OpenAPI: огляд API-продуктів від Київстар

OpenAPI: огляд API-продуктів від Київстар | Kyivstar Business Hub зображення №1
07 Липня 2021
Рішення для бізнесу

Мобільний оператор продовжує розвиватися у сфері діджіталізації та запустив платформу Київстар Відкритий Телеком (КВТ), де зібрані API-продукти компанії. На платформі бізнес-клієнти можуть ознайомитися із сервісами, кейсами, цінами та протестувати вподобані послуги в режимі «пісочниці». Розглянемо докладніше API-продукти від Київстар.

Зміст

  1. Програмовані SMS-розсилки
  2. Фінансовий скоринг
  3. Перевірка IMSI
  1. Програмовані SMS-розсилки

Програмовані SMS — це текстові сповіщення, які автоматично розсилаються релевантній ЦА на підставі її дій. Це можуть бути SMS про недавні транзакції, повідомлення про статус замовлення або доставки, інформаційні, рекламні повідомлення. Розсилка відбувається через платформу Відкритий Телеком.

Завдання SMS-розсилок:

  1. Збільшення продажів. Повідомлення швидко надходять одержувачам і повідомляють про вигідні пропозиції компанії. Це мотивує людей здійснювати покупки.
  2. Збір зворотного зв’язку. В розсилці можна попросити покупців оцінити товар або послугу, щоб проаналізувати ефективність роботи компанії.
  3. Підвищення лояльності. Персоналізовані повідомлення, повідомлення про нещодавні дії, привітання і нагадування показують клієнтам, що бренд дбає про них.

Переваги програмованих SMS:

  • швидкість доставки та відгуку;
  • можливість розсилки як на смартфони, так і на кнопкові телефони;
  • турбота про клієнтів;
  • лаконічні повідомлення, в яких відразу викладена суть;
  • розсилка за розкладом і з власного альфа-імені компанії;
  • невисока вартість залучення клієнтів у порівнянні з іншими видами реклами;
  • детальні звіти про статус повідомлень, статистика й історія розсилок.

2. Фінансовий скоринг

Фінансовий скоринг — це швидка й ефективна система оцінки платоспроможності та сумлінності потенційного позичальника. За допомогою API-продуктів Відкритого Телекому компанії відправляють запит data-операторам, а ті за допомогою машинного інтелекту та Big Data аналізують дані про клієнтів і визначають скоринговий бал. Висока оцінка свідчить про надійність, а низька — про підозру в шахрайстві.

Крім інформації з анкет, для скорингу можна використовувати дані про SIM-карту, завдяки яким можна перевірити надійність клієнта навіть без кредитної історії.

Завдання скорингу:

  1. Перевірка платоспроможності клієнта.
  2. Виключення ризиків шахрайських операцій.
  3. Підвищення якості кредитного портфеля.
  4. Прискорення обробки заявок на фінансові операції або транзакції.
  5. Скорочення бюджету на боротьбу з фродом.
  6. Створення високоточної скорингової моделі.

Переваги фінансового скорингу:

  • економія часу та ресурсів на самостійному опрацюванні анкет;
  • прийняття рішення про видачу кредиту протягом 5-10 хвилин після аналізу даних;
  • неупереджене ставлення з боку співробітників, оскільки оцінку проводить машинний інтелект;
  • боротьба із шахрайством завдяки системі антифрод, яка швидко розпізнає дії зловмисників і підозрілі транзакції;
  • захист і збереження коштів клієнтів банку і МФО.

3. Перевірка IMSI

Перевірка IMSI — це аналіз інформації про зміну унікального ідентифікаційного номера SIM-карти користувача (IMSI). Послуга застосовується в рамках антифроду — системи, яка оцінює підозрілі фінансові онлайн-операції на предмет шахрайства. Сервіс виявляє підозрілу активність і дає рекомендації щодо її усунення.

Номер SIM-карти користувача пов’язаний із його рахунком або акаунтом в банку. Зловмисники можуть обманним шляхом замовити перевипуск картки, щоб отримати доступ до онлайн-банкінгу клієнта, тобто до його коштів. Запобігти подібній схемі допоможе перевірка IMSI.

Ідентифікаційний номер прив’язаний до карти і змінюється, тільки якщо SIM перевипустили. Співробітники банку можуть звернутися до data-фахівців, і ті підкажуть, чи відбувалася заміна SIM-карти за останні п’ять днів. Якщо перевипуск був, оператори зупинять транзакцію і проведуть детальну перевірку.

Завдання перевірки IMSI:

  1. Отримати додаткову інформацію про транзакції.
  2. Запобігти атакам зловмисників, що пов’язані із заміною SIM-карти.

Переваги перевірки IMSI:

  • сповіщення компанії про зміни з конкретними SIM-картами;
  • зменшення випадків онлайн-шахрайства;
  • підвищення лояльності клієнтів;
  • скорочення відсотка грошових втрат і заборгованостей;
  • збереження коштів фінансових організацій і клієнтів.

Також можна перевірити, чи клієнт змінював SIM-карти в телефоні за конкретний період. За допомогою технології Big Data і скорингу аналітики визначають кількість унікальних SIM-карт (до десяти), якими користувався абонент протягом певного часу.

У рамках платформи OpenAPI Київстар пропонує чотири продукти: програмовані SMS-розсилки, фінансовий скоринг і перевірка IMSI. Це сучасні й ефективні інструменти для бізнесу, які допомагають просувати компанію, її продукцію і послуги, налагоджувати комунікацію з покупцями, оцінювати надійність і платоспроможність клієнтів, а також захищати їхні кошти від шахрайських операцій. Всі аналітичні моделі з використанням великих даних побудовані на базі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

На порталі Відкритого Телекому можна зареєструватися для тестування пробної версії API-продуктів. Подайте заявку на верифікацію, дочекайтеся активації облікового запису і користуйтеся багатофункціональними інструментами від Київстар.