Головна / Новини / Бізнес рішення

Бізнес рішення

Як визначити, який з маркетингових каналів залучає клієнтів ефективніше?

Використання одного маркетингового каналу більше не є ефективною стратегією. Дослідження HubSpot показує, що 92% маркетологів працюють мінімум у трьох напрямках. Як визначити, який з цих каналів краще залучає аудиторію та призводить до найбільшої кількості замовлень? Це можна відстежити за допомогою

Хмари для бізнесу у 2023. Три головних тренди

Хмарні технології останніми роками стали ключовим інструментом для бізнесу, який дозволяє заощаджувати та впроваджувати інновації у робочі процеси. Так, компанії, які були зв’язані можливостями власної ІТ-інфраструктури, змогли отримати не лише простір для постійного зростання, але й майданчик для в

SMS-маркетинг для бізнесу. Повна інструкція для початківців

Щоб достукатися до свого клієнта через нескінченний потік інформації, компаніям сьогодні доводиться бути багатоканальними. Вони мають комунікувати там, де щодня буває їхній потенційний покупець: у соціальних мережах, Youtube, на білбордах тощо. І безперечно SMS-маркетинг — це один з найважливіших ін

Різниця між IP-телефонією, SIP та VoIP: розповідаємо просто про технології

Налагоджена внутрішня та зовнішня комунікація є одним із наріжних каменів щоденної роботи бізнесу. Йому необхідна першокласна система зв’язку, тому багато компаній шукають різні технології для здійснення та отримання дзвінків. Втім, протокол ініціації сеансу (SIP), протокол передачі голосу через інт

Який зв’язок обрати малому, середньому, великому бізнесу та ФОП для роботи?

Важко переоцінити важливість зв’язку та інтернету для бізнесу. При цьому існує кілька різновидів їхнього підключення. Можна обрати зручні для компанії мобільні чи фіксовані послуги та в результаті отримати багато переваг для розвитку бізнесу, комунікації й співпраці. Наприклад, для малих компаній та

Що таке хмарна база даних та як вона підвищує продуктивність бізнесу?

Сучасні компанії мають доступ до куди більшої кількості даних, ніж будь-коли раніше. Обсяг інформації, яку необхідно відстежувати та отримувати у режимі реального часу, постійно зростає. Тому щоб аналізувати такий величезний обсяг даних з багатьох систем, використовують хмарні бази даних. Що ж таке

Як організувати успішний кол-центр? 7 дієвих практик

Кол-центри — це один з основних каналів комунікації з клієнтами. Навіть в епоху месенджерів, люди хочуть негайно розв’язати своє питання, поспілкувавшись голосом із представником компанії. Утім, такі служби підтримки часто мають багато недоліків, наприклад, тривале очікування на лінії або некомпетен

Які можливості надає номер 0-800 для організацій?

Підключення номера 0-800 є вигідним для багатьох компаній. Він надає нові можливості для розвитку бізнесу та роботи з клієнтом. Особливо це стосується підприємств, які мають філії по всій країні або якщо їхня діяльність безпосередньо пов’язана зі швидким реагуванням чи необхідністю бути з клієнтом н

Робота магазинів без світла, або Як клієнтам дізнатися, що ви працюєте?

Проблеми з відсутністю централізованого електропостачання під час віялових відключень кожен з магазинів вирішує по-різному. Деякі власники встановили дизельні електростанції та продовжують діяльність, а інші — припиняють роботу та відкривають свої двері для покупців, лише коли з’являється світло. Вт

eSIM: як працює електронна SIM-карта та які її переваги?

А ви знали, що у США Apple відмовилася від фізичного слота для SIM-карти у лінійці iPhone 14, перейшовши замість цього на eSIM? Тобто відтепер ці моделі айфонів не можна активувати за допомогою фізичної SIM-карти. Поки ця тенденція не поширена в Україні. Однак тепер, коли це зробила одна компанія, в