Зміст
Як і яку віртуальну АТС вибрати
Як вибрати хмарну АТС: 4 важливих критерії
Як і яку віртуальну АТС вибрати
Щоб бізнес працював ефективніше та приносив більше доходу, важлива чітка організація роботи всередині компанії та взаємодії з клієнтами (навіть якщо це маленький інтернет-магазин). Ми підготували невеличкий огляд послуг B2B, які допоможуть оптимізувати багато процесів. Давайте розберемося, що краще вибрати і яка різниця між віртуальною АТС, IP-телефонією та аналоговою АТС.
IP-телефонія – це хороший варіант заміни фіксованих телефонних номерів, що не вимагає великих вкладень в обладнання. Переваги технології: міський номер завжди з вами, голосовий зв’язок працює через інтернет, офісна мережа легко масштабується, можна скористатися набором додаткових послуг і підключити «Віртуальну мобільну АТС».
Офісна АТС (автоматична телефонна станція) допомагає оптимізувати навантаження на абонентські лінії, полегшує внутрішній зв’язок і спрощує роботу своїм користувачам. Аналогові АТС в порівнянні з віртуальними програють останнім за декількома пунктами:
- обладнання: міні-АТС для офісу обійдеться в кругленьку суму, а для роботи хмарної станції дорога техніка не потрібна;
- ремонт: цифрове обладнання для віртуальної АТС знаходиться у провайдера, тому вам не доведеться турбуватися про його сервісне обслуговування;
- простота налаштування: керуйте створеною телефонною мережею через простий і зрозумілий веб-портал. Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету.
Комунікація з клієнтами
Віртуальна мобільна АТС
Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.
Як вибрати хмарну АТС: 4 важливих критерії
Обмірковуючи питання, яку віртуальну АТС вибрати, враховуйте:
- Надійність провайдера. Наприклад, Київстар використовує устаткування та програмне забезпечення з Європи, якість якого перевірена багатьма клієнтами – вже понад 70 000 номерів мобільного та фіксованого зв’язку підключені до послуги «Віртуальна мобільна АТС».
- Захист інформації. Оператор, на серверах якого будуть зберігатися записи телефонних розмов, повинен забезпечити надійний захист даних. Для цього використовують відповідні сервіси ідентифікації та верифікації клієнтів.
- Функціональність. Хороша сучасна АТС вміє не тільки розподіляти вхідні дзвінки, але й здійснювати безліч дзвінків одночасно, вести статистику та запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, взаємодіяти з CRM-системами та багато іншого.
- Зручність використання. Технології мають робити життя простішим і комфортнішим. Тому важливо, щоб підключити віртуальну АТС було нескладно, і ви в будь-якому зручному для вас місці та в будь-який час могли налаштувати послугу або скористатися її перевагами, маючи під рукою лише доступ до мережі та ноутбук.
Додайте коментар