Зустрічайте нове покоління Бета: яким воно буде та як впливатиме на бізнес

30 січня 2025

11 хв.

Зустрічайте нове покоління Бета: яким воно буде та як впливатиме на бізнес

Про що:

Поки ми з вами думаємо, як задовольнити потреби наявних поколінь, на арену виходить покоління Бета (Generation Beta або Gen Beta) — діти, народжені між 2025 і 2039 роками. «Як зараз на бізнес впливатимуть ці малюки, якщо вони тільки народжуються?», — подумаєте ви. Втім, це не просто наступне покоління після Альфа, це майбутні споживачі, які впливатимуть на ринок і купівельні звички спочатку через своїх батьків міленіалів і зумерів, а потім і самостійно. 

Очікується, що за 10 років покоління Бета складе 16% від світового населення. Яким воно зростатиме, як у нього сформуються цінності та вимоги? І головне, як бізнесу підготуватися до цих змін? Розповідаємо далі у статті.

Зміст

Познайомимось ближче з поколінням Бета

Як бізнесу підготуватися до потреб покоління Бета

Познайомимось ближче з поколінням Бета

Ми тільки почали досліджувати покоління Alpha, а ще одне покоління Бета вже тут як тут. 1 січня 2025 року розпочався його шлях, який включатиме тих, хто народився та народиться між 2025 і 2039 роками. До 2040 року покоління Бета складатиме понад 2,1 млрд людей по всьому світу, формуючи значну частину споживчої аудиторії. 

Зміни поколінь є не просто хронологічними — вони визначаються подіями, технологіями та культурними змінами свого часу. Для розуміння, які покоління передували Gen Beta, пропонуємо роздивитися інфографіку:

Зустрічайте нове покоління Бета: яким воно буде та як впливатиме на бізнес

Зліва направо: покоління Будівельників (мовчазне покоління), покоління Бумерів, покоління X, покоління Y (міленіали), покоління Z (зумери), покоління Альфа, покоління Бета. Джерело: McCrindle

Покоління Бета змінить бізнес-ландшафт своїми технічними навичками, вибором будь-чого на основі цінностей і вимогами до інтерактивних досвідів. Розуміючи їхню психологію, поведінку та демографію, бізнес зможе створювати продукти та послуги, які у майбутньому глибоко відгукнуться в серцях Бета.

Отже, ось вам нова задача із зірочкою — розгадати Gen Beta. Звісно, на його формування може впливати багато факторів у майбутньому, які ми зараз не можемо передбачити, як-от глобальні та технологічні. Але одне зрозуміло: ми можемо охарактеризувати унікальність бета-покоління з сьогоднішньої перспективи. 

До того, як Бета-аудиторія стане платоспроможною, ще пройде не один рік, проте її вплив на ринок буде відчутний уже зараз. Зокрема, через своїх батьків — міленіалів і зумерів. Тому, якщо ви підприємець, саме час звернути увагу на те, що буде потрібно цим дітям, коли вони підростуть та почнуть виявити бажання щодо покупок.

Іншими словами, фокусуючись на залучення зумерів та міленіалів, ви у перспективі можете одночасно залучати й покоління Бета. Для цього проаналізуйте свою аудиторію й сегментуйте її за віком та наявністю дітей. У цьому допомагає Big Data* (укр. великі дані). Портрет клієнта дозволить відокремити необхідний сегмент й більше дізнатися про його риси, стиль життя та вподобання, щоб розробити правильну маркетингову стратегію. Замовляйте консультацію і наш фахівець розповість більше.

Big Data для аналітики

Big Data та аналітика

Big Data для аналітики

Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Generation Beta не буде схожим на жодне покоління, яке було до нього. Поки Альфа стали свідками розвитку інтелектуальних технологій і штучного інтелекту,  люди Бета зростатимуть у світі, де ці інновації повністю інтегровані в повсякденне життя. Їх ще називають «Покоління ШІ», «Покоління Роботів» і «Космічні Пенсіонери».

Бета-діти будуть справжніми цифровими геніями, адже народжуватимуться в епоху активного використання технологій та матимуть своєрідну «цифрову інтуїцію». Зокрема, уже з малих років вони подружаться зі штучним інтелектом (ШІ), віртуальною та доповненою реальністю. 

А ще для них не існуватиме кордонів, оскільки вони сприйматимуть увесь світ як свій дім, житимуть та працюватимуть, то тут, то там. Це означає, що традиційні підходи до освіти, продажу товарів та послуг, пошуку кар’єрного шляху їм точно не підходять. Вони потребуватимуть чогось гнучкого, сучасного, адаптованого під їхній стиль життя. 

У США прогнозують, що на покоління Бета найбільше впливатимуть технологічні досягнення (48%), зміни клімату (37%), підтримка психічного здоров’я (36%), політична нестабільність (35%) і економічна невизначеність (34%).

Що, на вашу думку, найбільше сформує покоління Бета?

і побачити всі відповіді

Як бізнесу підготуватися до потреб покоління Бета

Світ стає «дитиноцентричним»

Діти покоління Бета стануть справжніми «керівниками» у своїх родинах, вказуючи, які продукти та послуги варто придбати. Батьки все більше прислухатимуться до їхніх побажань. 

Галузі, які традиційно не орієнтуються на дітей (наприклад, фінансова або автомобільна), тепер також почнуть адаптувати свої стратегії для залучення цієї аудиторії. Якщо діти активно впливають на вибір, то бізнесу важливо це враховувати, навіть, якщо ваші товари та послуги, на перший погляд, не для них.

Розгляньте, як можна перетворити ваш продукт на щось, що зацікавить цю аудиторію. Наприклад, якщо ваш бізнес зі сфери фінансів, то можна придумати інтерактивні додатки з іграми для вивчення дітьми фінансової грамотності. Якщо ви зможете зв’язати ваш товар чи послугу з тим, що Бета-діти люблять і чим захоплюються, будете на крок попереду конкурентів.

Креативність Бета-покоління

Бета-покоління «з пелюшок» (не без допомоги батьків або сестер та братів) розвиватиме свої навички в цифровому просторі. Їхній контент може приносити реальний дохід і впливати на однолітків. Технології дають можливість не тільки отримувати інформацію, а й створювати власний контент і заробляти на ньому.

Якщо ваш бізнес із галузі медіа, освіти чи розваг, варто задуматись, як зробити ваші продукти або послуги доступними для дітей, які хочуть стати не просто споживачами, а й творцями контенту. Бренди, які можуть інтегрувати елементи творчості у свої продукти, однозначно виграють.

Технологічні зміни

Покоління Бета зростатиме серед таких технологій, як автономні транспортні засоби, смарт-гаджети для моніторингу здоров’я, віртуальні світи. Вони сприйматимуть це нормою — для них не буде нічого дивного. Скажімо, віртуальна реальність (VR) і доповнена реальність (AR) стануть для них буденністю, а разом із ШІ ці технології стануть маст-хевом:

  • Виховання дітей Бета може включати перехід до гібридного навчального середовища, що поєднує фізичні та цифрові платформи. Традиційна шкільна освіта може перетворитися на віртуальні класи. Про це говорять 86% майбутніх батьків покоління Бета, 71% — вважають, що ШІ замінить вчителів у школах.
  • Покоління Бета віддаватиме перевагу покупкам з використанням AR/VR, а не традиційному е-комерсу. Віртуальне приміряння одягу або симуляції домашнього декору в реальному часі стануть стандартом.
  • З прогресом у біотехнології та персоналізованій медицині Бета-покоління може жити здоровіше та довше. Зокрема, завдяки вдосконаленим системам моніторингу здоров’я.

Людські зв’язки в епоху технологій

Технології спрощують наше життя, але водночас можуть призвести до ізоляції. Бета-покоління, яке зростатиме в такому середовищі, може відчувати відчуження. 77% американців вважають, що більшість взаємодій з поколінням Бета відбуватиметься віртуально. Тому важливо, щоб інновації не заміняли справжні людські контакти. 

