Про що:

Ми вже ділилися з вами ідеями для бізнесу у селі. Йшлося про продукцію власного виробництва, надання послуг для селян, а також про будівництво та реставрацію. Втім, це не усі напрямки, на які можна звернути увагу. Знайшли ще кілька ідей. Дізнавайтесь більше і втілюйте.

Зміст

Ідея 1. Майстер-класи

Ідея 2. Туристичні маршрути

Ідея 3. Підприємство з виробництва продукції

Ідея 4. Онлайн-платформа для продажу сільської продукції

Ідея 5. Овочесховище

Ідея 1. Майстер-класи

Однією з проблем, про яку говорять селяни, є обмежені можливості для стабільної зайнятості в с/г через сезонність і спеціалізацію на зерновому виробництві. Важко знайти діяльність поза сільським господарством. Проте у нас є ідея! 

Відродіть забуті ремесла і залучіть місцевих майстрів для навчання гостей села нових цікавих навичок, як-от гончарство, виготовлення меду, масла, сиру, кераміки, лозоплетіння, вишиванок, килимів тощо. Наприклад, у селі Кваси на Закарпатті проводять майстер-класи з давнього гуцульського ремесла — ліжникарства. Ліжники — це теплі вовняні ковдри-покривала. На заходах вчать їх ткати. Така бізнес-ідея сприятиме розвитку сільської економіки та збереженню традицій.

Ідея 2. Туристичні маршрути

Якщо ви вважаєте, що майстер-класів недостатньо, то пропонуємо більш масштабну ідею. Розробіть туристичні маршрути, які враховують історію, природу та культурні традиції села. Кількаденні екскурсії можуть включати відвідування історичних пам’яток (якщо вони є), розповіді про легенди села тощо. Для тих, хто не готовий ходити пішки, запропонуйте додаткову послугу — мандрувати на конях, квадроциклі чи автомобілем.

Для комфортного перебування туристів можна створити кемпінги та глемпінги, що дозволить насолоджуватися комфортним відпочинком після прогулянок. Додатково можна проводити затишні арт-ретрити, яких так часто не вистачає людям у містах.

Як можна знайти клієнтів?

Серед інструментів, які можна застосувати, — таргетовані розсилки повідомлень. Вони допоможуть комунікувати саме з потенційними клієнтами. Як все відбувається? Аналітики Київстар сформують цільову аудиторію (ЦА) та просегментують її за майже 100 Big Data-параметрами* (вік, стать, геолокація, подорожі, стиль життя, інтереси, наявність дітей, тип транспорту та інші). Далі фахівці самостійно налаштують рекламну кампанію з вашою пропозицією в обраний вами день та час. Все, очікуйте на замовлення.

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

Як розвивати бізнес у селі та знаходити клієнтів, читайте також у нашій статті.

Ідея 3. Підприємство з виробництва продукції

Сільські громади стикаються з обмеженими можливостями для продажу продукції, вирощеної в домогосподарствах. Невеликі товарні партії часто скуповуються за низькими цінами, що знижує і дохід фермерів. Враховуючі цю проблему, прибутковою ідеєю може бути підприємство з виробництва продукції з товарів місцевих мешканців. Його відкриття також забезпечить нові робочі місця на виробництві.

Цікаво, що цю ідею вже втілив у життя Володимир Опришко, підприємець із села Сергіївка на Полтавщині. Він скуповує продукцію (молоко, овочі, ягоди та фрукти) у жителів села за вищою ціною, ніж їм пропонують інші громади. Бізнесмен відкрив пекарню, сироварню, кондитерський цех та кілька продуктових магазинів. Фрукти і ягоди заморожують та виготовляють варення для кондитерських виробів і йогуртів, а капусту солять і консервують. Також випікають хліб, який популярний серед місцевих мешканців.

Ідея 4. Онлайн-платформа для продажу сільської продукції

Якщо ідея заводу занадто масштабна, то є інша. Онлайн-платформа для продажу сільської продукції  може стати вигідним бізнесом, який не тільки підтримуватиме місцевих виробників, а й відповідатиме на попит щодо натуральних та органічних продуктів. Платформа допоможе фермерам і місцевим підприємцям продавати свої товари споживачам, а покупці отримають можливість легко купувати свіжі, якісні продукти, не виходячи з дому, і підтримувати сільський бізнес. 

Для створення такої платформи потрібно розробити вебсайт з простим і зручним інтерфейсом. Також варто провести зустрічі з фермерами, виробниками, аграріями, щоб пояснити переваги продажу через платформу. Беріть участь у місцевих ярмарках, фестивалях та інших заходах для популяризації платформи й залучення нових клієнтів. До речі, як відкрити інтернет-магазин, ми розповідали тут.

Ідея 5. Овочесховище

З початку війни в Україні знищено овоче- і картоплесховища потужністю майже 150 тис. тонн. Тож, у селян, зокрема з центральної та західної України, є потреба у зберіганні овочів. І відкриття овочесховища може стати вигідним бізнесом, який підтримає місцевих виробників і регіональний розвиток. Овочесховище допоможе фермерам зберігати продукцію, а потім або її реалізовувати, або перероблювати у консерви чи заморожені продукти.

До того ж можна задуматися над відкриттям заводу з передпродажного доопрацювання овочів (миття, чищення та вакуумування, бланшування тощо). На це також є попит. За належного управління та маркетингу, цей бізнес має потенціал для успіху.

Як бачите, ідей багато. Головне, бути сміливими, відкритими до нових можливостей і готовими експериментувати. Це дозволить знайти найкращі рішення та реалізувати їх у життя. А Київстар Бізнес надасть вам для цього багато бізнес-інструментів. Вибирайте їх на нашому сайті

Пишіть в коментарях, яка ідея найцікавіша для вас.

*Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.