarTeams корпоративні фіксовані номери у додатку Teams, спілкування з клієнтами у голосових та відеочатах з будь-якого місця.
  • Сервіси Office 365 електронна пошта для листування з клієнтами, збільшений обсяг поштової скриньки, просте керування, корпоративна безпека, використання звичних офісних додатків на будь-якому пристрої – не тільки на роботі, але і вдома.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Безперебійна робота IT-систем компанії

Рішення: корпоративна VPN-мережа, друга SIM-карта, хмарні сервіси Azure with Kyivstar та Azure Stack with Kyivstar, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Корпоративна VPN-мережа допомагає налаштувати безпечний та захищений дистанційний доступ працівників до внутрішніх інформаційних систем компаніїCRM, ERP, BPM.
  • Хмарні сервіси Azure with Kyivstar та Azure Stack with Kyivstar. Використання хмарних технологій дозволяє автоматизувати та гнучко управляти ресурсами, потрібними для безперервності бізнес- робочих процесів компанії, розробляти програмні продукти чи мобільні додатки, вести бухгалтерський та складський облік, зберігати великі обсяги інформації, аналізувати дані та формувати аналітичні звіти, забезпечувати належний рівень безпеки та безперебійність роботи IT-систем, стійкість до перевантажень мережі. Для цього клієнтам доступні усі переваги інструментів глобальної платформи Microsoft Azure, потужності дата-центру Київстар та телеком-можливості мобільного оператора.
  • Друга SIM-карта для модема, планшета чи ноутбука дозволяє для доступу до систем компанії користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, аудит систем, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Як працювати віддалено: організація документообігу

Рішення: Star.Docs, Mobile ID, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка:

  • Star.Docs – система електронного документообігу, що дозволяє працювати з документами дистанційно віддалено поза офісом; спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах, мати доступ до документів 24/7. Допомагає позбутись паперового документообігу як всередині компанії, так і в співпраці із зовнішніми контрагентами.
  • Mobile ID – кваліфікований електронний підпис, що зберігається на SIM-картці мобільного телефону да дозволяє підписувати документи онлайн за кілька секунд. Підключення та користування сервісом безкоштовне для всіх контрактних та корпоративних клієнтів Київстар.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка експертами Київстар-Бізнес та партнера сервісу Star.Docs (Dеals).


Онлайн наради, конференції та навчання

Рішення: Teams, друга SIM-карта, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7.

  • Сервіс дозволяє організовувати онлайн конференції та групові відеодзвінки, завантажувати та надавати всім учасникам доступ до документів чи матеріалів у режимі реального часу, дозволяти спільну роботу з ними.
  • Друга SIM-карта для модема, планшета чи ноутбука дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон.
  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес.

Отримати більше інформації про можливості для віддаленої роботи в умовах карантину для великого, середнього чи малого бізнесу та замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар.

Теги
icon
5k