Бета буде прагнути емоційного зв’язку, тому компаніям варто створювати можливості для реальних взаємодій — від підтримки клієнтів до будь-яких заходів, які сприятимуть зміцненню зв’язків. Як співробітники у майбутньому, це покоління цінуватиме компанії, де підтримується командний дух та живе спілкування.

Потреба у нових навичках і знаннях

79% опитаних респондентів із США вважають, що це покоління буде перебувати в постійному «бета» режимі — стані безперервного розвитку. Покоління Бета швидко освоїть новітні технології, і вимоги до навичок на ринку праці зміняться. Технології, такі як штучний інтелект, автоматизація та робота з даними, вже будуть стандартом для багатьох посад. 

Щоб підготуватися до цих змін, вже зараз потрібно інвестувати в навчання та розвиток співробітників. Подумайте про те, як адаптувати вашу компанію під вимоги нового покоління Бета, бо саме воно згодом прийде до вас на роботу.

Адаптація робочих місць під потреби покоління Бета

Потрібно також пам’ятати про особливості Бета у спілкуванні й ставленні до роботи. Вони захочуть гнучкості, високої мобільності та інтерактивності. Тому, ймовірно, традиційні офіси з жорстким розкладом і фіксованими умовами роботи для них будуть нецікавими. Вони потребуватимуть робочих місць, що дозволяють зручне поєднання онлайн та офлайн присутності. Гібридний формат вам у поміч, а, можливо, і зовсім віддалений. 74% людей вважають, що покоління Бета працюватиме менше, ніж п’ять днів на тиждень.

Відповідальність за сталий розвиток

Зішан Хан, доктор медичних наук та сертифікований психіатр, зазначає, що дорослішання в умовах зміни клімату може виховати у покоління Бета сильне почуття відповідальності за екологічну ситуацію. Не без допомоги батьків, адже за даними Pew Research Center , 71% міленіалів і 67% зумерів вважають цю тему одною з важливих.

Це означає, що Бета-покоління буде більше спрямоване на пошук інноваційних рішень для сталого майбутнього. Тож, бізнесам варто вже зараз дотримуватися тренду сталого розвитку, орієнтуючись на екологічні потреби та пріоритети майбутніх клієнтів.

Зміна сенсу роботи

Для покоління Бета робота вже не буде визначальним елементом ідентичності, як для попередніх поколінь. Вони займатимуться безліччю різних справ, часто в нових сферах, які зараз навіть не існують. 

Прогнозуючи майбутні професії для цього покоління, трійка лідерів виглядає так: 

  • фахівець з кібербезпеки
  • спеціаліст з відновлення клімату
  • спеціаліст з інтеграції людини та технологій

У 80% випадків очікується, що люди з покоління Бета обиратимуть від трьох до десяти різних видів діяльності протягом свого життя. Ідея довгого працевлаштування в одній компанії стає все більш застарілою.

Питання «Ким працюєш?» може опинитись без відповіді, адже Бета не просто виконуватимуть робочі обов’язки. Цьому поколінню буде важлива не просто робота, а її вплив і можливість змінювати світ. Бета-люди віддаватимуть перевагу організаціям, чия місія сприяє сталому розвитку та боротьбі зі зміною клімату. 

Сімейні цінності

Традиційні сімейні моделі для покоління Бета також зміняться. Так вважають 86% опитаних американців. 68% — прогнозують, що Generation Beta матимуть більше домашніх тварин, ніж народжуватимуть дітей. Це свідчить про зміну пріоритетів у суспільстві. Для бізнесу зміна сімейної динаміки може відкрити нові можливості, як-от більший попит на продукти для домашніх тварин, а також на адаптивні послуги для нових сімейних моделей. Серед батьків покоління Бета 78% вірять, що у майбутньому усі домівки матимуть роботів, які допомагатимуть з домашніми справами, а продукти доставлятимуться дронами.

Gen Beta має величезний потенціал стати «поколінням можливостей». Вони вмітимуть адаптуватися до змін, тому зможуть по-новому подивитися на те, що означає успіх і щастя, встановлюючи свої стандарти для наступних поколінь.

Пишіть у коментарях, а ви чули про покоління Бета та чи готові до нього?

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті