Головна / Новини / Бізнес рішення / Як створити SMS-розсилки клієнтам за 3 кроки: практичні рекомендації

Як створити SMS-розсилки клієнтам за 3 кроки: практичні рекомендації

Як створити SMS-розсилки клієнтам за 3 кроки: практичні рекомендації, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
14 Червня 2022
Бізнес рішення

Настрої бізнесу після 100 днів війни в країні неоднозначні, але за останніми даними ЕВА вже 47% компаній, які входять до Європейської Бізнес Асоціації, відновили повноцінну роботу. Для порівняння, ще у квітні їх було 28%. Наразі лише 3% підприємств зовсім припинили діяльність. Деякі з початком війни практично відразу втратили всіх клієнтів через їхній від’їзд до безпечних регіонів і зараз починають збирати нову базу покупців своїх товарів чи послуг. Інші відкриваються з нуля після релокації. І 46% представників малого бізнесу зазначають, що їм бракує замовлень. Саме тому постає питання: як швидко та ефективно сповістити наявних та потенційних клієнтів про роботу вашої компанії та її пропозиції? Наприклад про те, що магазин відкрився чи змінив режим роботи або є має новий асортимент?

 
Реклама в інтернеті чи в соцмережах допоможе досягти результату, проте для цього потрібен час. Найкраще рішення — персоналізовані SMS-розсилки, тобто відправлення повідомлення з корисною для клієнта інформацією. Це якісний метод просування товарів або бізнес-послуг. За допомогою нього можна підготувати промокампанію під потреби бізнесу та сповістити про будь-які події:

  • відкриття торгової точки;
  • зміну адреси чи годин роботи магазину;
  • знижки, акційні або спеціальні пропозиції;
  • отримання бонусів чи кешбеку;
  • появу нових послуг або товарів;
  • банківські операції;
  • соціальні та гуманітарні пропозиції;
  • нагадування про заходи тощо.

Сервіс для ефективного SMS маркетингу

Розглянемо більш детально рішення для організації SMS-маркетингу — автоматизовану платформу ADWISOR. З цим сервісом не потрібно витрачати час на пошук сторонніх маркетингових компаній або окремих підрядників, щоб замовити розсилку. Він якнайкраще підійде для підприємств з обмеженим бюджетом, адже можна одразу вказати бажану вартість обраної розсилки. В ADWISOR настільки інтуїтивно зрозуміла система управління, що з нею впорається навіть новачок. Розсилку через інтерфейс самостійно зможе налаштувати як власник компанії, так і співробітники відділу продажів. Адже на кожному етапі є відповідні підказки.

Основні кроки самостійної відправки повідомлень з ADWISOR

Крок 1
Залишайте заявку на сайт Київстар, щоб підключити послугу ADWISOR. Після оформлення договору, вам на пошту надійде посилання для авторизації у системі.

Крок 2
Визначте, кому ви плануєте надіслати повідомлення. Від цього буде залежати налаштування наступного етапу.

Розсилка на базу абонентів Київстар, які надали згоду для отримання реклами за програмою «Мої знижки», дозволяє досягти максимальної конверсії завдяки персоналізованим SMS-повідомленням. Цей тип розсилки має ще багато можливостей:

  • Обирайте необхідну аудиторію з Big Data-фільтрами. Вік, стать, тип гаджета, наявність дітей, подорожі за межі країни, уподобання тощо. Усього понад 40 критеріїв для тих, хто найімовірніше зацікавиться пропозицією.
  • Налаштуйте геотаргетинг для розсилки — оберіть територію в радіусі від 500 м до масштабів району, цілого міста або ж навіть усієї області, де можуть бути ваші потенційні клієнти.
  • Створюйте влучний текст SMS-повідомлення та зберігайте шаблони, щоб використовувати їх безліч разів при створенні подальших кампаній.
  • Налаштовуйте для розсилки швидкість, дату та час відправки повідомлень.
  • Отримуйте за результатами розсилки статистику SMS маркетингу для подальшого аналізу та оцінки ефективності промокампанії. Це допоможе оптимізувати бюджет подальшої реклами та переконатися, що потенційним клієнтам дійсно цікаве ваше повідомлення. Таким чином можна швидко змінити рекламну стратегію, якщо необхідно.

Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Розсилка повідомлень на свою базу клієнтів — інструмент для швидкого інформування клієнтів, партнерів чи працівників за допомогою Viber чи SMS. До того ж існує додатковий функціонал — оркестрація каналів доставки повідомлень (SMS + Viber розсилки). Якщо повідомлення не буде доставлено вашому клієнтові через SMS, система автоматично надішле його через Viber, і навпаки. Ви можете самостійно вибирати проміжок часу між повідомленнями. Особливості цієї розсилки:

  • завантажуйте наявну базу контактів з Excel, CSV та TXT файлів до ADWISOR;
  • вилучайте неактуальні номери клієнтів;
  • отримайте власне альфа-ім’я для підпису відправника повідомлень;
  • зберігайте шаблони повідомлень;
  • оберіть швидкість надсилання повідомлень, дату та час;
  • аналізуйте ефективність розсилок.

Крок 3
Створіть цікавий текст повідомлення. Після його перевірки модератором обирайте, коли воно буде відправлено. Далі слідкуйте за статусом рекламної кампанії: “Активна” або “В очікуванні». Отримайте статистику по завершенню розсилки.

Як створити привабливе повідомлення?

Приділить увагу першому реченню, бо саме після нього клієнт вирішить, цікаво йому читати далі або ні. Вкажіть користь від пропозиції. Текст смс-повідомлення повинен спонукати до дії: «замовляйте на сайті», «купуйте», «дізнайтесь детальніше за телефоном» тощо. Також додайте в тексті назву компанії, якщо SMS/Viber відправляються без альфа-імені. Персоналізуйте повідомлення: вкажіть ім’я клієнта, день його народження, номер бонусної картки та будь-яку іншу інформацію залежно від контексту.

Нагадуємо, що на базу абонентів Київстар, які надали згоду для отримання рекламних сповіщень за програмою «Мої знижки», відправляються тільки SMS-повідомлення. Цей тип розсилки дозволяє написати текст на 160 символів латиницею чи на 70 — кирилицею. Клієнт отримає SMS навіть без підключення до інтернету. Бюджет розсилки залежатиме від кількості символів, мови та розміру аудиторії. Все це можна коригувати.

На свою базу клієнтів ви можете відправити як SMS, так і Viber-повідомлення. За допомогою розсилки через канал Viber є можливість створити детальний опис акційної пропозиції довжиною до 1000 символів, вибрати стиль тексту, додати картинки, емодзі та посилання. Клієнт отримає повідомлення, якщо є підключення до інтернету.

Підіб’ємо підсумок. Для інформування наявних клієнтів підійде розсилка на свою базу клієнтів. Для охоплення нової аудиторії стане у пригоді розсилка на всю базу абонентів Київстар, підписаних на програму “Мої знижки», або на базу абонентів Київстар, яких можна обрати за критеріями на основі аналізу Big Data. Для сповіщення наявних клієнтів та залучення нових обирайте обидва типи розсилок.

Приклади налаштування SMS-розсилок для різних галузей

  • IT-компанії, які розробили застосунок та планують збільшити кількість його користувачів, можуть обрати для розсилки отримувачів за фільтрами “ОС смартфона клієнта” та “захоплення”. При цьому варто активувати максимальну швидкість надсилання, адже повідомлення про новий додаток є лише інформаційним.
  • Для медичного закладу, який пропонує спеціальну акцію літнім людям, будуть ефективними критерії відбору аудиторії за віком, типом гаджета та геолокацією. Таким чином, SMS отримають жінки й чоловіки певного віку, які користуються звичайним телефоном та мешкають поряд з аптекою. Швидкість відправки можна встановити повільніше, ніж у першому випадку, адже обробка дзвінків від зацікавлених клієнтів займає певний час.
  • Для барбершопу, що відкрився на Подолі, підійдуть фільтри “стать” (чоловік) та “геотаргетинг” (необхідний район).
  • Для залучення клієнтів до дитячого магазину стане у пригоді параметр відбору “наявність дітей”.

Кожна компанія може обрати для себе найбільш релевантні критерії.

Теги
Підписатись на розсилку