Про що:
Чи варто вести сторінку бренду в TikTok? Так. Ось вам кілька аргументів — TikTok входить у п’ятірку найбільш використовуваних соцмереж світу (разом з Facebook, YouTube, Instagram та WhatsApp). У 2024 році TikTok став найбільш завантажуваним додатком, який встановили 773 мільйони разів (цього року він на другому місці після ChatGPT). Понад мільярд людей регулярно дивляться відео, вибирають товари та замовляють за допомогою TikTok.
Зміст
ДТЕК
Укрпошта
Сільпо
JYSK
Ощадбанк
Watsons
ShopTop Cosmetics
Raznos
EnglishDom
Optimeal
Як створюють контент та залучають підписників Київстар, Аврора та інші бізнеси, ми розповідали в попередній статті, а в цій — ділимося досвідом ще десяти українських компаній. Надихайтеся та розвивайте свої акаунти.
ДТЕК
Українцям не треба пояснювати, що таке ДТЕК — компанія, яка виробляє електроенергію та постачає світло в будинки всієї країни. Здавалося б, соцмережі такого великого бізнесу мали бути серйозними та нудними, особливо під час регулярних обстрілів та кризи, але… ДТЕК жартує і робить це класно!
В акаунті вдало поєднують жарти про фірмову людинку в касці (його звуть Олег, раптом ви не знаєте), та равлика-працівника, танці, меми, актуальну інформацію про відключення і новини компанії. Те, що скидається на хаос із креативів, насправді продуманий контент, який працює — у найпопулярніших відео по 2-3 мільйони переглядів.

Ідея: в TikTok знайдеться місце жартам, навіть якщо інші соцмережі ви ведете серйозно.
Потрібен швидкий та стабільний інтернет, аби знімати відео та працювати? Вибирайте бізнес-тарифи від Київстар. Підключайте один номер для себе та будь-яку кількість для команди, керуйте номерами компанії за допомогою зручної вебплатформи та поповнюйте рахунок готівкою або безготівково.

Зв'язок для бізнесу
-35% на бізнес-тарифи Київстар для нових клієнтів
Замовте дзвінок — ми розповімо про все детальніше і допоможемо підібрати вигідний тариф
Укрпошта
Головна пошта країни показує величезні нові коробки, створені в кооперації з UA Animals, та стильні марки для листівок, жартує про довгу доставку та посилки з Китаю і демонструє побут працівників. Жовтою лінією крізь весь контент проходить фірмовий колір компанії — в надписах, одязі та елементах дизайну відділень. Чи використовує Укрпошта можливість м’яко посміятися над головним конкурентом? Так, але ці жарти органічні та необразливі.

Ідея: покажіть «ми знаємо свої недоліки та працюємо над ними, проте наші переваги важливіші».
Що робити, коли роботодавець просить вас знятися у відео, а ви соромитеся?

Розвідає Галина Мисник,
SMM-копірайтерка Kyivstar.Tech
До початку повномасштабного вторгнення я хотіла робити свій блог у TikTok, але потім якось не склалося через великі зміни в житті, моральні в тому числі. Але я вже була готова стати перед камерою і читати негативні коментарі 😁. Тож коли долучилася до команди Kyivstar.Tech, не було проблеми зі зніманнями, бо мені це цікаво, хотілося спробувати себе не тільки за кадром. До того ж я часто пишу сценарії, за якими потім знімаюся, і це корисно для роботи — бачу на собі, які речі в кадрі органічніші.
Вживатися у роль не складно, бо ми дуже стараємося придумувати реалістичні ситуації, навіть коли жарти абстрактні.
Якщо ви соромитеся — просто перестаньте це робити. А якщо серйозно — увімкніть запис, але не починайте зі сценарію. Розслабтеся, поговоріть із колегою, звикніть до камери, і тоді скутість мине.
Дублів зазвичай небагато, але що комічніше відео, то більше дублів — бо ми самі починаємо їх «пороти» сміхом. Найскладніше було відео, де ми на стіл поставили ще один стіл, а зверху висадили мене. А потім я ще й ногу на ногу закинула 😁
Мене не надто турбувало, що подумають родичі, сусіди чи хтось інший, коли побачать мене у відео для соцмереж компанії. Я і поза соцмережами дуже silly goose — мені з цим комфортно. Вважаю, що в житті треба до всього ставитися менш серйозно, передусім до самого себе.
Якщо вас просять знятися в жартівливому чи, навпаки, інформативному відео — погоджуйтеся. Я працюю з брендом роботодавця і певна на 100%, що критична більшість людей на Землі живуть цікаве життя. Незвичні хобі та захоплення, гумор, звички, підходи до роботи — у кожного і кожної є купа моментів, якими варто ділитися. І соцмережі — це чудове місце, де ви можете себе показати, але при цьому не турбуватися про довготривалий вплив. Один скрол — і користувач вже дивиться наступне відео. Він не думатиме про те, що у попередньому ролику якось невдало стояв диван чи на слово неправильно наголос поставили. Тож зніміть із себе цю напругу відповідальності — усе значно легше.
До початку повномасштабного вторгнення я хотіла робити свій блог у TikTok, але потім якось не склалося через великі зміни в житті, моральні в тому числі. Але я вже була готова стати перед камерою і читати негативні коментарі 😁. Тож коли долучилася до команди Kyivstar.Tech, не було проблеми зі зніманнями, бо мені це цікаво, хотілося спробувати себе не тільки за кадром. До того ж я часто пишу сценарії, за якими потім знімаюся, і це корисно для роботи — бачу на собі, які речі в кадрі органічніші.
Вживатися у роль не складно, бо ми дуже стараємося придумувати реалістичні ситуації, навіть коли жарти абстрактні.
Якщо ви соромитеся — просто перестаньте це робити. А якщо серйозно — увімкніть запис, але не починайте зі сценарію. Розслабтеся, поговоріть із колегою, звикніть до камери, і тоді скутість мине.
Дублів зазвичай небагато, але що комічніше відео, то більше дублів — бо ми самі починаємо їх «пороти» сміхом. Найскладніше було відео, де ми на стіл поставили ще один стіл, а зверху висадили мене. А потім я ще й ногу на ногу закинула 😁
Мене не надто турбувало, що подумають родичі, сусіди чи хтось інший, коли побачать мене у відео для соцмереж компанії. Я і поза соцмережами дуже silly goose — мені з цим комфортно. Вважаю, що в житті треба до всього ставитися менш серйозно, передусім до самого себе.
Якщо вас просять знятися в жартівливому чи, навпаки, інформативному відео — погоджуйтеся. Я працюю з брендом роботодавця і певна на 100%, що критична більшість людей на Землі живуть цікаве життя. Незвичні хобі та захоплення, гумор, звички, підходи до роботи — у кожного і кожної є купа моментів, якими варто ділитися. І соцмережі — це чудове місце, де ви можете себе показати, але при цьому не турбуватися про довготривалий вплив. Один скрол — і користувач вже дивиться наступне відео. Він не думатиме про те, що у попередньому ролику якось невдало стояв диван чи на слово неправильно наголос поставили. Тож зніміть із себе цю напругу відповідальності — усе значно легше.
Сільпо
Як прибирають різні знаки зодіаку? Як готують чоловіки та жінки? У чому секрет вибору правильного кавуна та чи можливо поїхати з села з пустими руками?
Сільпо, одна з найбільших мереж супермаркетів в Україні, жартує на побутові теми, публікує серіал про життя родини та знімає контент із покупцями — ведучий пропонує підписникам гроші чи продуктові кошики. Ця мотивація працює — у сторінки вже понад 300 тисяч фоловерів.

Ідея: якщо ви маєте фізичний бізнес, знімайте контент із покупцями, то не забудьте подякувати їм за це.
JYSK
Якщо у вас є акаунт у TikTok, то, ймовірно, ви бачили цих хлопців. Ролики JYSK — це короткі життєві історії про вибір меблів, діалоги між колегами та купівлю різдвяних гномів. Відео, в якому два консультанти грають у «Соку Соку Бачи Бачи», набрало понад 3,5 мільйони переглядів, а ролик про відвідувача, що пищить на рамці при вході в магазин — понад 6 мільйонів. Ранкові руханки від хлопців — тисячі переглядів.

Ідея: знайдіть життєві ситуації та зніміть про них відео. І танцюйте!

