Головна / Новини / Бізнес рішення / Як перемогти на офісному фронті

Як перемогти на офісному фронті

Як перемогти на офісному фронті, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
05 Травня 2022
Бізнес рішення

Повномасштабна війна росії проти України уповільнила, зменшила чи навіть повністю зупинила 86% українських компаній, як кажуть дослідження KSE. Підприємці з усіх сил намагаються повернутися до роботи: кожен п’ятий для цього розпочав галузеву трансформацію, а 16% — планує це робити.

На допомогу українському бізнесу, який шукає шляхи відновлення роботи в минулому офісних працівників, Kyivstar Business Hub зібрав перелік актуальних, корисних та важливих сервісів.

 

Дистанційка. Повертаємо працівників у стрій

Від початку війни понад 11 мільйонів українців були вимушені переселитися у більш безпечні місця, зокрема понад 3 мільйони виїхали за межі країни. Офісні працівники багатьох компаній опинилися у різних куточках України та світу, а тому бізнесу зараз життєво необхідні технології для організації дистанційної роботи і при цьому з мінімальним застосуванням техніки, адже комп’ютери залишились в офісних приміщеннях. Виявляється, зараз це можна влаштувати майже без зайвого клопоту. Адже хмарні технології відкривають нові можливості. І надати доступ до звичного робочого простору можна, наприклад, використовуючи віртуальні робочі столи Azure та пакет офісних програм Microsoft Office 365.

Хмарні рішення від Microsoft уже довели свою ефективність під час загострення пандемії коронавірусу, коли по всьому світу офісні співробітники почали працювати з дому. Зараз ці ж хмари допомагають українському бізнесу працювати онлайн з будь-якої точки планети вже під час війни. При цьому компаніям не потрібно купувати потужну техніку для працівників або орендувати фізичні сервери в західних областях України. Сервіси від Microsoft працюють у хмарі Azure і доступні звідусіль, де є інтернет, а всі технічні потужності – на боці постачальника рішення.

Тож якщо вам потрібно створити для працівників звичне робоче середовище, доступне навіть зі смартфону, віртуалізувати робочі столи та додатки у хмарі можна з Azure Virtual Desktop (AVD), який пропонує Київстар – багаторічний партнер Microsoft в Україні. AVD дозволяє налаштувати масштабоване та гнучке середовище, яке підійде для майже будь-яких робочих задач: для кожної компанії або конкретного відділу розгортається свій віртуальний робочий стіл з індивідуальним набором програм та інструментів. Доступ до свого хмарного робочого місця працівник матиме через інтернет, використовуючи пристрій будь-якого типу.

Водночас пакет звичних офісних програм доступний онлайн із Microsoft Office 365. З ним можна налаштувати ефективну взаємодію співробітників навіть на відстані. Для цього в Office 365 є все необхідне:

  • Word;
  • Excel;
  • Outlook;
  • PowerPoint;
  • SharePoint;
  • OneDrive;
  • Microsoft Teams;
  • Microsoft Exchange;
  • 1Тб місця в хмарному сховищі для кожного співробітника.

Завдяки цим програмам компанія отримує корпоративну пошту, календар, надійне хмарне сховище для корпоративних файлів, а також інструменти для робочої комунікації. Microsoft Teams дозволяє зручно долучатись до відеонарад, вебінарів, тренінгів та налаштовувати корпоративні чати.

Кіберзахист. Готуємо «броню» від хакерів

Україна і до початку повномасштабної війни була привабливою мішенню для російських кібератак, про що свідчить дослідження Microsoft за 2021 рік. Тоді Україна посідала друге місце у рейтингу країн-жертв хакерів. Після вторгнення російських військ кількість таких атак зросла втричі: за 1,5 місяця війни Україна зазнала 362 кібератаки. Водночас за оцінкою Мінцифри, ворог витрачає щодня десятки мільйонів доларів на кібератаки на українські ресурси.

Бізнес може вважати себе нецікавим для таких кібератак, але це хибне уявлення. За підрахунками Microsoft, у 79% випадків зловмисники намагаються зашкодити саме підприємствам. На меті – дестабілізація, обмеження доступу до ресурсів, викрадення даних, вимагання грошей, репутаційні втрати. І такі хакерські атаки можуть бути навіть недорогими для кіберзлочинців. Наприклад, якщо у вас є корпоративна пошта, ваші співробітники можуть стати жертвами фішингу. Шахраї надішлють їм повідомлення нібито від вашої служби безпеки або від бухгалтерії з несправжніми посиланнями. Перейшовши за таким лінком, працівник може завантажити собі вірус на комп’ютер та втратити конфіденційні дані.

Як цьому запобігти, ще й коли працівників важко контролювати на відстані від офісу? Звісно, подбати про перевірені рішення, які убезпечать ваш бізнес та дозволять працювати без перешкод за будь-яких умов.

Наприклад, звернути увагу на комплексну «броню» для кібербезпеки від Київстар. Сьогодні оператор співпрацює з лідерами у сфері інформаційного захисту Fortinet, Barracuda і Commvault, а тому пропонує своїм корпоративним клієнтам рішення для захисту у багатьох напрямках. Серед них:

  • Захист корпоративної пошти.
  • Захист від різнорівневих атак, фільтрація корпоративного трафіку.
  • Захист вебдодатків.
  • Захист корпоративної мережі.
  • Системи захисту даних для аналізу поведінки користувачів.
  • Захист кінцевих точок.
  • Резервне копіювання та аварійне відновлення даних.
  • Оптимізація файлового сховища.
  • Систематизація та аналіз інформації у ваших масштабах і потоках.

