На сайті здiйснюються технічні роботи, у зв'язку з чим можливе некоректне відображення статей. Просимо вибачити за тимчасові незручності.

Це маркетинг: тебе не побачать, доки ти не навчишся бачити

This is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn To See
Видавець: Penguin, Рік випуску: 2018
23.04.2019
Рейтинги:
- Бестселер Wall Street Journal, Amazon та New York Times
- Книга місяця за версією Financial Times
- 19 книг Сета Годіна стали бестселерами
Про автора:
Сет Годін - маркетинг-гуру, автор міжнародних бестселерів, перекладених 35 мовами. Був засновником та генеральним директором Squidoo.com, а також віце-президентом з директ-маркетингу в Yahoo!
Зміст:
У цій книзі Сет Годін виклав своє розуміння маркетингу. В основі його підходу лежить така ідея: видатні маркетологи не використовують споживачів для вирішення проблеми своєї компанії; вони використовують маркетинг для вирішення проблем людей. Вони не просто генерують шум; вони роблять світ кращим. По-справжньому потужний маркетинг базується на емпатії, щедрості та емоційній праці. Ця книга розповідає, як визначити свою аудиторію; як створювати правильні сигнали й знаки, щоб позиціонувати свою пропозицію; як завойовувати довіру та про багато іншого.