Київстар на підтримку українського бізнесу оголошує спеціальні умови на продукти Big Data

6 грудня 2023

1 хв.

Київстар на підтримку українського бізнесу оголошує спеціальні умови на продукти Big Data

Про що:

Найбільший український оператор електронних комунікацій надаватиме знижку до -25% на підключення Big Data-розсилок напередодні різдвяного сезону. Спеціальні умови діють для нових клієнтів протягом 3-х місяців від дати підписання договору. До акції можна долучитися у період з 04.12.2023 р. по 24.12.2023 р*.

«2023 рік — непростий для українського бізнесу. Зокрема й тим, що бізнес вже другий рік поспіль вимушений функціонувати в умовах повномасштабної війни. Релокація, втрата логістичних ланцюжків, інфляційні процеси, зменшення кількості чи перерозподіл клієнтів додавали неабияких викликів у роботі великих і малих бізнесів. І якщо великі компанії мали більший запас міцності і швидше адаптувались, то для сегменту малого і середнього бізнесу такі виклики часто ставали непереборними.  

Ми прагнемо підтримати українські компанії незалежно від їхнього розміру і допомогти їм ефективніше комунікувати з клієнтами, пропонувати свої послуги, особливо в сезон різдвяних свят,  — коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.  — Це може бути різноманітна комунікація, зокрема й про акції, особливі персональні пропозиції, інформування про сезонний асортимент, відкриття нових точок продажу тощо».

«2023 рік — непростий для українського бізнесу. Зокрема й тим, що бізнес вже другий рік поспіль вимушений функціонувати в умовах повномасштабної війни. Релокація, втрата логістичних ланцюжків, інфляційні процеси, зменшення кількості чи перерозподіл клієнтів додавали неабияких викликів у роботі великих і малих бізнесів. І якщо великі компанії мали більший запас міцності і швидше адаптувались, то для сегменту малого і середнього бізнесу такі виклики часто ставали непереборними.  

Ми прагнемо підтримати українські компанії незалежно від їхнього розміру і допомогти їм ефективніше комунікувати з клієнтами, пропонувати свої послуги, особливо в сезон різдвяних свят,  — коментує Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.  — Це може бути різноманітна комунікація, зокрема й про акції, особливі персональні пропозиції, інформування про сезонний асортимент, відкриття нових точок продажу тощо».

Алгоритми Big Data-розсилок дозволяють виконувати кілька видів інформування для бізнесу: 

1. Таргетовані розсилки, які враховують індивідуальні поведінкові характеристики споживачів та сегментують аудиторію за певними параметрами, наприклад за віком, статтю, інтересами або на певній локації. Пропозицію отримають саме ті клієнти, які максимально в ній зацікавлені. 

2. Тригерні розсилки, які дозволяють налаштувати комунікацію автоматично за певними подіями (тригерами) і надсилати клієнтам повідомлення, коли ця подія відбудеться. Наприклад, коли клієнт проходить біля вашого закладу**.

*Нові бізнес-клієнти — це клієнти, які ще не мають активних договорів по послугам Big Data-розсилок. Детальніше з повними умовами акції можна ознайомитись на сайті Київстар. 

**Пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними компанія дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті