Новий погляд на баланс між роботою та особистим життям: 5 причин його змінити
17 червня 2024 6 хв. читання

Новий погляд на баланс між роботою та особистим життям: 5 причин його змінити

Поради#Microsoft365#Робота#Інновації#Офіс365

Про що:

Правила балансу між роботою та особистим життям сьогодні потребують переосмислення. Емілі К. Говард, засновниця і президентка американської консалтингової фірми Cheetah Strategy, має цікавий погляд на це питання. Вона вважає, що роботу варто інтегрувати в особисте життя, адже люди не обмежені лише нею з 9:00 до 18:00. Іноді в цей час треба відпроситися до лікаря або відвідати школу, де навчається дитина. Або ж не усі витрачають час на особисте життя після 18:00, оскільки виконують робочі справи. Емілі К. Говард наводить п’ять причин, аби впровадити більшу гнучкість у сучасне бізнес-середовище.

Зміст

Чому концепція балансу між роботою та особистим життям не працює

Причина 1. Виявити свої приховані ресурси

Причина 2. Залишатися зосередженими та продуктивними

Причина 3. Показувати результат, а не видимість роботи

Причина 4. Наймати та утримувати найкращих працівників

Причина 5. Сприяти інноваціям та відповідальності

Чому концепція балансу між роботою та особистим життям не працює

Баланс між роботою та особистим життям — це час, який ви витрачаєте на роботу, порівняно з часом на особисте життя. Проте баланс залежить не лише від того, скільки часу ви фізично витрачаєте на роботу, але й від енергії та фокусу уваги, яких вимагає робота, коли ви не перебуваєте в офісі.

Ця концепція мала б полегшувати людям гармонійне поєднання двох сфер, адже ідея балансу — правильно розподіляти час між професійними обов’язками та особистими потребами. Втім, іноді дотримання цієї концепції призводить до протилежного ефекту.

Емілі К. Говард розповідає, що одного ранку, коли вона супроводжувала своїх дітей до школи, відчула, що щось в її житті має змінитися. Початок навчання о 9:15 порушував її звичну рутину і спричиняв постійний хаос, оскільки цей час збігався з початком її робочого дня. Це призводило до стресу та напруги, а ще ця ситуація змушувала щоранку обирати між ролями бізнес-вумен та матері.

Так з’явилася ідея про інтеграцію роботи в особисте життя. Новий підхід дає змогу перетинати обидві сфери, коли це має сенс, і посилювати їх. Життя Емілі та її бізнес після того, як вона почала втілювати нову методику, повністю змінилися. 

Ось п’ять причин, чому варто спробувати й вам.

Причина 1. Виявити свої приховані ресурси

Це спонукає дивитися на свій день цілісно та визначати свої приховані можливості, які можна не помітити, дотримуючись стандартного правила балансу між роботою та особистим життям. Емілі пояснює на прикладі шкільного розкладу її дітей.

Вона полюбляє проводити час з дітьми дорогою до школи, а тому, щоб усе встигнути, встає раніше і працює над терміновими робочими завданнями. Цей ранковий час може бути марним для зустрічей і спільних поїздок, але він ідеально підходить для зосередженої роботи. Потім вона спокійно відвозить дочок на заняття. Це працює і навпаки, коли ви більш продуктивні пізно увечері, ніж зранку. Більше про такий спосіб роботи ми писали у статті «Асинхронна комунікація у гібридному форматі роботі: переваги та інструменти».

До речі, працювати з будь-якого місця і будь-якого гаджета можна завдяки програмам та додаткам Microsoft 365. Тут є усе для дистанційної спільної роботи. Спілкуйтесь віддалено з колегами у чатах Teams, надсилайте електронні листи через Outlook, редагуйте документи у Microsoft Word та Excel, зберігайте усе у SharePoint тощо.

Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Причина 2. Залишатися зосередженими та продуктивними

Баланс між роботою та особистим життям змушує ненавмисно протиставляти особисте та робоче життя. Часто кожна крапля енергії, присвячена одній ролі, позначається на іншій. Через це можна відчувати, що недороблюєш в обох. 

Проте інтеграція роботи в особисте життя передбачає, що деякими особистими справами можна займатися протягом традиційного робочого дня з 9:00 до 18:00. Наприклад, візити до лікарів, банківських установ, шкіл тощо. Крім того, графіки можуть змінюватися через відсутність електроенергії у певні години, повітряні тривоги тощо. 

Завдяки інтегрованому підходу працівники можуть приймати обґрунтовані рішення про те, як використовувати ці прайм-години з максимальним ефектом. Але для цього варто бути на зв’язку з командою та нести відповідальність за вчасне та якісне виконання роботи. Так зменшується стрес від жорстких правил і це дає людям певну свободу.

Цікавий факт: 26% працівників у світі працюють у неробочий час.

Причина 3. Показувати результат, а не видимість роботи

Іноді, використовуючи свій робочий час, деякі працівники «виглядають зайнятими» замість того, щоб реально продуктивно працювати, досягати стратегічних цілей і завдань. Про це говорять 30% співробітників у світі. Вони виконують свій мінімум і не більше. І багато організацій — свідомо чи несвідомо — винагороджують людей за те, що вони так «працюють». Але цей деструктивний процес — вбивця морального духу співробітника.

Є навіть такий термін «quiet quitting» або «тихе звільнення». Він означає підхід до роботи, коли людина безініціативно робить лише те, що входить в обов’язки та лише в межах відведеного робочого часу. Найчастіше, згодом людина звільняється.

Тут допомагає підхід інтеграції. Він відвертає увагу від марнування часу, як-от додаткові зустрічі або надсилання нетермінових електронних листів, щоб підтримувати видимість активності. Це економить час і гроші, а також дає можливість членам команди знаходити найефективніші способи виконання роботи.

Причина 4. Наймати та утримувати найкращих працівників

Висококваліфіковані працівники, особливо з покоління зумерів та міленіалів, очікують гнучкості на робочому місці. Для цих людей певний ступінь автономії сприймається як норма, а не як привілей. Вони звикли до такого мінливого підходу між роботою та особистим життям, а тому з меншою ймовірністю працюватимуть у компаніях, які не визнають цієї реальності.

Більше про те, як це покоління приймає рішення про стиль свого життя, що їх найбільше турбує, як вони вибирають роботодавця, ми писали у статті Deloitte дослідив настрої міленіалів і зумерів: що взяти до уваги компаніям

Цікавий факт: 73% працівників у світі вважають, що можливість гнучкого графіку роботи є ключовим фактором у виборі роботи, а не лише зарплата.

Причина 5. Сприяти інноваціям та відповідальності

Ну і нарешті, інтеграція роботи в особисте життя сприяє інноваціям, перспективам, творчості, адаптивності та співпраці. Усе через те, що працівники відчувають підтримку у всіх сферах свого життя, а тому мають винахідливе вирішення будь-яких проблем та потреб.

Звичайно, щоб новий підхід працював на 100%, потрібна чітка комунікація та проговорювання очікувань. Працівники мають відкрито повідомляти про потреби та вподобання своїм роботодавцям, тоді як роботодавці мають встановлювати прозорі політики та керівні принципи. Без діалогу можуть виникати непорозуміння, що призводять до зриву термінів, незбалансованих навантажень або підвищеного стресу.

Встановлюючи очікування, які поважають як роботу, так і особисте життя, організації можуть сприяти більш здоровому та продуктивному середовищу з меншим стресом та більш стійкою, мотивованою та високопродуктивною командою.

Поради#Microsoft365#Робота#Інновації#Офіс365

Зміст

Чому концепція балансу між роботою та особистим життям не працює

Причина 1. Виявити свої приховані ресурси

Причина 2. Залишатися зосередженими та продуктивними

Причина 3. Показувати результат, а не видимість роботи

Причина 4. Наймати та утримувати найкращих працівників

Причина 5. Сприяти інноваціям та відповідальності

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Дослідження
#FTTB#Microsoft365#Інтернет#Офіс365
#Робота#Рішення#Microsoft365#Продуктивність
#IOT#IOTISKYIVSTAR#ATC
#ATC
#Microsoft365#Роумінг#ATC#Офіс365#Тарифи#Тенденції#ВійнавУкраїні#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussia#Stoprussianagression
6 правил work-life-war balance для підприємців13 грудня 2022 11 хв. читання

6 правил work-life-war balance для підприємців

#Офіс365#Microsoft365#Рішення#Робота#Тарифи#Роумінг
#ADWISOR#BigData#Microsoft365#БігДата#Офіс365

Підпишіться на новини Kyivstar Business Hub до 15 серпня і отримайте доступ до Київстар ТБПідпишіться на розсилку