Зв’язок для тих,
хто діє попри все

Перший дзвінок бізнес-клієнта у мережі Київстар відбувся у 1998 році і вже майже 25 років національний оператор Київстар надає послуги зв’язку та інтернету для компаній та підприємців. Якісний зв’язок та стабільний інтернет необхідні для ефективної роботи кожного бізнесу. Ці інструменти допомагають продовжувати чи відновлювати діяльність за будь-яких умов – в Україні та за кордоном.

Мобільний зв’язок

Важко переоцінити переваги корпоративного зв’язку. Сьогодні це чи не найважливіший інструмент для комунікації в бізнесі, оскільки багато щоденних завдань вирішуються завдяки смартфону. Зв’язок дає змогу спілкуватися з клієнтами чи колегами, координувати роботу команди, віддалено вирішувати робочі питання де б ви не знаходилися.

При цьому корпоративні тарифи враховують різні запити бізнесу. Вони містять оптимальну кількість хвилин для дзвінків по Україні та за кордон, доступ до високошвидкісного мобільного інтернету, достатню кількість SMS, а також вигідні умови в роумінгу. Під різні завдання ви і ваші співробітники можете обрати додаткові сервіси, які включені до тарифу. Наприклад, у середньому абонент використовує 1 номер у 3 девайсах, тому в тарифі передбачено можливість підключити другу SIM, яку можна використовувати в додатковому пристрої.

Цікавий факт

У середньому бізнес-абонент на місяць говорить 609 хвилин. А використання мобільного інтернету порівнянні з 2021 роком, бізнес-абоненти збільшили на 39%

Що для вас зв’язок?
  • Зв’язок - це все. Без зв’язку бізнес зупиниться
  • Бути онлайн
  • Дуже важливий, особливо в роумінгу
  • Розуміти, що з командою все ок
  • Зв'язок з рідними та партнерами, клієнтами, канал отримання інформації
  • Можливість швидко вирішити будь яке питання, з офісу, поля чи за кордоном
Роумінг як вдома

Мати стабільний і доступний зв’язок за кордоном — беззаперечна необхідність. Координувати роботу своєї команди з іншої країни під час робочих відряджень та інших поїздок, оперативно розв’язувати нагальні питання у телефонному чи онлайн-режимі допомагає Роумінг як вдома.

Вже 77 000 бізнес-абонентів Київстар скористалися послугою без жодних доплат у 30 країнах світу. Для них доступні ГБ, хвилини та SMS для спілкування в об’ємах, що відповідають певному тарифному плану.

Цікавий факт

Завдяки Роумінг як вдома територія, яка стала для українців тимчасовим домом, збільшилася на 4 832 300 кв.км

FTTB-інтернет

З 2010 року компанія Київстар підключає FTTB-інтернет. Підключення відбувається через виділений кабель. Кожному підключеному абоненту або багатоповерховому будинку відповідає свій оптичний кабель, тобто виділена лінія.

Проводовий інтернет доступний не лише для фізичних осіб, а й для бізнес-компаній, офіси чи торгові точки яких розташовані у житлових будинках. З ним кав’ярні, магазини коло дому, салони краси мають, наприклад, стабільний інтернет для проведення оплат через термінал, а відвідувачі – швидкісний безкоштовний Wi Fi.

Цікавий факт

Технологія Fiber to the Building забезпечує передачу даних на швидкості до 100 Мбіт за секунду

Що для вас зв’язок?
  • Це можливість працювати навіть зі сховища
  • Вчасне інформування про небезпеки. Інтернет важливіший за стільниковий зв'язок
  • Можливість продовження роботи та надання якісних послуг нашим клієнтам
Корпоративний інтернет

Від швидкісного інтернету залежить працездатність будь-якого підприємства. Щоденні бізнес-завдання вимагають підключення до інтернету робочих приладів, гаджетів, устаткування, також необхідно організовувати віддалену комунікацію між співробітниками.

Щоб забезпечити компанію стабільним та надійним інтернетом для роботи, можна підключити рішення «Корпоративний фіксований інтернет». З ним можна легко масштабувати кількість одночасно підключених користувачів без втрати якості з’єднання.

Цікавий факт

З корпоративним інтернетом можна самостійно обирати швидкість каналу передачі даних від 1 Мбіт/с до 10 Гбіт/с, а також резервувати корпоративну інтернет-мережу на рівні обладнання та каналів зв’язку.

Телефонія

Теперішні умови диктують бізнесу нові формати роботи. Оператори кол-центрів чи відділів продажу здебільшого надають консультації клієнтам дистанційно, адже мають знаходитися у безпечних місцях. У тому числі за кордоном. Проте бізнес адаптувався до нових умов та легко налаштовує роботу відділу підтримки віддалено. Зокрема, це можливо організувати за допомогою хмарної телефонії – Віртуальної мобільної АТС, ІР-телефонії чи підключення єдиного номеру для дзвінків клієнтів – 0800.

Історії бізнесу