Про що:
Від інвестицій у маркетинг до створення унікального голосу бренду — тренди 2025 року допоможуть вашому бізнесу не тільки працювати, але й процвітати. У цьому огляді ми зібрали основні напрямки, на яких варто зосередити увагу, щоб бути на крок попереду конкурентів. Готові змінювати своє ставлення до B2B-маркетингу? Читайте далі.
Зміст
Інвестуйте в маркетинг
Робіть ставку на закритий B2B-контент
Покращуйте клієнтський досвід
Удосконалюйте омніканальність
Створюйте унікальний голос бренду
Ставайте лідерами думок на B2B-ринку
Будьте відкритими для спілкування з клієнтами
Піклуйтесь про наявних клієнтів
Залучайте більше талантів у B2B-команду
Створюйте нові формати для залучення лідів
В email-маркетингу якість важливіша за кількість
Не ШІ єдиним
Інвестуйте в маркетинг
Прогнозується, що у 2025 році маркетингові бюджети на глобальному рівні зростуть на 2-5%, і це гарна новина для бізнесу. 41% B2B-маркетологів очікують на збільшення фінансування, а лідери прогнозують, що витрати на маркетинг сягнуть у середньому 13% від доходу компаній.
Це означає більше можливостей для розвитку, креативних експериментів та посилення бренду. Тож 2025 рік — це час інвестувати у маркетингові стратегії. Тестуйте нові інструменти й шукайте підходи, які залучать вашу аудиторію.
Робіть ставку на закритий B2B-контент
Закритий контент (gated content) продовжує набирати популярності. Це матеріали, які користувач може отримати після заповнення форми, наприклад, залишивши email. Споживання закритого контенту зросло на 14% порівняно з 2022 роком і на 77% з 2019-го.
Найзатребуванішим форматом залишаються e-книги, які аудиторія вибирає у майже 40% випадків. У них можна розповідати про ваші продукт, кейси, дослідження тощо. Створюйте якісний закритий контент, щоб залучати потенційних клієнтів.
Покращуйте клієнтський досвід
У 2024 році час від першого контакту до закриття угоди у B2B-продажах зріс до 120 днів (це приблизно 4 місяці). Для середнього бізнесу показник сягає 150 днів, а компанії з бюджетом $250 млн – $1 млрд приймають рішення приблизно за 408 днів. Уявіть, це трохи більше ніж 1 рік.
Щоб скоротити період, використовуйте омніканальність. Забезпечте клієнту зручний досвід на кожному етапі його шляху — від перегляду сайту до спілкування з менеджерами. Це допоможе йому ухвалити рішення швидше.
Удосконалюйте омніканальність
У 2024 році B2B-маркетинг керував у середньому 10 каналами комунікації — це вдвічі більше, ніж у 2016-му. Проте сьогодні цього вже недостатньо: клієнти очікують, що усі ці канали працюватимуть як узгоджена єдина система.
Отже, у 2025 році потрібно об’єднувати ваші канали у єдину екосистему. Позитивний клієнтський досвід — це ключ до лояльності та успіху. Як забезпечити омніканальність у роботі з клієнтами, дізнавайтеся з нашої статті.
Створюйте унікальний голос бренду
Близько 70% покупців вважають, що B2B-бренди звучать однаково, хоча 71% маркетологів переконані, що їхній бренд унікальний. Ризик зростає, коли контент створюють за допомогою генеративного ШІ без достатньої персоналізації. Це і може призвести до помилкового висновку, що маркетинг не працює. Створюйте унікальний стиль і повідомлення бренду. Додайте в контент більше людяності, творчості та справжнього розуміння своєї аудиторії.
Ставайте лідерами думок на B2B-ринку
Ефективне лідерство думок не тільки зміцнює репутацію, а й безпосередньо впливає на продажі, цінову політику та утримання клієнтів. Дослідження серед майже 3,5 тис. бізнес-лідерів показало, що 70% респондентів більше довіряють постачальникам, які постійно створюють якісний контент з лідерства думок.