Найчастіше ж компанії зазнають DDoS-атак, у результаті чого корпоративні системи або ресурси можуть стати недоступними для користувачів. Ефективно протистояти такому виду втручання у системи можна завдяки сервісу AntiDDoS від Київстару. Система перевіряє 100% трафіку, який надходить у підсистеми (ресурси) клієнта та очищує його від аномалій, після чого повертає в мережу.

Е-документи. Співпраця з партнерами онлайн

Під час війни в різних містах, селах та країнах опинилися не лише співробітники компаній, але й партнери та контрагенти по бізнесу. Укладати угоди у звичній паперовій формі зараз може бути не лише довго, але й незручно, адже поштові відділення у багатьох містах України закрилися чи працюють нестабільно. Тут на допомогу бізнесу приходить електронний документообіг (ЕДО).

Е-документи стають все більш популярними серед українського бізнесу, чому сприяють сприятливі умови на ринку ЕДО: наявність відповідного законодавства, успішний досвід міжнародних та українських компаній, плани уряду перейти на е-документообіг тощо.

Перевірене рішення для швидкого обміну електронними документами – Star.Docs від Київстар. Цей сервіс дозволяє створювати, обговорювати, підписувати документи та ділитися ними в один клік. Працювати з е-документами можна з будь-якого пристрою, а загубити їх неможливо: видалити угоду з системи можна лише за згодою обох сторін, а самі е-документи зберігаються в зручних реєстрах у хмарному сховищі.

Star.Docs уже показав свою ефективність. Наприклад, у 2021 році від паперових документів почала відмовлятися агропромислова компанія «ОптімусАгро Трейд». Вона працює з контрагентами з усіх куточків України. Раніше важливі папери могли загубитися між елеваторами, поштами та кабінетами, а укласти нову угоду можна було не менше ніж за три дні. З системою електронного документообігу Star.Docs від Київстару все значно пришвидшилося: підписати документ тепер можна за 5 хвилин. А консультанти мобільного оператора завжди готові допомогти впровадити цифровий документообіг на підприємстві без зайвого клопоту.

Кол-центр. Забезпечуємо стабільний зв’язок

Через війну робота багатьох компаній сильно змінилася. Одні евакуйовували своїх працівників. Інш тепер заново запускають свій бізнес у більш безпечних регіонах. Треті трансформуються, щоб вижити у нових умовах. Проте в усіх цих випадках незамінним інструментом для комунікації з клієнтами та працівниками може бути телефонна лінія підтримки організована за допомогою Віртуальної мобільної АТС. Завдяки цьому інструменту підприємці можуть об’єднати усі мобільні та фіксовані номери в єдину мережу, тим самим налагодивши роботу власного кол-центру із налаштованим розподілом дзвінків на співробітників, де б вони не знаходились. Перевага цієї технології в тому, що вона хмарна — бізнесу не потрібно закуповувати чи орендувати жодне обладнання. А розгорнути роботу системи можна всього за кілька хвилин.

Що ще може знадобитися для зручного для додзвонювачів спілкування? Єдиний номер 0-800, який є безплатним для абонентів усіх операторів. З ним ваші клієнти або співробітники зможуть телефонувати до вас навіть без грошей на рахунку. А якщо ви скористаєтеся Інтерактивним голосовим меню, то зможете ще на першому етапі дзвінку спрямовувати людей на менеджерів, залежно від теми їхнього питання.

А щоб співробітники залишались на зв’язку, варто потурбуватись про їхнє підключення до мобільної мережі та інтернету. До речі, лінійка тарифів ВАШ від Київстар зараз, під час війни, дозволяє користуватися зв’язком навіть за кордоном за тарифами як всередині України – завдяки підключенню сервісу “Роумінг як вдома”. Щодо самих тарифів: їх особливість у тому, що керівники можуть обрати наповнення для співробітників залежно від потреб кожного з них та завдань бізнесу.. Наприклад, більше ГБ інтернету, безлімітні дзвінки або друга сім-картка для планшета.

Хмарні технології. Захищаємо бізнес від війни

Проте піклування про організацію роботи співробітників не зменшує важливості піклування про загальні ресурси компанії. Адже корпоративні дані та наявна ІТ-інфраструктура — це мозок та нервова система бізнесу. Їх не можна втратити та пошкодити, адже тоді компанія зазнає критичних втрат. Під час бойових дій подбати про безпеку цих складників особливо важливо. Якщо ІТ-обладнання компанії перебуває у небезпечній або потенційно небезпечній зоні, то варто якомога скоріше скористатися хмарними сховищами.

Для вирішення цього завдання Київстар пропонує використати платформу Microsoft Azure, одну з лідерок на ринку хмарних послуг у світі. Azure допомагає закрити безліч бізнес-завдань за допомогою сотень своїх сервісів.

Наприклад, чи потрібно вам налаштувати резервну копію даних? Якщо так, копіюйте у хмару окремі файли або ж і всю свою робочу ІТ-систему з Azure Backup. Треба забезпечити стабільну роботу вебресурсів? Рішення є: ефективно протидіяти масштабним збоям можна з Azure Site Recovery. Потрібне надійне сховище для збереження інформації? Azure дає змогу розмістити дані у своїх дата-центрах у 60 регіонах світу.

Водночас у Microsoft Azure є всі необхідні інструменти для запобігання та захисту від загроз, які підтверджені відповідними сертифікатами в галузі захисту та безпеки даних.

Але яким би не був ваш запит, важливо розуміти, що попри обставини, український бізнес не залишається сам на сам із вимушеною цифровою трансформацією. Спеціалісти Київстару готові навіть під час війни консультувати компанії, допомагати обирати оптимальні рішення під конкретні бізнес-запити та проводити необхідне навчання. Більше про корисні у воєнний час технології читайте на спеціальному лендінгу від Київстару.

Теги
Підписатись на розсилку