Як створити рекламні Viber-розсилки для ваших клієнтів?
25 серпня 2022 7 хвилин читання

Як створити рекламні Viber-розсилки для ваших клієнтів?

Огляди рішень#SMS#Viber#СмсРозсилка#ADWISOR#Бізнес#API#Клієнт

Про що:

Проморозсилки допомагають бізнесу підвищити продажі, адже цей метод дозволяє сповіщати клієнтів про новини компанії, знижки, новий асортимент тощо. Це відбувається зокрема через месенджери. Чому серед каналів комунікації треба звернути увагу саме на Viber, які можливості він надає компаніям, як налаштувати розсилку у Viber — розповімо далі у статті.

Зміст

Оберніть популярність Viber на користь компанії

Можливості Viber-розсилок для бізнесу

Сучасні рішення для налаштування Viber-розсилок

Поради для створення текстових повідомлень у Viber

Оберніть популярність Viber на користь компанії

За даними червневого опитування Міжнародного республіканського інституту (МРІ) в Україні, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», в умовах війни 47% українців у якості джерела інформації використовують популярні месенджери, зокрема — Вайбер. Чи цей факт можна обернути на користь вашого бізнесу та налаштувати проморозсилки саме через Viber?

Які джерела інформації вивикористовуєте, щоб знайти достовірну інформацію про ситуацію в Україні?

Джерело: ratinggroup.ua

Проморозсилки за допомогою месенджеру є дієвим маркетинговим інструментом, який дозволяє компаніям не тільки залучати нову аудиторію, але й надавати кращий клієнтський досвід наявним клієнтам. Завдяки автоматизованим програмним рішенням компанії можуть легко відправляти пропозиції кожному контакту з клієнтської бази. Треба лише обрати відповідні інструменти.

Статистика підтверджує, що 90% споживачів бажають отримувати саме повідомлення від компаній замість дзвінка, адже не всім комфортно розмовляти з незнайомцями телефоном. Проте 96% повідомлень клієнти відкривають та прочитують уже в перші 3 хвилини з моменту отримання. Ця швидкість свідчить про те, що споживач точно не забуде про вашу пропозицію. Водночас 50% одержувачів одразу переходять на вебсайт компанії, який вказаний у повідомленні, щоб ознайомитися з пропозицією детальніше. Отже, які можливості для бізнесу відкриває налаштована комунікація з клієнтом за допомогою Viber?

Можливості Viber-розсилок для бізнесу

Viber-розсилки можна використовувати в будь-якій сфері — онлайн та офлайн магазини, логістичні та страхові компанії, фінансові організації, медичні заклади тощо. Обмежень майже немає.

  • Одне Viber-повідомлення може містити текст довжиною до 1000 символів. Для порівняння: у звичайному SMS можна використати лише 160 символів. Тож є можливість більш детально описати вашу пропозицію, розповісти про умови знижок і так далі.
  • Можна додати альфа-ім’я, тобто назву компанії для більшої впізнаваності бренду та лого.
  • За необхідності збагачуйте повідомлення зображенням, GIF-файлом, емодзі. Також ви можете додати конверсійну кнопку з закликом, наприклад, «купити», «дізнатися детальніше», «замовити консультацію» тощо. Це не тільки виділяє бренд серед конкурентів, а й сприяє підвищенню конверсії.

Сучасні рішення для налаштування Viber-розсилок

Послуга «Розсилка повідомлень» — зручний інструмент для швидкого інформування ваших клієнтів за допомогою месенджера Viber. Завдяки тому, що цей тип розсилок працює через мережу інтернет, ви можете комунікувати зі своїми клієнтами, в якому б куточку України або світу вони не перебували, охопивши більшу аудиторію. Існує декілька рішень, щоб організувати Viber-розсилки.

Рішення 1. Інформаційні або рекламні повідомлення.

Для того, щоб сповістити ваших клієнтів про спеціальні пропозиції, знижки, а також повідомити актуальні години роботи магазину та іншу корисну для клієнтів інформацію, користуйтесь вебінтерфейсом на платформі ADWISOR для самостійного налаштування розсилок.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

SMS розсилка на потенційних клієнтів. Вибирайте та таргетуйте аудиторію використанням Big Data параметрів. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.

Спробувати

Як налаштувати?

  • Оберіть тип розсилки: Viber.
  • Якщо необхідно, замовте нове альфа-ім’я чи вкажіть наявне (11 символів, щоб вказати назву компанії замість номера мобільного телефону). Також можна встановити логотип.
  • Завантажте власну базу клієнтів у форматі Excel, CSV, TXT або додайте інформацію про клієнтів вручну (номери телефонів, а також додатково — ім’я, дату народження, стать тощо).
  • Визначте оптимальний бюджет для Viber-розсилки.
  • Оберіть дату та час відправлення повідомлень клієнтам.
  • Оберіть швидкість розсилки (за хвилину, годину, день).
  • Створіть текст повідомлення, додайте картинки, посилання, кнопку тощо.
  • Дочекайтесь, поки модератори Київстар перевірять та узгодять текст розсилки.
  • Відправляйте повідомлення.

До того ж для зручності є можливість зберегти шаблон цієї розсилки для наступних рекламних кампаній.

Рішення 2. Транзакційні повідомлення.

Для відправки повідомлень про запланований візит, статус замовлення, дату та час доставки, зміну балансу, підтвердження реєстрації, тобто будь-які персональні сповіщення та важливі для клієнта події використовуйте автоматизовану послугу «API-розсилка повідомлень».

Транзакційні повідомлення не тільки інформують клієнта, а й допомагають підвищити його довіру до компанії, адже він завжди в курсі, що відбувається з його замовленням. Цей тип повідомлень є стандартом для багатьох підприємств.

Як налаштувати?

  1. Залиште заявку на отримання альфа-імені (Viber ID) та дочекайтесь на його підтвердження спеціалістами Київстар.
  2. Додайте API у CRM-систему вашої компанії.
  3. Налаштуйте тригерні події. Зазначимо, що ці сервісні повідомлення можуть відправлятися у будь-який час доби в залежності від дій клієнта.
  4. Створіть текст повідомлення та відправте його на модерацію. Рекомендуємо в тексті, окрім поточної інформації, завжди вказувати наступний етап для клієнта. Наприклад, «введіть код для завершення реєстрації замовлення», «чекайте на дзвінок менеджера протягом 30 хвилин» тощо.
  5. Після узгодження повідомлення налаштуйте автоматичну відправку.

Також однією з корисних функцій є можливість використання резервного каналу для відправки. Тобто, якщо з будь-яких причин повідомлення не надійшло клієнту через Viber, система автоматично надсилає його через SMS. Функціонал називається «Оркестрація каналів доставки повідомлень: SMS + Viber розсилки». Розсилка буде доставлена клієнтам попри все. При цьому користування оркестрацією не потребує додаткової оплати та здійснюється через АРІ-інтерфейс.

Як налаштувати?

  1. Обирайте канал доставки повідомлень: Viber.
  2. Встановлюйте проміжок часу (від 30 сек до 10 хв), через який потрібно надіслати SMS, якщо Viber-повідомлення не доставлено.
  3. Отримайте звіт.

У результаті після розсилки ви отримаєте комплексний звіт, завдяки якому можна побачити кількість отриманих та прочитаних повідомлень, проаналізувати ефективність промокампанії, скорегувати наступну. Відстежуйте ефективність ваших кампаній, щоб дізнатися, що працює і що ви можете покращити.

Поради для створення текстових повідомлень у Viber

  • Переконайтеся, що інформація, яку ви надаєте, є релевантною та корисною. Якщо у вас є більш детальна інформація про клієнтів, ніж просто номер телефона, наприклад, вік, стать, то використовуйте ці дані для більш персоналізованих розсилок, адже те, що цікаво для однієї вікової категорії, може бути не актуально для іншої. Те ж саме можна сказати й про стать.
  • Правильно визначайте часові проміжки між розсилками. Занадто часті повідомлення від компанії вплинуть негативно на враження клієнта і він може заблокувати будь-які сповіщення у Viber від вашої компанії.
  • Не використовуйте складні текстові конструкції. Ваша пропозиція має бути зрозумілою та короткою. Пам’ятайте, що у прев’ю повідомлення клієнт побачить лише перше речення. Саме у ньому сконцентруйте головний меседж.
  • Якщо ви постійно надсилаєте довгі тексти у розсилці, користувачі не читатимуть їх і відмовляться від отримання повідомлень надалі.
  • Дотримуйтесь стратегії. Для досягнення остаточного успіху ваші повідомлення мають супроводжуватися структурованою та ефективною маркетинговою кампанією.

Спробуйте різні формати розсилок та оберіть той, що найкраще підходить вашій компанії. Бажаєте побачити ефективність Viber-розсилок для бізнесу? Замовляйте консультацію фахівця Київстар.

Огляди рішень#SMS#Viber#СмсРозсилка#ADWISOR#Бізнес#API#Клієнт

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ADWISOR#Маркетинг#СмсРозсилка#Тренд#SMS#BigData#БігДата#Клієнт#ШІ#ШтучнийІнтелект#AI#ChatGPT#Аналіз
#ADWISOR#SMS#СмсРозсилка
#ADWISOR#ТригерніРозсилки#Рішення#BigData#ТаргетованіРозсилки
#СмсРозсилка#ADWISOR#SMS#Viber
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#ADWISOR#SMS#Viber#СмсРозсилка
#SMS#Бізнес#API#СмсРозсилка#Клієнт#Viber#Київстар
#Viber#СмсРозсилка#SMS#Клієнт#ADWISOR#API#CRM#CRM-система

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку