Про що:
Онлайн-школа Englishdom провела дослідження серед працівників компаній, які впроваджують корпоративне вивчення англійської мови під час повномасштабної війни. Скільки організацій активно займаються англійською та як це впливає на бізнес? Результатами онлайн-школа поділилася з Kyivstar Business Hub.
Матеріал підготовлений за участі партнеру онлайн-школи англійської мови Englishdom
Зміст
Компанії покращили свої результати
Нові виклики
Активне вивчення мови після 24 лютого
Англійська для розвитку бізнесу
Компанії покращили свої результати
31% компаній України почали активніше вивчати англійську у 2022 році, 81% бізнесів покращили показники завдяки навчанню. Такі результати дослідження отримала онлайн-школа Englishdom, опитуючи працівників організацій, які продовжують корпоративне навчання англійської мови під час повномасштабної війни.
Дослідження охопило 32 компанії. Разом з Englishdom вивчають мову майже 1700 їхніх працівників. З’ясувалося, що найбільше уваги вивченню англійської у 2022 році приділяв український IT-бізнес. На нього припадає 40% учасників опитування. Другу сходинку посідає фінансовий сектор — 13% опитуваних.
8 з 10 компаній вказали, що для них основна ціль вивчення англійської — підвищення кваліфікації працівників. Решта впроваджують корпоративне навчання як частину соцпакета.
Нові виклики
Для багатьох українських бізнесів підвищення мовних навичок співробітників було запорукою виживання у 2022 році. Згідно з дослідженням Englishdom, внаслідок повномасштабної війни 40% серед опитаних компаній стикнулися з новими викликами щодо застосування англійської. Зокрема, у 85% з них працівники почали більше спілкуватися з іноземними клієнтами, у 38% — команди мають вивчати більше документації чи професійної літератури англійською.
При цьому великі компанії (понад 250 співробітників) стикалися з потребою покращувати англійську у чотири рази частіше, ніж маленькі бізнеси. Наприклад, серед 32 організацій було 5 зі штатом понад 1000 співробітників — і всі вони зауважили, що перед їхніми працівниками постала необхідність удосконалити англійську.
Активне вивчення мови після 24 лютого
Повномасштабна війна позначилася на форматі роботи більшості українських бізнесів. Майже половина компаній перевели на віддалену роботу частину співробітників, ще 16% — усю команду. Працівники кожного шостого бізнесу після вторгнення переходили на дистанційний формат, але наразі вже повернулися до офісів.
Втім, зміни у форматі роботи не завадили бізнесам підвищувати компетенції своїх команд. Третина компаній зазначила, що одразу на початку війни у них збільшилася кількість працівників, які почали вивчати англійську з Englishdom. Найчастіше це пов’язано із загальними змінами у розмірі штату бізнесів. З’ясувалося, що 28% опитаних компаній після 24 лютого збільшили свої команди — переважно у них водночас зросла й кількість студентів.
Також дослідження показує певні зміни у кількості годин, які працівники компаній присвячують заняттям з Englishdom. За результатами опитування, 13% бізнесів збільшили кількість щотижневих уроків. Усі вони стикнулися з новими викликами через війну, тож наразі їхні працівники почали частіше спілкуватися з іноземними клієнтами або читати матеріали англійською. Це й спричинило потребу брати більше занять, щоб швидше вийти на наступний рівень володіння мовою.
Англійська для розвитку бізнесу
Згідно з дослідженням Englishdom, 81% компаній відзначають ефективність корпоративного вивчення англійської для розвитку бізнесу. Менеджери половини опитаних компаній помітили, що їхні співробітники почали більше цінувати соцпакет. Водночас команди 38% організацій тепер активніше спілкуються з іноземними колегами, 25% — з клієнтами з-за кордону.
У третині компаній зауважили, що їхнім працівникам стало легше вивчати документацію англійською. Співробітники кожної шостої організації покращили свій професійний рівень завдяки англомовним книжкам, статтям, лекціям. 13% бізнесів завдяки вдосконаленню англійської залучили нових іноземних клієнтів. Також десята частина компаній відзначили, що їхній колектив став більш згуртованим, адже колеги об’єдналися навколо навчання.
Представники бізнесів, які брали участь у дослідженні, так коментують доцільність та результати корпоративного навчання:
- «Навчання допомагає підтримувати та підвищувати рівень англійської співробітників для спілкування з іноземними колегами».
- «Завдяки урокам працівники відчувають, що мають можливість розвиватися попри обставини».
- «Ми й раніше співпрацювали з іноземними ринками, але зараз це дається трішки легше: команда стала більш впевненою у своїх силах».
- «Вивчення англійської допомагає працівникам перемкнутися від новин».
- «Керівники компанії покращують розмовну англійську, а це впливає на переговорний процес із партнерами з-за кордону».
- «Навчання допомагає працівникам залишатися амбітними, мотивованими, конкурентоспроможними на ринку вакансій».
- «Вивчення англійської — це немов якір з минулого життя до повномасштабної війни».
- «Навчання з Englishdom підвищило ефективність комунікації на перемовинах без перекладачів та допомогло зберегти конфіденційність інформації про компанію».
- «Мотивація навчатися йде здебільшого від самих працівників. Вони розуміють, що їм необхідно знання англійської для професійного розвитку».
Зважаючи на результати навчання, 84% компаній планують і надалі виділяти бюджет на корпоративну освіту працівників. Зокрема, з них 7% все ж зменшать бюджет на навчання, 11% — збільшать, а решта залишать його у тому самому обсязі, який є наразі.
Отримати консультацію фахівців Englishdom з приводу корпоративного навчання можна за посиланням.
Додайте коментар