Офісна АТС у кишені: як розгорнути контакт-центр за 15 хвилин

19 Квітня 2021
Рішення

Сьогодні технології відкривають більше можливостей за менших витрат. Як бізнесу пристосуватися до нових реалій і навіть заощадити кошти — далі в статті.

Виклики під час створення контакт-центру

  1. Фінансовий бік справи

Щоб створити фізичний контакт-центр або службу продажів, доведеться вкласти чималу суму. Згідно з інформацією dom.ria, вартість оренди приміщення в столиці площею 100 кв.м. варіюється від 12 000 до 130 000 гривень залежно від району, наявності меблів, паркування та інших характеристик. Крім того, необхідно придбати дороге обладнання.

  1. Пандемія та локдаун

Уже рік компанії проходять челендж «вижити під час пандемії». Адже ви не вгадаєте, хто з ваших співробітників може захворіти та скільки часу займе лікування. А якщо лікарняний одночасно візьме половина відділу, це суттєво порушить весь робочий процес.

Україна вже пройшла два локдауни, які були спричинені сплесками захворювання, і з кінця березня області, що опинилися в «червоній» зоні, переживають третій.

  1. Віддалена робота

На початку пандемії здавалося, що режим «домашнього офісу» — це тимчасове рішення. Але минув уже рік і багато компаній так і не поспішають повертатися до колишнього формату:

  • За даними PwC, 545 із 699 опитаних директорів схиляються до того, що віддалене співробітництво триватиме ще довго.
  • Опитування Gartner визначило, що понад 80% керівників мають намір дозволити співробітникам працювати вдома, хоча б перший час після карантину. А 47% респондентів планують надати можливість дистанційної роботи на постійній основі.

Організації ризикують втратити свою привабливість на ринку праці, якщо не зможуть запропонувати претендентам дистанційні умови. Наприклад, хороший фахівець зі збуту проживає в маленькому містечку і йому потрібно вибрати між великою корпорацією, у якої є фізичні офіси в Києві та Харкові, і компанією трохи менше, але з можливістю працювати онлайн. Якщо в людини в пріоритеті не змінювати місце проживання, то найімовірніше вона вибере другий варіант.

Однак, переможе той, хто зможе зробити бізнес гнучким і швидко пристосуватися до нових реалій, наприклад, переведе кол-центр або відділ продажів в онлайн.

«Ми вважаємо, що робота бізнесу на карантині — це й випробування, й одночасно нові можливості. Нові обставини та реалізовані в них рішення дають бізнесу ту гнучкість, завдяки якій компанія не просто залишається на плаву, а й рухається далі», — говорить директор із розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар, Костянтин Вечір.

Офісна АТС у мобільному телефоні

Розвиток хмарних технологій відкрив компаніям багато нових можливостей. Тепер бізнесу доступні фахівці з будь-якої точки світу, а організувати контакт-центр або відділ обслуговування реально всього за 15 хвилин. Водночас можна не витрачати кошти на оплату оренди та спеціалізоване технічне оснащення. Це стосується будь-якого підрозділу, де займаються прийманням і обробкою вхідних дзвінків.

Віртуальна мобільна АТС від Київстархмарна технологія, яка дає змогу об’єднати всі мобільні та фіксовані телефонні номери в єдину корпоративну мережу, автоматично розподіляти вхідні дзвінки, здійснювати безліч одночасних дзвінків, вести статистику й запис розмов, переводити вхідні виклики без роз’єднання зв’язку.

Хмарний сервіс дає змогу:

  • розгорнути й масштабувати контакт-центр за 15 хвилин без витрат на обладнання;
  • зменшити кількість відмов;
  • збільшити приріст нових клієнтів внаслідок мінімізації пропущених дзвінків;
  • підвищити лояльність наявних споживачів завдяки поліпшенню якості обслуговування.

За нинішньої ситуації Віртуальна мобільна АТС може стати справжнім «рятівним колом» для багатьох підприємств.

«Підвищився попит на рішення, які дають змогу швидко перевести відділи продажів та контактні центри на роботу в нових умовах. Зросла кількість підключень Віртуальних мобільних АТС з оперативним перенесенням усіх дзвінків із фіксованих телефонних ліній в офісі на мобільні номери спеціалістів, які працюють із дому», — розповідає директор із розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар, Костянтин Вечір.

У чому переваги Віртуальної мобільної АТС?

  1. Розподіл вхідних дзвінків. Сервіс автоматично перенаправляє дзвінок до вільного співробітника, навіть якщо спочатку телефонували певному менеджеру, який зайнятий на цей момент. Також є інтерактивне голосове меню (IVR), прослухавши яке, клієнт може відразу вибрати потрібний йому відділ або конкретного фахівця.
  2. Статистика та запис розмов. До 200 годин запису на один телефонний номер із циклічним перезаписом. Це допоможе проаналізувати звернення ваших клієнтів і роботу менеджерів, а також за необхідності поліпшити якість обслуговування.
  3. Єдина корпоративна мережа. Усі фіксовані та мобільні номери компанії можна об’єднати в одну загальну мережу з короткою нумерацією. Ви можете закріпити короткі номери за посадами в команді, незалежно від того, хто їх займає.
  4. Скорочення витрат на облаштування офісу. Віртуальна мобільна АТС розгортається на потужностях оператора, тому компанії не потрібна спеціалізована техніка, місце для її розміщення і працівник для обслуговування. Заощаджені на цьому кошти можна вкласти в розвиток вашого бізнесу.
  5. Швидкість розгортання й масштабування. Підключення хмарного сервісу займе приблизно 15 хвилин. Сьогодні це дуже важливий параметр: передбачити, які карантинні обмеження чекають попереду і як довго ще триватиме пандемія, буде складно.
  6. Інтеграція телефонної мережі з CRM-системами замовника. Ваші співробітники можуть робити дзвінки безпосередньо з CRM, а також відразу бачити дані про людину, до приймання дзвінка. Це, безумовно, покращує якість обслуговування клієнтів.

«Бізнес, який прагне залишатися на зв’язку зі своїм клієнтом, шукає і знаходить для цього нові можливості. І в результаті отримує якіснішу комунікацію з клієнтом», — додає Костянтин Вечір.