Головна / Новини / Тренди та аналітика / Добірка сервісів для аналізу конкурентів

Добірка сервісів для аналізу конкурентів

Добірка сервісів для аналізу конкурентів, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
11 Листопада 2022
Тренди та аналітика

Сучасний маркетинг — це постійна боротьба за увагу цільової аудиторії. І у ній перемагає той, хто вміє швидко адаптуватися до будь-яких нових умов, зовнішніх змін та ситуації у конкурентному середовищі. Саме тому для будь-якого бізнесу обов’язковим є конкурентний аналіз. Він дозволяє компаніям виявляти їхні сильні та слабкі сторони, визначати загрози для свого бренду та посилювати позиції на ринку.

Kyivstar Business Hub склав добірку популярних сервісів для оцінки конкурентів. Серед них — ресурси для моніторингу та аналізу сайтів.

 

Similarweb

Це платформа для вебаналітики, яка пропонує різноманітний аналіз даних. Із її допомогою можна дослідити як власний сайт, так і конкурентів, визначити їхні канали та стратегію просування. Серед інформації, яку надає платформа:

  • комплексне відображення трафіку за останні пів року – відвідувачі, середня тривалість відвідувань сайту, показник відмови тощо;
  • географія відвідувачів у відсотковому співвідношенні;
  • канали трафіку, тобто з яких ресурсів переходять відвідувачі – органічний чи платний пошук, реклама, переходи за посиланнями (реферальний трафік), emails, соцмережі тощо. Ця інформація представлена у вигляді діаграм і доступна у розрізі кожного з каналів;
  • ключові запити, за якими найбільше переходять користувачі на сайт;
  • інформація щодо шляху користувача – з якого каналу він прийшов на сайт конкурента та на якій ресурс перейшов далі;
  • інформацію про відвідувачів, зокрема, їхні категорії інтересів та популярні сайти конкурентів.

Усі дані показані у графічному звіті, який можна легко завантажити для подальшої роботи з матеріалом.

Отже, ви можете проаналізувати активність конкурентів та їхню аудиторію. Це дозволить вам у порівнянні побачити, як працює ваша медійна реклама, органічний та платний пошук, контекстна реклама, email-маркетинг та соцмережі.

Serpstat

Популярна SEO-платформа з набором інструментів для вебаналітики. Дозволяє відстежувати позиції сайтів конкурентів та власного проєкту у режимі реального часу, проводити аналіз сайтів, трафіку, ключових слів, а також збирати семантику для свого ресурсу.

Сервіс знаходить оголошення та ключові фрази контекстної реклами конкурентів, зворотні посилання будь-якого сайту. Також Serpstat проводить seo-аудит текстів із рекомендаціями щодо виправлення помилок.

Серед нових інструментів сервісу — кластеризація та текстова аналітика на основі штучного інтелекту.

Ahrefs

Ще один з інструментів для інтернет-маркетологів та SEO-фахівців. Допомагає вивчати сайти конкурентів, аналізувати ключові слова, зворотні посилання, контент, органічний трафік та багато іншого.

Функціонал Ahrefs містить порівняння доменів, перевірку посилань, які не працюють, а також аудит сайту. Ця інформація дозволяє мати чітке уявлення про те, що відбувається з вашими ресурсами та конкурентами в інтернеті.

Monitor Backlinks

Сервіс забезпечує автоматичний пошук зворотних посилань та ключових слів конкурентів, дозволяє відфільтровувати їх за тегами (nofollow, wrong anchor, meta nofollow, not found, meta noindex), статусом домену та вебсторінками у Google Index, номерами посилань тощо.

Monitor Backlinks надсилає докладні звіти на електронну пошту. Сервіс має безкоштовну пробну версію, у якій можна відстежувати два домени з двома конкурентами для кожного, керувати 500 посиланнями з SEO-показниками для кожного та перевіряти ранжування ключових слів у Google.

Hootsuite

Сервіс для управління соціальними мережами, такими як Facebook, Twitter, G+, LinkedIn, Foursquare та WordPress.

Hootsuite збирає згадки конкурентів за ключовими словами, надає щоденні аналітичні звіти щодо показників ваших публікацій (кліки, охоплення, залученість, перегляди тощо) та сторінок інших компаній, обраних для відстеження. Зокрема, сервіс дозволяє створювати відкладені публікації у соціальних мережах та запускати рекламні кампанії на Facebook. Платформа також сканує сторінку з публікаціями у Facebook та допомагає визначити найкращі з них для подальшого просування.

LOOQME

Платформа для моніторингу згадок бренду у соцмережах та ЗМІ. Окрім медіа-аналізу власного бренду можна оцінити активність конкурентів в інформаційному полі, їхню PR-стратегію, майданчики, типи контенту, який вони розміщують, коментарі потенційних клієнтів. Це дозволить краще розуміти, чого саме не вистачає вашій цільовій аудиторії, аби адаптувати свою комунікаційну стратегію.

Facebook Ads Library

Інструмент, який дозволяє вам безплатно переглянути та проаналізувати креативи і тексти рекламних оголошень конкурентів у Facebook чи Instagram. Подібний аналіз дає розуміння рекламної стратегії інших гравців ринку та надихає на нові ідеї для ваших наступних промокампаній.

Facebook не показує статистику оголошень, проте якщо воно активне протягом 3-х тижнів, це може свідчити про його результативність.

Теги
Підписатись на розсилку