Головна / Новини / Бізнес рішення / Комунікація у режимі воєнного часу: як тримати зв'язок з командою та клієнтами

Комунікація у режимі воєнного часу: як тримати зв’язок з командою та клієнтами

Комунікація у режимі воєнного часу: як тримати зв’язок з командою та клієнтами, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
06 Квітня 2022
Бізнес рішення

Поняття «нова нормальність» набуло нового значення для України з моменту вторгнення рф. Робота під час повітряних тривог увійшла у повсякденне життя більшості компаній. За останній місяць дехто встиг перевезти свій бізнес та співробітників у більш безпечні регіони країни чи за кордон. Крім цього, уряд розпочав програму евакуації компаній із зони бойових дій на захід України. Станом на 29 березня 120 підприємств вже було переміщено, серед них 48 розпочали роботу на новому місці. Загалом уряд отримав 1186 заявок на участь в програмі евакуації, 400 з яких передано на транспортування.

 
Тож потроху компанії повертаються до відновлення своєї роботи та для багатьох з них постає питання – як налаштувати комунікацію.

У віддаленому форматі воєнного стану вона відіграє ключову роль, адже кожному керівнику важливо завжди залишатися на зв’язку з командою, а для відновлення бізнесу – зі своїми клієнтами. Критично важливим налаштування комунікацій є для компаній, які мають свої кол-центри для підтримки клієнтів. У даному форматі роботи не обійтись без звичного email-листування, проте важливо подбати і про канал, який дозволяє “почути клієнта”. У цьому можуть допомогти насамперед послуги зв’язку та інструменти для організації контакт-центру.

Залишатися на зв’язку у телефонному режимі навіть з іншої країни

Для команд, які провели релокацію в межах країни, щоб залишатися на зв’язку підійдуть корпоративні тарифи від Київстар. Якщо наявний тариф містить замало ГБ чи хвилин на інші мережі, можна перейти на один із тарифів ВАШ від Київстар із більшим обсягом послуг. У базовому наповненні тарифів «ВАШ» – це:

  • безлімітний 4G мобільний інтернет;
  • безлім на дзвінки всередині мережі Київстар;
  • оптимальна кількість хвилин на вихідні дзвінки інших мобільних операторів по Україні чи міські номери;
  • додаткові хвилини для вихідних дзвінків за кордон: Польща, Італія, Німеччина, Чехія, Узбекистан, Ізраїль;
  • США, Канада, Китай та Індія;
  • SMS по Україні;
  • відсутність тарифікації на користування популярних соцмереж, месенджерів.

Об’єм послуг залежить від тарифного плану. Також у тарифах є опція обрати додаткові інструменти для роботи — Суперсили без додаткових оплат. Одна з них – Персональний інтернет – уже підключена за замовчуванням. Для другої можна обрати, наприклад, 100 хвилин на інші мережі та за кордон або Київстар ТБ для того, щоб дивитись новини з перевірених джерел та інші. Щоб почати ними користуватись, достатньо обрати та активувати потрібний сервіс. У разі необхідності його можна змінювати щомісяця на новий – в залежності від потреб.

Співробітникам, які зараз вимушено перебувають за кордоном, також важливо залишатися на зв’язку з командою та підтримувати якісну комунікацію з клієнтами. Для цього Київстар надав можливість користуватися тимчасовим додатковим набором послуг ”Роумінг як вдома” в доповнення до основного бізнес-тарифу. Це — 15 Гб мобільного інтернету, безлім на вхідні дзвінки, 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування, а також 50 SMS. Також відсутня оплата за трафік при користуванням онлайн-мапами чи месенджерами, що дуже зручно для миттєвої комунікації з клієнтами.

Спеціальні умови для роумінгу тимчасово доступні для бізнес-абонентів, які перебувають у Польщі, Словаччині, Румунії, Угорщині, Молдові, Німеччині, Італії, Литві та Чехії.

Тобто, щоб приєднатися на онлайн-нараду, працівникам не потрібно шукати безкоштовні точки Wi-Fi у європейських містах та залежати від обставин.

Організація контакт-центру для роботи команди з інших міст

Бізнесу, якому важливо мати власну службу підтримки клієнтів та стабільний зв’язок між співробітниками, для відновлення роботи в умовах воєнного часу необхідно мати відповідні інструменти. Організувати це можна з Віртуальною мобільною АТС. Для її розгортання не потрібно мати додаткове обладнання чи залучення спеціалістів (це все на боці Київстар). Сервіс можна розгорнути у хмарі за 5 хвилин, об’єднавши мобільні та фіксовані номери в єдину корпоративну мережу та самостійно прописавши необхідні правила розподілу дзвінків між працівниками. При цьому оператори лінії підтримки можуть знаходитися будь-де та працювати з тих місць, де вони опинилися зараз. Головне для підключення до роботи — мати доступ до мережі інтернет. Серед можливостей Віртуальної мобільної АТС для організації:

➢ Створення багатоканального номера для одночасного прийому вхідних дзвінків.
➢ Налаштування автоматичного розподілу дзвінків на вільних менеджерів.
➢ Налаштування голосового привітання IVR для створення підказок клієнту та оперативної допомоги у вирішенні питання, а також інформування у разі важливих змін компанії. Наприклад, щодо годин роботи чи повідомлення про тимчасові проблеми з виконанням замовлення.
➢ Єдиний номер 0-800, який безкоштовний для абонентів будь-якого оператора.

Сьогодні український бізнес вимушено має пристосовуватися до умов війни, трансформовувати звичні процеси, щоб продовжувати свою роботу та підтримувати економіку країни. Команда Київстар Бізнес продовжує надавати свої послуги та сервіси, аби підтримувати компанії у цьому. Тому на спеціальному лендінгу ми зібрали більшість інструментів, які можуть допомогти бізнесу відновити роботу та продовжити працювати в нових умовах. Якщо маєте потребу в пошуку інструментів для організації роботи, або потрібна консультація щодо використання тих чи інших сервісів – залишайте заявку на сайті і наші експерти допоможуть відповісти на запитання та підібрати оптимальні інструменти для роботи саме вашого бізнесу.

Теги
Підписатись на розсилку