Головна / Новини / Бізнес рішення / Хмарні рішення в ритейлі

Хмарні рішення в ритейлі

Хмарні рішення в ритейлі, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
20 Жовтня 2021
Бізнес рішення

2020 став роком нових трендів в різних сферах бізнесу. Після переходу на дистанційну роботу саме хмарні технології допомогли розвивати компанії в умовах нової реальності. У медицині, фінансовому секторі та, звичайно ж, ритейлі з’явилося розуміння того, що необхідно швидко реагувати на зміни, адаптуватися та рости.

 

Сучасні хмарні сервіси допомагають повністю модернізувати IT-системи та перейти на більш ефективну архітектуру. Також вони використовуються як компоненти інфраструктури (IaaS), готові сервіси (SaaS), підготовлені шаблони рішень (PaaS) та на додаток — партнерські продукти, розміщені на маркетплейсах вендорів.

Ще зовсім недавно компанії ставили собі питання: «Навіщо мені переходити на хмарні рішення та що вони можуть дати бізнесу?» Тепер же вони розуміють, що «хмари» допомагають ефективно працювати, розробляти сервіси та в рази швидше виводити на ринок нові продукти, проводити ретельний аналіз даних та економити на IT-системах, а не витрачати ресурси на створення та обслуговування інфраструктури.

Що важливо для ритейлера?

У 2020 році перехід компаній в хмару значно прискорився через пандемію. Багато ритейлерів, щоб залишатися конкурентоспроможними та далі працювати на прибуток, почали ставити перед собою зовсім інші завдання. Вони зосередилися на організації віддаленої роботи для всіх співробітників, запуску проектів на відстані, спілкуванні з клієнтами онлайн, тотальній оптимізації всіх бізнес-процесів і таке інше. 2020 рік став ще й роком розгортання нових торгових майданчиків, які потрібно постійно оновлювати.

Але для того, щоб легко пристосуватися до нових умов ведення бізнесу та налаштувати необхідні процеси, потрібно вирішити наступні завдання:

  • оренда віртуальних серверів, за допомогою яких можна розміщувати в хмарі цілі сайти, онлайн-магазини, CRM-системи;
  • організація комфортних робочих місць в хмарі для співробітників у всіх містах України, де є магазини ритейлера;
  • можливість залишатися на зв’язку незалежно від місця розташування;
  • оперативний запуск проектів та динамічний розвиток продажів в інтернеті;
  • прийом дзвінків від клієнтів навіть на мобільному телефоні;
  • контроль всіх хмарних файлів, зберігання, а також забезпечення максимального захисту даних компанії;
  • резервування та відновлення втраченої або випадково видаленої інформації в хмарі;
  • наявність централізованих даних що дозволяє отримати повноцінний доступ до аналітики для управління всіма процесами в бізнесі.

Для вирішення описаних задач, Київстар пропонує клієнтам такі технологічні сервіси:

  • Azure Stack with Kyivstar;
  • Azure Synapse Analytics;
  • віртуальний робочий стіл Windows;
  • Microsoft Office 365;
  • віртуальна мобільна АТС (VPBX).

Azure Stack with Kyivstar

Київстар в партнерстві з Microsoft пропонує своїм клієнтам Azure Stack with Kyivstar. Ви отримуєте доступ до всіх передових технологій та хмарних служб Azure, при цьому зберігати та обробляти дані можна локально. Платформа повністю сумісна з глобальною хмарою Azure, але розміщується в Україні, а саме — в Дата-центрі Київстар.

З цим рішенням ритейлери можуть повністю оптимізувати свої витрати на придбання елементів інфраструктури. А вивільнені ресурси можна перенаправити на розробку продуктів та розвиток власного бренду.

Azure Stack with Kyivstar дозволяє ритейлерам:

  • підвищити свою конкурентоспроможність — відмовившись від дорогого фізичного обладнання, компанія отримує доступ до глобальних інструментів та технологій на віртуальному сервері, що дозволяє швидше розробляти різні продукти;
  • користуватися хмарними рішеннями глобального Microsoft Azure та зберігати дані в Україні — особливо важливо локальним компаніям;
  • легко оптимізувати ресурси — вам не доведеться оновлювати обладнання або розміщувати окрему команду для його обслуговування в кожному місті, адже всім цим займається постачальник хмарних рішень;
  • мати безперебійний доступ до мережі та всіх програм в хмарі — при цьому передача даних та завантаження веб-сторінок відбуваються на високій швидкості, а всіма сервісами можна управляти через Azure Resource Manager та Resource Group на одному порталі;
  • забезпечити безпеку зберігання даних — усі сучасні дата-центри захищені надійними технологіями від кібератак та фізичного впливу, а також використовувати резервне копіювання;
  • отримати допомогу в перенесенні інфраструктури в хмару від експертів Київстар та з техпідтримкою від Microsoft.

Azure Stack with Kyivstar підходить для ритейлерів, оскільки з ним можна:

  • максимально ефективно організувати торгові онлайн-майданчики;
  • розміщувати на орендованій хмарі сайти, онлайн-магазини та CRM-системи за принципом роботи віртуальних машин, швидко запускати нові проекти для розвитку онлайн-продажів;
  • організовувати комфортну віддалену роботу;
  • забезпечувати безпеку інформації та запобігати втраті даних;
  • прискорювати процес створення та запуску нових послуг компанії;
  • резервувати та відновлювати дані.

Віртуальний робочий стіл Windows або Windows Virtual Desktop

Ця служба надає користувачам ліцензійний пакет усіх сервісів Microsoft 365. Віртуальний робочий стіл Windows пропонує все ті ж можливості, які доступні при роботі на звичайному ПК, тільки вони знаходяться в хмарі, а не на фізичному комп’ютері. У хмарі кожен співробітник компанії зможе управляти своїми листами через Outlook, обмінюватися файлами в OneDrive або працювати над проектом в Microsoft Teams разом з іншими членами команди, незалежно від того, де вони знаходяться.

Інфраструктура віртуального робочого столу складається з безлічі елементів, які розроблені для задоволення будь-яких потреб клієнтів за допомогою всього лише однієї платформи. Різні програми Azure дозволяють компанії поступово розвиватися — у міру зростання попиту на її продукти.

Віртуальний робочий стіл Windows надає наступні можливості:

  • отримання віддаленого доступу до всіх знайомих інструментів Microsoft Office 365 з будь-якої точки України та світу, де є інтернет (при цьому можна використовувати пристрої на базі iOS, Android, Mac);
  • створення окремих груп додатків для різних співробітників, призначення на певні завдання працівників без збільшення кількості віртуальних образів;
  • публікація повноцінного робочого столу або окремих його елементів із застосуванням всього лише одного пулу хостів;
  • управління тільки віртуальними машинами та образами, з інфраструктурою працювати не потрібно;
  • використання оновлених шаблонів розгортання, які є повністю сумісними з усіма інтерфейсами Azure Resource Manager для віртуальних робочих столів Windows;
  • застосування сучасного інтелектуального захисту корпоративних даних та додатків, який самостійно виявляє загрозу та робить все для її усунення без втручання людини.

Портал Azure допомагає швидко розгортати та масштабувати систему під індивідуальні потреби. З його допомогою ритейлери можуть без проблем розгортати Windows Virtual Desktop, налаштовувати мережу, включати захист, керувати програмами та контролювати політику робочих столів.

Azure Synapse Analytics

Azure Synapse Analytics є сучасною службою для проведення аналітики всередині хмари. З її допомогою ви зможете інтегрувати дані, аналізувати значні обсяги інформації, створювати корпоративне сховище, контролювати та обслуговувати дані для потреб вашого бізнесу. Хмарна платформа Microsoft Azure дозволяє синхронізувати, обробляти, збирати й аналізувати дані в єдиному інтерфейсі. Це значно спрощує роботу компанії та її співробітників під час віддаленої роботи.

У Azure Synapse можна працювати з великими масивними даними за допомогою SQL-запитів. При критично важливих робочих навантаженнях завдяки інтелектуальному управлінню легко оптимізується продуктивність запитів.

Даний сервіс відрізняється багатьма перевагами для ритейлерів:

  • з Azure Synapse ви зможете обробляти, аналізувати та візуалізувати великі обсяги інформації та даних, що знаходяться в сховищах та системі;
  • єдиний інтерфейс уніфікованої середовища полегшує доступ до функціоналу, з яким можна інтегрувати, вивчати та зберігати інформацію, а також аналізувати безліч даних, щоб прискорити реалізацію будь-якого проекту;
  • Azure Synapse Link допомагає швидко отримувати доступ до актуальної інформації, щоб користувач міг стежити за всіма змінами;
  • використання сучасних захисних методів та систем конфіденційності забезпечує безпеку зберігання всіх корпоративних даних;
  • сервіс підтримує всі популярні мови програмування, в тому числі Scala, Python, .NET, Spark SQL.

Power BI, Azure Cognitive Services та Azure та інші сервіси допомагають проводити аналіз даних, візуалізувати інформацію за допомогою штучного інтелекту.

Microsoft Office 365

Microsoft Office 365 включає в себе пакет всіх необхідних програм та ліцензійних хмарних сервісів, які дозволяють працювати з завданнями там, де вам зручно, в будь-який час та максимально ефективно. При цьому охоплюється весь спектр стандартних бізнес-процесів:

  • електронна пошта бізнесу рівня Exchange;
  • доступ до Microsoft Outlook;
  • можливість працювати в основних офісних програмах (PowerPoint, Excel, Microsoft Word);
  • доступ до платформи SharePoint, де можна створити корпоративний портал;
  • хмарне сховище OneDrive з 1 терабайтом пам’яті;
  • Microsoft Teams, для організації відеоконференцій, групових чатів та голосових дзвінків, отримання спільного доступу до всіх програм та ресурсів Microsoft 365, наявність вбудованого планувальника та можливість запису нарад.

Віртуальна мобільна ATC

Переваги Віртуальної мобільного ATC:

  1. Підключайте будь-які номери — міські та мобільні.
  2. Єдиний рекламний номер.
  3. Інтеграція з популярними CRM-системами — будьте корисні клієнтові, знаючи історію його попередніх звернень.
  4. Інтерактивне голосове меню (IVR) — автоматичний розподіл клієнтів до потрібного менеджера без очікування на лінії.
  5. Автоматичний розподіл дзвінків — гнучко налаштовуйте маршрутизацію (розподіл) дзвінків між менеджерами та групами номерів, які приймають дзвінки.
  6. Запис розмов — відстежуйте вирішуйте спірні питання, спираючись на записи з повною історією розмов.
  7. Статистика всіх дзвінків — аналізуйте ефективність відділу продажів та окремих менеджерів, проводьте роботу над помилками.

Хмарні продукти від Київстар стануть незамінним помічником для ритейлерів. З їх допомогою можна вести бізнес без прив’язки до певного місця, швидко масштабуватися, збільшуючи кількість своїх торгових точок по всій країні.

Залишайте заявку на сайті Київстар, щоб отримати більш детальну інформацію про перераховані вище продукти та їхню ефективністі конкретно для вашого бізнесу.

Теги