Увійти
Коли машини стають клієнтами. Готові ви чи ні, та штучний інтелект уже тут, і те, як ви адаптуєтеся, визначить ваше майбутнє
Вічнозелений бізнес. Як культивувати лояльність клієнтів для процвітання компанії
Ми всі диваки: відродження племен і кінець нормальності
Думай як фрік. Як перевчити свій мозок
Сила простоти: посібник зі створення ефективних маркетингових стратегій
Економіка участі: як знайти своїх суперкористувачів, налагодити постійну взаємодію з ними та забезпечити потік прибутку
Людині властиво продавати
Заразливий: чому товари й ідеї стають популярними
Гнучкі продажі. Як отримати прискорення в сучасному мінливому світі
Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитеся бачити
Довговічні: Як створити і продати те, що залишиться надовго
Попит: Створюйте те, що люди люблять, перш ніж вони зрозуміють, що хочуть
Як конкурувати, не покладаючись на удачу: історія про інновації та вибір споживача
Революція платформ. Як мережеві ринки змінюють економіку – і як змусити їх працювати на вас
Психологія впливу. Переконуй. Впливай. Захищайся
Zag. Маніфест іншого маркетингу