Три історії про ритейл. Як компанії працюють з Power BI та збільшують продажі
25 травня 2023 7 хвилин читання

Три історії про ритейл. Як компанії працюють з Power BI та збільшують продажі

Кейси#PowerBI#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа

Про що:

Робота з даними — це ключ для ефективності компаній. Зокрема, мова про бізнеси у сфері роздрібної торгівлі, які на основі аналізу даних формують пропозицію для клієнтів, керують запасами товару на складах та оптимізують роботу персоналу.

Як керувати компанією на основі даних та що таке Power BI ми розповідали у наших попередніх матеріалах. А у цьому поділимось прикладами від реальних компаній, які вже впровадили ці рішення на практиці.

Зміст

Як британський Marks and Spencer контролює ланцюг постачання

Як румунська мережа Profi оптимізувала роботу персоналу

Як мальдівський Sonee Sports випереджає конкурентів

Як британський Marks and Spencer контролює ланцюг постачання

В асортименті відомого бренду Marks and Spencer є одяг, товари для дому, косметика та харчові продукти, які купують понад 30 мільйонів клієнтів у всьому світі. Наразі у мережі є 1400 магазинів у 57 країнах, а також понад сотня вебсайтів.

Щоб краще обслуговувати своїх покупців, компанія постійно інвестує в інноваційні цифрові технології. І ключовою є робота з величезним об’ємом даних. Так, в усі процеси, починаючи з ланцюга постачання і завершуючи показниками з роздрібної торгівлі, M&S інтегрує бізнес-аналітику. Для цього компанія розробила дата-платформу, використовуючи рішення від Microsoft Azure. Як це відбувалося?

Marks and Spencer мали багато розрізнених джерел даних. Щоб їх об’єднати, ІТ-фахівці спершу розробили локальне середовище для консолідації. Це дозволило налагодити аналітику та формування звітів, проте потужностей фізичного сховища не вистачало. Тому M&S вирішило розпочати свою «хмарну подорож» та перенести застарілі системи й дані у Microsoft Azure.

Хмари та зберігання даних темна

Хмарна інфраструктура

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Зручність роботи з рішеннями від Microsoft була в тому, що Azure має у собі понад 200 вже готових до використання сервісів для будь-яких бізнес-завдань. При чому кожен з них можна гнучко налаштовувати під потреби конкретної компанії. Тож, Marks and Spencer створили наступну архітектуру роботи з даними:

  1. Необроблені дані з розрізнених джерел (сторонні програми, IoT-пристрої, транзакції тощо) потрапляють у середовище для консолідації Azure Data Lake. Тут вони очищуються та моделюються. А сервіси Azure Databricks and Spark допомагають ці дані ще більше трансформувати.
  2. Далі вже оброблені дані через Azure Data Factory потрапляють в Azure Synapse Analytics для моделювання.

Цей сервіс допомагає якісно працювати з реляційними та нереляційними базами даних і прискорює роботу Big Data-аналітиків.

3. Після моделювання дані надходять у Power BI, де візуалізуються у численні звіти для керівництва Marks and Spencer.

Поточна архітектура даних M&S.

Поточна архітектура даних M&S.

Завдяки такій дата-платформі компанія змогла у режимі реального часу відстежувати ефективність найрізноманітніших процесів у компанії. Наприклад, один зі звітів, створених з Power BI, показує, як продовольчі товари переміщуються в ланцюжку постачання. А відділ роздрібної торгівлі може переглядати такі статистичні дані, як показники продажів, залишки продукції на складах, операційна продуктивність тощо. Щодня доступ до цих звітів через мобільний додаток мають понад 2000 колег — це допомагає магазинам працювати ефективніше.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Дата-платформа від Київстар

Рішення для консолідації та аналізу даних з різних джерел, автоматизації звітності, створення прогнозної аналітики та моделювання.

Як румунська мережа Profi оптимізувала роботу персоналу

Мережа супермаркетів Profi — це один з найбільших роздрібних продавців у Румунії, який щодня обслуговує понад 1,2 мільйона покупців у понад 1600 магазинах по всій країні. Це також і найбільший приватний роботодавець країни зі штатом у 28 тисяч співробітників.

Компанія постійно інвестує у розширення мережі, а для цього їй необхідні найсучасніші інструменти для керування такою кількістю торгових точок. Потрібні рішення для роботи з даними ІТ-департамент вирішив розробляти власними силами, а для розширення функціонала продукту фахівці скористалися продуктами від Microsoft, а саме Power Platform і Power Apps.

Мережа супермаркетів застосувала нове рішення у трьох напрямках:

Оптимізація внутрішнього аудиту в магазинах. Раніше працівники компанії фіксували дані під час аудиту на папері, а вже потім переносили інформацію вручну у комп’ютер. Це займало багато часу. Тож, ІТ-фахівці розробили спеціальні програми з мобільною та вебверсією. Аудитори тепер заносять туди усі дані просто зі своїх смартфонів або планшетів. А Power BI дозволяє у режимі реального часу візуалізувати інформацію у зрозумілі графіки та діаграми.

Простіше керування персоналом. Співробітники отримували доступ до списку завдань на офісних комп’ютерах, йшли виконувати його в цех, а далі поверталися назад для звіту. Це призводило до непотрібних переміщень. Тому нова програма дозволила менеджерам дистанційно призначати завдання, відстежувати прогрес та встановлювати KPI. Завдяки Power BI результати команди стало можливо відстежувати у режимі реального часу. Це збільшило прозорість процесів та заощадило команді щонайменше 30 хвилин робочого часу щодня.

Моніторинг розширення мережі. Програми, у які були інтегровані продукти від Microsoft, допомогли Profi легше працювати з великими даними, обробляти їх та створювати звіти у Power BI. Завдяки цьому керівники компанії можуть на одній платформі стежити за показниками у різних магазинах та приймати на основі цього управлінські рішення.

Побудувати ефективну дата-платформу на основі рішень Microsoft Azure для українського бізнесу можуть фахівці Київстар. Компанія є стратегічним партнером Microsoft в Україні. Завдяки багаторічній експертизі в роботі з Big Data та хмарними платформами спеціалісти Київстар можуть допомогти обрати та втілити рішення для найрізноманітніших бізнес-задач. Для консультації, залиште заявку на сайті.

Як мальдівський Sonee Sports випереджає конкурентів

Невелика роздрібна мережа Sonee Sports розташована на Мальдівах та спеціалізується на продажі спортивних товарів, зокрема, футбольних м’ячів, різноманітного спорядження та одягу від таких брендів, як Adidas і Nike. Компанія має власних 10 магазинів.

З 1200 Мальдівських островів заселеними є лише 200, де проживає близько 300 тисяч людей. Також не на кожному з островів є крамниці, а тому ключовою для країни лишається саме електронна комерція. Це спонукає мережу робити акцент на розвитку своїх онлайн-магазинів. І саме технології є ключовими для того, щоб мати успіх у висококонкурентному середовищі.

Щоб ефективно керувати всіма продажами, Sonee Sports створила власну систему планування ресурсів підприємства.

Проте дані часто були неточними, а тому менеджери приймали рішення інтуїтивно, що не завжди давало позитивний результат. Тож спершу компанія замінила стару систему на рішення Microsoft Dynamics AX 2012 R3, а невдовзі для економії ресурсів вирішила повністю мігрувати у хмару Microsoft Azure.

Так, Sonee Sports для роботи з фінансами та торговими операціями використовує Microsoft Dynamics 365, а для аналітики та роботи з даними компанія розгорнула Microsoft Power BI. Також, щоб 80 працівників компанії могли працювати віддалено, мережа отримала ліцензію на Microsoft Office 365.

Офіс та телефонія темна

Офіс та телефонія

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Генеральний менеджер мережі Мамун Абдулла говорить: «Сьогодні завдяки аналітиці Power BI, отриманій із даних Dynamics 365, ми можемо переглядати квартальну ефективність у день закінчення звітного періоду та розгортати нову стратегію протягом першого тижня наступного. Завдяки цьому ми можемо приймати швидкі рішення, щоб знизити ціни, запустити рекламні акції, організувати навчання персоналу тощо. Ми можемо зробити все, щоб допомогти бізнесу досягти успіху».

Кейси#PowerBI#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Microsoft365#Бізнес#Компанії#Офіс365
#Бізнес#Microsoft365#Azure#MicrosoftAzure#Офіс365#Клієнт#GitHub
#Microsoft365#MicrosoftAzure#Дата-платформа#Офіс365
#Azure#MicrosoftAzure#Рішення#ХмарніСховища#Бізнес#Технології#Ритейл
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365
#Microsoft365#Офіс365#ХмарніСховища#Azure#MicrosoftAzure#КиївстарДляДержави
#MicrosoftAzure#Azure#ХмарніРішення#ХмарніСховища#AzureStack#Клієнт#IaaS#PaaS#SaaS#AzureVirtualDesktop#Компанії
#MicrosoftAzure#Azure#ХмарніРішення

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку