Про що:
Мобільний оператор проаналізував кількість підключень інструментів для віддаленої роботи бізнесу за 2 місяці карантину.
В умовах карантину Київстар запропонував бізнес-клієнтам підключати найбільш затребувані сервіси для дистанційної роботи співробітників на акційних умовах – без нарахування абонплати. Цією можливістю скористалися 560 компаній великого бізнесу та понад 2050 компаній середнього та малого бізнесу.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 1330% зросла кількість підключень сервісів для організації дистанційних робочих місць співробітників, зокрема – сервісів Microsoft Office 365 та StarTeams.
На 217% стало більше підключень Віртуальної мобільної АТС, яка дозволяє зберегти комунікації з клієнтами та налаштувати віддалену роботу відділів продажу, сервісних підрозділів і контакт-центрів.
На 489% збільшився обсяг підключень системи електронного документообігу Star.Docs, яка дозволяє підписувати документи онлайн, в тому числі прямо з мобільного телефону за допомогою сервісу Mobile ID.
Найбільший інтерес до роботи в онлайн виявили компанії оптової та роздрібної торгівлі, логістичні, легкої та оброблювальної промисловості, будівельної сфери, сільсько-господарського та фінансового секторів, закладів охорони здоров’я, постачальників природних ресурсів та компанії, що надають послуги для бізнесу і населення.
Костянтин Вечір
директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар
Київстар відстежує запити бізнесу і пропонує цілу низку актуальних рішень на основі інтернету, хмарних технологій, Big Data. Карантин підтвердив їх затребуваність та довів, що майбутнє бізнесу – у цифровізації бізнес-процесів. Вона надає компаніям необхідну гнучкість, свободу управління, незалежність від фізичних офісів, а також економію часу і ресурсів за рахунок автоматизації
Київстар відстежує запити бізнесу і пропонує цілу низку актуальних рішень на основі інтернету, хмарних технологій, Big Data. Карантин підтвердив їх затребуваність та довів, що майбутнє бізнесу – у цифровізації бізнес-процесів. Вона надає компаніям необхідну гнучкість, свободу управління, незалежність від фізичних офісів, а також економію часу і ресурсів за рахунок автоматизації
Підключення сервісів для віддаленої роботи без нарахування абонплати здійснюється до 31 травня 2020 року. Ця пропозиція стала частиною соціальних ініціатив Київстар на підтримку своїх абонентів та бізнес-клієнтів під час карантину. Загальна сума інвестицій компанії на їх реалізацію, а також на благодійну допомогу, спрямовану на боротьбу із COVID-19 в Україні, становила понад 60 млн грн. Про всі ініціативи Київстар у цьому напрямку можна дізнатись за посиланням: kyivstar.ua/covid2019
Отримати більше інформації про можливості для віддаленої роботи великого, середнього чи малого бізнесу, умови підключення сервісів з програмою «Офіс там, де ви», а також замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар.
Нагадуємо, що для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар продовжує також діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.
Додайте коментар