Розповідає Олександр Брайчук,
SMM-дизайнер, Kyivstar.Tech
Чи складно мені вступити в роль? Ні. Зазвичай зйомки проходять із референсами, тому одразу є розуміння, як саме треба цю роль відіграти. Інколи складно, коли є багато тексту, але все можна доробити на монтажі. Кількість дублів різна — буває, що знімаємо з першого разу, а потім робимо по десять дублів одного відео.
Я люблю фанові відео, в яких багато колег і є взаємодія між нами. Живий діалог завжди привертає увагу. Щодо реакції знайомих та родичів — я взагалі не думаю про це. Прикольно отримувати відео з собою, яке вони випадково або не випадково побачили.
Моя порада — спробувати радіти процесу і любити себе, все інше зроблять спеціалісти. Не всім подобається зніматися, і це нормально. Але якщо перебороти свій страх, то можна отримати багато задоволення!
Чи складно мені вступити в роль? Ні. Зазвичай зйомки проходять із референсами, тому одразу є розуміння, як саме треба цю роль відіграти. Інколи складно, коли є багато тексту, але все можна доробити на монтажі. Кількість дублів різна — буває, що знімаємо з першого разу, а потім робимо по десять дублів одного відео.
Я люблю фанові відео, в яких багато колег і є взаємодія між нами. Живий діалог завжди привертає увагу. Щодо реакції знайомих та родичів — я взагалі не думаю про це. Прикольно отримувати відео з собою, яке вони випадково або не випадково побачили.
Моя порада — спробувати радіти процесу і любити себе, все інше зроблять спеціалісти. Не всім подобається зніматися, і це нормально. Але якщо перебороти свій страх, то можна отримати багато задоволення!
Ощадбанк
Ощад відкрив акаунт у TikTok наприкінці 2019 року і став першим українським банком у цій соціальній мережі. Контент орієнтований на покоління Z та Альфа — якщо в інших соцмережах Ощадбанк розповідає про новини та сервіси, то тут — повідомляє, що такий банк взагалі існує, що він сучасний, диджиталізований та зручний.
Частина відео створена від імені персонажа Ощадика — він милий, яскравий та легко запам’ятовується. Деякі відео залітають на мільйони переглядів.

Ідея: вигадайте персонажа, що розповідатиме про ваш бізнес за вас.
Watsons
Огляди косметики та челенджі, жарти про зумерів та міленіалів, поради, як вибрати тональний крем, та тренди — на сторінці Watsons зберігається баланс між легким гумористичним та освітнім контентом, новинами та інформацією про зміни в магазині.

Ідея: стежте за трендами та переконайтеся, що ваш контент іде в ногу з часом.
ShopTop Cosmetics
Як розповідати про косметику на півмільйона підписників? Спитайте в Олени, власниці ShopTop — це мультибрендовий онлайн та офлайн магазин декоративної й доглядової косметики. Олена веде сторінку в TikTok та знімається в усіх роликах — розповідає про новинки, акції та цікаві знахідки, жартує, дуркує та моделює життєві ситуації. Контент — цікавий та корисний, потрапляє в болі клієнтів. Де купити туш, яка не осипається, як прибрати ранкові набряки, яку косметику українського виробництва варто замовити друзям за кордон та багато іншого.

Ідея: спитайте клієнтів, який контент їм потрібен, та дослухайтеся до відповіді.
Raznos
Чого прагнуть клієнтки, які замовляють труси через TikTok? Аби їм показали ті труси з усіх боків, розповіли про класну якість та зручну посадку, запропонували вибір кольорів та швидку доставку. А ще — запевнили в тому, що в цих трусах вони почуватимуться королевами.
З усім цим чудово справляється Каріна Волкова, власниця бренду Raznos, що продає «ті самі нашумівші трусики за 65 грн», а також піжами, лосини та теплі шкарпетки. Акаунт транслює щирість, харизму та любов до себе — незалежно від розміру білизни.

Ідея: закрийте болі клієнтів за допомогою контенту (наприклад, Raznos має труси на стегна від 120 см та білизну, яка непомітна під одягом).
EnglishDom
Школа англійської мови EnglishDom публікує короткі освітні ролики, що допомагають дізнатися нові слова, виправити помилки та зрозуміти різницю між британською та американською англійською. Граматика, сленг, ідіоми, базові правила, прості приклади та швидкі тести, аби перевірити себе — наче нічого складного, але це працює. Понад 360 тисяч підписників та впізнаваний бренд, який згадується, коли думаєш «варто було б підтягнути мову».

Ідея: не бійтеся повторюватися — на вас підписуються нові люди, а отже ту саму корисну інформацію можна згадувати в контенті знову і знову.
Optimeal
Як вести акаунт суперпреміального корму для тварин? Розповідати про якісний та безпечний склад, ціни та доставку? Ні! Дайте людям контент, за яким їм хочеться стежити — і у випадку сторінки Optimeal йдеться про корисну інформацію від досвідчених ветеринарів. Як зрозуміти собаку? Коли мити миску кота? Як врятувати тварин від перегріву? Як перевірити, чи кіт вам довіряє? Вишенька на торті — безкоштовні консультації ветеринарів у соцмережах. «Підпишіться, щоб не загубити» — це працює.

Ідея: дайте клієнтам важливу інформацію, щоб вони зберігали відео та поверталися до нього знову і знову.
Один із найпопулярніших TikTok-акаунтів українців — сторінка Макса Клименка з майже 8 мільйонами підписників. Макс живе в Британії і останні два роки знімає шоу Career Ladder, де намагається вгадати кар’єру опитуваного за 2 хвилини. Здається, ідея проста, але подивіться, як працює.










Додайте коментар