Про що:
Нещодавно на ринку з’явився новий безоплатний застосунок «моЄ», який розробила компанія Feodal. Він розрахований на землевласників, щоб вони могли швидко переглядати інформацію про свої ділянки. Поговорили з засновником компанії Feodal Андрієм Дем’яновичем та дізналися детальніше про створення додатка від ідеї до виходу на ринок.
Зміст
Про ідею та створення
Про аудиторію та рекламу
Про плани та розвиток
Про ідею та створення
- Андрію, розкажіть, будь ласка, детальніше про застосунок «моЄ».
- Ми розробили додаток «моЄ» для всіх українців (фізичних осіб), які є власниками земельних ділянок. Це застосунок, де користувачі, просто авторизувавшись через Дію.Підпис, можуть безоплатно переглядати актуальну інформацію про свою землю. Наприклад, кадастровий номер, цільове призначення, площу, детальні відомості про власність, дані про оренду, строк дії права оренди, межі ділянки на карті та інші деталі. «моЄ» дозволяє швидко завантажувати інформацію землевласника за його ІПН, тож людина може перевіряти наявність своїх ділянок, не вводячи вручну кадастрові номери чи інші дані.
- Як виникла ідея створити «моЄ»?
- Ідея з’явилася на стратегічних сесіях, які ми проводимо двічі на рік. На них плануємо майбутнє і визначаємо нові напрямки розвитку. Під час таких зустрічей ми зрозуміли, що потрібно створити продукт, який вирішить наші дві основні цілі: бізнесову і ментальну.
Зі сторони бізнесу ми хочемо напрацьовувати нові зв’язки нашої екосистеми — між власниками землі, фермерами, громадами, інвест агенціями. Це допоможе розвивати нашу екосистему.
На ментальному рівні прагнемо забезпечити прозорість даних. Для цього надаємо безоплатний доступ до інформації про власну землю, яка зазвичай в реєстрах платна. Тож створили умови, де кожен може перевірити, чи усе з його ділянкою в порядку. Ми за прозорість, оскільки віримо, що актуальна інформація покращує ринок.
- Що ви маєте на увазі, коли говорите про актуальність інформації?
- Раніше документи на землю існували лише на папері, і не було жодних електронних реєстрів. Потім з’явився Державний земельний кадастр, який став основним ресурсом до 2013 року. Згодом почав функціонувати ще й Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (ДРРПНМ). Виявилося, що документи старих зразків можуть бути не зовсім коректно занесені в ці реєстри. Це створює певні проблеми для власників земельних ділянок, коли потрібно здійснити якісь дії з речовими правами.
Наприклад, нещодавно користувач застосунку звернувся до нашої служби підтримки, оскільки його ділянки не відображалися в системі. Ми перевірили та порадили йому відвідати ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг), щоб актуалізувати дані (внести відомості про права власності до ДРРПНМ). Через кілька днів, коли він усе оновив, ми додали інформацію в систему. Це показує, наскільки важливо підтримувати документи в порядку, адже неправильні або застарілі дані можуть привести до труднощів з їхнім відображенням у «моЄ».
Якщо ділянки не видно, це може бути через кілька причин: помилки в кадастровому номері чи у відомостях про власника, або ж ділянка є в земельному кадастрі, але її немає в реєстрі речових прав. Це можна легко виправити, звернувшись до ЦНАП.
Також можуть бути інші помилки, наприклад, у цифрах ІПН землевласника або його прізвищі. Скажімо, людина за паспортом Петренко, а у реєстрах — Петрененко. Якщо людина жива, змінити дані — нескладна задача. Проте якщо землевласник помер, то під час спадкування ці помилки можуть призвести до складнощів. Щоб підтвердити, що це одна й та сама особа, потрібно звертатися до суду, що забирає час у спадкоємців. Тому важливо підтримувати актуальність документів, щоб уникнути непотрібних юридичних проблем.
Про аудиторію та рекламу
- Скільки користувачів вже зареєстровано у застосунку?
- На сьогодні у нас близько 10 000 користувачів. Ми вважаємо це хорошим початком враховуючи, що продукт з’явився два місяці тому.
- Як ви аналізували цільову аудиторію перед розробкою «моЄ»?
- Ми проводили дослідження через Big Data-аналітику Київстар, щоб зрозуміти, хто є нашою цільовою аудиторією. Побачили, що попит на такий продукт є. Однак, оскільки він інноваційний, ми продовжуємо спостерігати за тим, як користувачі реагують, і коригуємо свої стратегії відповідно до отриманих відгуків.

Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
- Як ви рекламуєте застосунок?
- Основним каналом реклами є Facebook, де ми використовуємо таргетовані рекламні кампанії з різними креативами. Також ми співпрацюємо з громадами, оскільки вони є важливою частиною нашої аудиторії. Використовуємо промо на зупинках, плакати та інші традиційні методи.
Про плани та розвиток
- З ким плануєте співпрацювати для розвитку застосунку?
- У планах активно залучати до нашої екосистеми різні агенції, що працюють з інвестиціями у землю. Найближчим часом введемо новий функціонал для інвесторів, щоб вони могли оцінювати прибутковість своїх портфелів та аналізувати витрати на орендну плату. Ми також співпрацюємо з громадами та агровиробниками, оскільки важливо створювати комунікацію між усіма учасниками ринку.
- Додаток «моЄ» для фізичних осіб, а які ресурси можуть використовувати українці, якщо вони є підприємцями?
- Для підприємців, які займаються сільським господарством, ми пропонуємо Feodal.Land — інструмент для управління земельним банком. Щоб контролювати якість посівів та техніку, є наш Feodal FMS. Також для громад маємо Feodal.Hromada, який допомагає місцевим органам влади управляти бюджетами та створювати рівні умови для бізнесу. Ці інструменти допомагають підприємцям ефективно розвивати свої компанії та відповідати вимогам місцевих громад.
Додайте коментар