Про що:

Як залучити клієнтів на масаж? Тут важлива і кваліфікація співробітників, і розташування салону, і потрапляння в цілі клієнтів, і грамотно побудована комунікація з цільовою аудиторією. Якщо підібрати персонал може кваліфікований ейчар, то з іншими трьома пунктами допоможуть розібратися фахівці й інструменти Big Data від Київстар.

Зміст

Що враховувати, відкриваючи новий масажний салон

Нові клієнти: де і як знайти

Потрапляємо в ціль: таргетована розсилка

Що враховувати, відкриваючи новий масажний салон

  • Скільки людей живуть, працюють або займаються спортом поблизу планованого об’єкта.
  • Кількість жителів міста, які проходять або проїжджають цією територією протягом дня.
  • Недоліки та переваги інфраструктури району.
  • Наявність і успішність конкурентів у радіусі покриття планованого салону.
  • Чи користуються масаж або схожі послуги популярністю в жителів цього району.
  • Орендні ставки на нерухомість.

Звідки взяти таку інформацію? Повну картину допоможуть побачити великі дані, зібрані телеком-операторами. Нині у Київстар велика база абонентів – 26 млн, – а також досвід роботи з Big Data та цілий арсенал інструментів для аналізу. Зокрема Heatmap і геоаналітика, які дозволяють дізнатися вищеперелічене, а також:

  • відповісти на питання, як знайти зацікавлених у ваших послугах людей і як залучити клієнтів на масаж на певній території;
  • спрогнозувати прибуток і територіальне охоплення салону;
  • розробити ефективну рекламу для залучення клієнтів з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

При цьому Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Конфіденційна інформація абонентів не передається третім особам, оскільки аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Нові клієнти: де і як знайти

Крім геоданих, у пошуку потенційних відвідувачів допоможуть складання портрета клієнта і Look-alike аудиторія.

  1. Портрет клієнта

    Аналітичні сервіси Big Data дають можливість вивчити основні характеристики відвідувачів салону, визначити їх споживчі звички, важливі закономірності поведінки. Завдяки цим даним можна знайти схожу аудиторію, побудувати персоналізовану комунікацію, підвищити лояльність, а також розробити затребувані продукти та пропозиції.

  2. Look-alike аудиторія

    Ще один корисний інструмент для пошуку нових відвідувачів і розвитку бізнесу. Він дозволяє відшукати нових клієнтів, які схожі на поточну аудиторію за основними параметрами. Наприклад, це можуть бути користувачі конкретних соцмереж, люди з одним рівнем статків або схожими звичками. Ви можете самі експертно визначити характеристики потенційного покупця, а можете довірити цю задачу аналітикам Київстар. Вони вивчать дані про ваших споживачів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Потрапляємо в ціль: таргетована розсилка

Щоб не «бити навмання» і не дратувати настирливою рекламою людей, яким не цікаві ваші послуги, скористайтеся перевіреним способом – таргетованою розсилкою повідомлень.

Сьогодні доступні як індивідуальні рішення, як залучити клієнтів на масаж, так і недорогі автоматизовані інструменти, доступні для масажистів з невеликими приватними кабінетами. У першому випадку вибором аудиторії для розсилки займаються аналітики Київстар. У другому – підприємець самостійно, використовуючи автоматизовану платформу ADWISOR. Інструмент дає можливість відправляти рекламу потенційним клієнтам. При цьому повідомлення отримають лише ті абоненти, які відповідають характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання рекламної розсилки.

Бізнес-рішення#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Київстар#Look-alike#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#Рішення

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Клієнт#ТаргетованіРозсилки
#BigData#Геоаналітика#Heatmap#ADWISOR
Як залучити клієнтів у турагентство29 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у турагентство

#BigData#Heatmap#Клієнт#Геоаналітика#Теплокарта#БігДата#Бізнес#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів у перукарню22 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у перукарню

#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта#СмсРозсилка#SMS#БігДата#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
Як залучити клієнтів у юридичну компанію19 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у юридичну компанію

#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#Рішення#ADWISOR
Як залучити клієнтів у кав'ярню7 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у кав'ярню

#BigData#Клієнт#Рішення
Як залучити клієнтів адвокату28 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів адвокату

#BigData#Heatmap#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#Look-alike#ADWISOR#Клієнт#Бізнес#Геоаналітика#Теплокарта#Маркетинг
Як залучити клієнтів у фітнес-клуб15 квітня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у фітнес-клуб

#BigData#Клієнт#Бізнес#БігДата#Heatmap#Геоаналітика#Теплокарта#Look-alike#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Сегментація

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку