Про що:
Хмарна, або віртуальна, АТС – це технологія, яка дає можливість об’єднати всі телефонні номери вашої компанії, зокрема фіксовані та мобільні, в єдину корпоративну мережу для ефективного й комфортного спілкування з клієнтами, колегами та партнерами.
Ця послуга допоможе:
- автоматично розподіляти вхідні дзвінки між співробітниками;
- здійснювати безліч одночасних викликів з одного мобільного номера;
- вести статистику дзвінків;
- записувати розмови для їх подальшого аналізу та поліпшення роботи з клієнтами;
- переводити вхідні виклики на інші номери без роз’єднання зв’язку;
- контролювати витрати компанії на телефонний зв’язок;
- інтегрувати корпоративну телефонну мережу в CRM-системи, наприклад у Terrasoft.
Зміст
Як працює віртуальна АТС
Як віртуальна АТС допоможе бізнесу
Як працює віртуальна АТС
Принцип роботи віртуальної мобільної АТС полягає в тому, що клієнт використовує для своїх потреб IP-АТС, яка фізично знаходиться у провайдера. Це важлива перевага, оскільки вам не доведеться купувати та встановлювати дорогу цифрову міні-АТС у своєму офісі. Всі необхідні послуги доступні через інтернет.
Користувач може керувати створеною телефонною мережею через простий, інтуїтивно зрозумілий веб-портал.
Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету. Налаштовуйте необхідні функції, масштабуйте мережу, підключайте і відключайте користувачів – віртуальна АТС не поступається аналоговій.
Про те, як налаштувати IVR, паралельний виклик і пошук вільного абонента в групі, включити функцію заборони вихідних викликів і перехоплення дзвінків, створити чорні та білі списки, а також коротку нумерацію – дивіться у відеоінструкціях, розміщених на сайті Київстар.
Комунікація з клієнтами
Віртуальна мобільна АТС
Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.
Як віртуальна АТС допоможе бізнесу
Послуга дозволяє зробити бізнес більш ефективним і клієнтоорієнтованим.
- Автоматичний перерозподіл викликів допоможе швидше знайти вільного оператора й відповісти на дзвінок. Продавайте більше та вирішуйте питання ваших клієнтів оперативніше! А щоб відповідати на дзвінки за єдиним міським номером у будь-якому місці, де є мобільний інтернет, скористайтеся IP-телефонією від Київстар.
- Прослуховування записів дає можливість краще зрозуміти, чого хочуть ваші клієнти та які принципи роботи з ними найбільш ефективні.
- Віртуальна АТС спрощує спілкування не тільки з клієнтами, але й зі співробітниками різних відділів, підрядниками та партнерами компанії.
- Інтегруйте телефонну мережу у використовувану CRM-систему та максимально автоматизуйте процеси передачі інформації про виклики, складання статистики дзвінків з мобільних або стаціонарних телефонів, а також телефонуйте за допомогою CRM.
Додайте коментар