У 2025 році розвивайте свою стратегію — створюйте дійсно корисний та глибокий контент, який демонструє вашу експертизу. Це допоможе залучити більше клієнтів і навіть підвищити ціну на ваші послуги.
Будьте відкритими для спілкування з клієнтами
Дослідження в Journal of Marketing показало, що інфлюенсери та бізнеси, які вимикають коментарі до своїх постів у соцмережах, виглядають менш надійними. Понад 50% учасників опитування зазначили, що такі автори здаються апатичними до думок аудиторії.
Залишайте простір для діалогу. Це будує довіру, залучає людей і робить ваш бренд ближчим. Важливо спілкуватися навіть із тими, хто критикує. Чесні, конструктивні відповіді без видалення негативу демонструють вашу повагу до клієнтів і готовність розвиватися. Чесність цінується більше, ніж ідеальність.
Читайте також:
Як бізнесу бути успішним в соцмережах у 2025 роціПіклуйтесь про наявних клієнтів
73% доходів у B2B надходять від наявних клієнтів через повторні угоди, крос-продажі та апсейл. Це означає, що більшість ваших зусиль у 2025 році має бути спрямована на підтримку і зміцнення відносин з тими, хто вже є вашим клієнтом. Зосередьте маркетинг на утриманні та залученні додаткових продажів серед ваших покупців.
Залучайте більше талантів у B2B-команду
Якщо у вас з’явиться додатковий мільйон доларів у маркетинговому бюджеті, що будете робити? Серед 292 маркетингових експертів майже 20% інвестували б у пошук та розвиток талантів. Професійні та мотивовані співробітники — це успіх в умовах сучасного мінливого ринку.
Розширюйте команду та інвестуйте у її навчання, щоб забезпечити стійке зростання бізнесу. І хоча через нестачу кадрів на українському ринку це зараз складно, варто використовувати доступні можливості. Зокрема, у пошуку працівників вам допоможуть таргетовані та тригерні розсилки.
![Розсилки повідомлень від аналітиків](https://cdn.kyivstar.ua/kyivstar-hub/product_category/реклама_та_пошук_клієнтів.png)
Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Створюйте нові формати для залучення лідів
Нові формати вмісту, такі як інтерактивні відео, освітні та розважальні квізи, вікторини та вебінари, стали дієвими інструментами для підвищення взаємодії з аудиторією. Наприклад, у 2024 році вебінари були доволі популярними, і це не просто так. Згідно з дослідженням, кількість запитів на демо продукту після вебінарів зростає на 56%. Це означає, що ефективні вебінари можуть значно збільшити кількість потенційних клієнтів. Перегляньте свій підхід цього питання: виберіть тему вебінару, контент та формат події, щоб максимізувати результат і залучити більше запитів на демо.
В email-маркетингу якість важливіша за кількість
Здається, більше імейлів клієнтам — більше результатів? Насправді не завжди. 20% B2B-підписників відписуються від email-розсилок через надмірну кількість повідомлень. Інші причини — втрата інтересу, нерелевантність контенту та занадто завантажена пошта. Тож, перегляньте стратегію email-маркетингу. Не лякайте своїх підписників великою кількістю листів. Фокусуйтеся на якості, релевантності та часі відправлення. Це допоможе зберегти лояльність аудиторії та збільшити ефективність комунікацій.
Не ШІ єдиним
ШІ зараз є актуальним трендом і, безумовно, допомагає швидко створювати великий обсяг контенту. Проте важливо пам’ятати, що автоматизація не завжди гарантує якість. Саме людський підхід дозволяє перевіряти, адаптувати та коригувати контент відповідно до конкретних потреб і уподобань вашої B2B-аудиторії. Він стає більш релевантним, цікавим і корисним для користувачів, що дозволяє бренду виділятися серед конкурентів.
Додайте коментар