Як залучити клієнтів у кав'ярню
7 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у кав'ярню

Бізнес-рішення#BigData#Клієнт#Рішення

Про що:

Плануєте відкриття нової кав’ярні? Є оригінальна ідея, але не знаєте з чого почати? Як уникнути поширених помилок і як залучити клієнтів у кав’ярню? Інструменти й рішення BigData від Київстар допоможуть знайти відповідь на ці питання.

Зміст

Нова кав’ярня: на що звернути увагу

Як знайти та залучити нових клієнтів

Нова кав’ярня: на що звернути увагу

Головне в кавовому бізнесі те, що дрібниць не буває. Результат залежить від того, наскільки ви чітко розумієте, що робите та для кого. Чим більше факторів вдасться врахувати на стадії планування, тим легше буде після запуску й тим менше будуть непередбачені витрати.

  1. Формат. Що ви хочете створити: міні-кав’ярню з недорогою, але смачною кавою на винос, яку можна купити дорогою в офіс, або повноцінний заклад з вишуканими інтер’єром і безліччю сортів кави?
  2. Бюджет. Він залежить від формату й навпаки. Різні заклади вимагають різних вкладень.
  3. Правильне розташування. Місце також має відповідати формату кав’ярні, адже локація сильно впливає і на особливості аудиторії, і на потік гостей. Наприклад, є маленькі заклади біля офісних центрів, які готують каву з собою, і цього цілком достатньо. А є топ-місця, куди людина буде готова йти або їхати за унікальною атмосферою, смачними десертами або красивим інтер’єром. Важливо розуміти, яку кав’ярню ви плануєте створювати й уже, виходячи з цього, вибирати місце.

Вибрати оптимальну локацію для відкриття допоможуть сервіси BigData від Київстар – Heatmap і геоаналітика. Ці інструменти використовують накопичені телеком-операторами великі дані й дають можливість:

  • Визначити місця, де часто буває цільова аудиторія в будні або вихідні, й вибрати кращу локацію.
  • Провести аналіз конкурентів поблизу, які можуть знизити відвідуваність вашого закладу.
  • Розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії та зрозуміти, як залучити клієнтів у кав’ярню.
  • Зробити прогноз щодо прибутку й територіального охоплення закладу.

При цьому всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію абонентів.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Як знайти та залучити нових клієнтів

Пошук або будь-яка взаємодію з цільовою аудиторією краще починати з визначення портрета клієнта. Аналітичні сервіси Big Data дозволяють вивчити основні характеристики потенційних відвідувачів кав’ярні. Завдяки цим даним можна побудувати персоналізовану комунікацію, підвищити лояльність, розробити потрібні продукти та пропозиції, а також знайти нових клієнтів.

Ще один корисний інструмент, щоб розкрутити бізнес, Look-alike аудиторія – «пошук схожих». Він дозволяє відшукати цільову аудиторію, яка схожа на поточну клієнтську базу. Наприклад, це можуть бути офісні працівники довколишніх центрів зі схожими звичками.

Ще одна популярна послуга для сегмента В2В пов’язана з геолокацією користувачів. Ця інформація допомагає бізнесу приймати стратегічно важливі рішення або реагувати, коли потенційний клієнт знаходиться поруч із закладом.

Як це працює? Наприклад, щоб залучити відвідувачів у кав’ярню, яка щойно відкрилася, не потрібно роздавати листівки всім підряд. Замість цього краще скористайтеся таргетованою SMS-розсилкою від Київстар. Сервіс дозволить не лише повідомити відповідній за віком, географії та іншими параметрами цільовій аудиторії про відкриття або знижки, але й отримати зворотний зв’язок. А саме: прорахувати ефективність і конверсію, а також оцінити, чи варто далі продовжувати рекламну кампанію чи необхідно придумати більш привабливу пропозицію.

У Київстар 26 млн абонентів, досвід роботи з великими даними та рішення, як залучити клієнтів в кав’ярню, доступні для малого й середнього бізнесу. Наприклад, автоматизована платформа ADWISOR дає можливість власникам самостійно розсилати рекламу цільової аудиторії за допомогою SMS. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які підходять вам за певними параметрами й заздалегідь погодилися на отримання розсилки.

Бізнес-рішення#BigData#Клієнт#Рішення

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Геоаналітика#FTTB#ПортретКлієнта#BigData
#Бізнес#Теплокарта#Рішення#BigData
#ADWISOR#BigData#Рішення
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#BigData#Сегментація#СмсРозсилка#БігДата#Клієнт#ПортретКлієнта#ADWISOR#Heatmap#Теплокарта#Геоаналітика#Look-alike
#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#Теплокарта#Геоаналітика#Скоринг
Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу29 квітня 2021 4 хвилини читання

Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу

#BigData#Рішення#Бізнес#Теплокарта
Як залучити клієнтів до банку?11 січня 2021 2 хвилини читання

Як залучити клієнтів до банку?

#BigData#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку