Головна / Новини / Тренди та аналітика / Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?

Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?

Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
04 Жовтня 2022
Тренди та аналітика

Міжнародна консалтингова компанія Deloitte опублікувала своє дослідження зумерів та міленіалів у 46 країнах, серед яких була й Україна. Мова про представників найбільш платоспроможного населення у світі сьогодні та на наступні кілька десятиліть, які є як головними клієнтами для бізнесу, так і основою робочого колективу компаній.

Тож, які головні потреби, занепокоєння та настрої міленіалів та зумерів у 2022 році? Kyivstar Business Hub розповідає найцікавіше з дослідження Deloitte.

 

Коротке нагадування. Хто такі міленіали та зумери?

Теорія поколінь з’явилася зі сто років тому, коли німецький соціолог Карл Маннгейм описав вплив суспільно-історичного середовища на формування особистості. На його думку, покоління змінюються кожні 20-25 років.

Тож, покоління Y, або міленіали, — це люди, які народилися у проміжок 1981-1996 рік. Це найбільш платоспроможне населення сьогодні, яким від 26 до 40 років. Вони здебільшого мають родини, малих дітей та є ключовою робочою силою більшості компаній світу.

Зумери — це ті, хто народилися з 1997-го по 2012-й рік. Сьогодні цим людям від 10 до 25 років, а отже, це сучасні підлітки, а також молоді люди, які вже працюють або лише починають свою кар’єру. Ті бренди, які завоюють серця цього покоління, можуть забезпечити собі прихильних клієнтів на наступні десятиліття.

Характеристика міленіалів та зумерів схожа тим, що обидва покоління зростали у роки швидкого розвитку технологій.

Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2
Хронологія поколінь у західному світі, згідно з теорією поколінь Джерело: wikipedia.org

Стрес та висока вартість життя — глобальні проблеми

У своєму дослідженні Deloitte опитав у 46 країнах близько 15 тисяч зумерів та ще понад 8 тисяч міленіалів. Їхні відповіді показують, що ці покоління глибоко стурбовані станом світу, зокрема пандемією коронавірусу, кліматичними змінами, геополітичними конфліктами, серед яких і російське вторгнення в Україну.

Однією з ключових ознак поколінь міленіалів та зумерів є невдоволеність своїм фінансовим станом та стурбованість нерівністю розподілення багатства у суспільстві:

  • Майже половина опитаних живуть від зарплати до зарплати та хвилюються, що не можуть покрити всі свої щоденні витрати. Про це кажуть 46% зумерів та 47% міленіалів.
  • Понад чверть впевнені, що не зможуть комфортно вийти на пенсію — 26% зумерів та 31% міленіалів.
  • Більшість погоджується, що збільшується розрив між найбагатшими та найбіднішими людьми в їхніх країнах. Так стверджують 72% зумерів та 77% міленіалів.

У пошуках фінансової безпеки представники цих поколінь переосмислюють свій заробіток та змінюють роботу. Детальніше про це далі.

Зарплата — причина №1 для зміни роботи, але не єдина

Для опитаних головною причиною зміни місця праці за останні 2 роки став розмір зарплати. Ба більше, 40% зумерів та 24% міленіалів готові знову змінити роботу впродовж наступних двох років. При чому третина з них зробить це навіть без пропозицій від інших компаній.

Своє теперішнє місце праці опитані обирали найчастіше через хороший баланс між особистим життям та роботою, а також через можливості для розвитку та фінансову вигоду.

Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №3
Зокрема, 43% зумерів та 33% міленіалів мають другу додаткову оплачувану роботу з повною або частковою зайнятістю. Зростає і відсоток людей, які прагнуть переїхати до менш дорогих міст та працювати віддалено.

Понад 75% опитаних обирають гібридний формат роботи

Пандемія стала прецедентом, який ввів у норму віддалений формат роботи або зробив його бажаним для молодого покоління працівників. Більшість людей уже не хочуть повертатися у свої офіси та працювати постійно офлайн. Так, 75% зумерів та 76% міленіалів віддають перевагу саме гібридному формату, коли вони самостійно можуть обрати місце роботи.

Зокрема, покоління міленіалів та зумерів хочуть гнучкості в тому, як і коли вони працюють. Мова про гнучкий графік роботи, а також про потенційне скорочення робочого тижня.

Ті, хто міг працювати дистанційно, називають такі переваги, як:

  • Можу заощаджувати гроші.
  • Полегшення роботи.
  • Більше часу можна бути з родиною.
  • З’явилося більше часу на хобі.
  • Позитивний вплив на психологічне здоров’я.

Зумери та міленіали у глобальному дослідженні Deloitte 2022. Що варто знати бізнесу?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №4
Важливо, що ці покоління очікують від своїх роботодавців, а також від брендів, чиї товари вони купують, соціальної відповідальності. Так, працівники, які незадоволені внеском їхніх компаній у суспільство або екологічність планети, готові змінити роботу втричі частіше, ніж задоволені.

Як застосувати результати опитування на практиці?

Дослідження потреб і настроїв міленіалів та зумерів може допомогти компаніям налагодити більш ефективну роботу своєї команди, а також адаптувати пропозиції під актуальні запити клієнтів. Наприклад, пропонувати послуги та товари, які мають найбільшу цінність для конкретного покоління, та краще будувати маркетингові кампанії.

Так, бренди можуть підлаштувати свою рекламну комунікацію під конкретну цільову аудиторію. Для цього варто найперше визначити портрет вашого клієнта. Це можна зробити за допомогою Big Data-сервісів від Київстар. Далі — запустіть персоналізовану маркетингову кампанію окремо для кожної групи людей. Тут на допомогу прийде таргетована та тригерна SMS-розсилка від Київстар. Запустити таку кампанію можна як за допомогою фахівців, так і самостійно на інтелектуальній платформі ADWISOR.

Водночас компанії можуть враховувати результати дослідження від Deloitte у своїй HR-стратегії. Ключовий фактор для поколінь зумерів та міленіалів — це гнучкість та можливість зберігати баланс між роботою та особистим життям. Щоб цього досягти, бізнес має впровадити гібридний режим праці.

Усі потрібні для цього технології та сервіси для українських компаній об’єднані у комплексі рішень від Київстар «Офіс там, де ви». Зокрема, програми MS Office 365, корпоративний зв’язок та інтернет, електронний документообіг, хмарні сервіси тощо. Дізнатися більше про організацію віддаленої роботи можна з цієї статті або залишивши заявку на сайті.

Теги
Підписатись на розсилку