Що таке віртуальна АТС

Що таке віртуальна АТС

08 Січня 2020
Рішення
icon
482

Хмарна, або віртуальна, АТС – це технологія, яка дає можливість об’єднати всі телефонні номери вашої компанії, зокрема фіксовані та мобільні, в єдину корпоративну мережу для ефективного й комфортного спілкування з клієнтами, колегами та партнерами.

Ця послуга допоможе:

  • автоматично розподіляти вхідні дзвінки між співробітниками;
  • здійснювати безліч одночасних викликів з одного мобільного номера;
  • вести статистику дзвінків;
  • записувати розмови для їх подальшого аналізу та поліпшення роботи з клієнтами;
  • переводити вхідні виклики на інші номери без роз’єднання зв’язку;
  • контролювати витрати компанії на телефонний зв’язок;
  • інтегрувати корпоративну телефонну мережу в CRM-системи, наприклад у Bitrix24 або Terrasoft.

Як працює віртуальна АТС

Принцип роботи віртуальної мобільної АТС полягає в тому, що клієнт використовує для своїх потреб IP-АТС, яка фізично знаходиться у провайдера. Це важлива перевага, оскільки вам не доведеться купувати та встановлювати дорогу цифрову міні-АТС у своєму офісі. Всі необхідні послуги доступні через інтернет.

Користувач може керувати створеною телефонною мережею через простий, інтуїтивно зрозумілий веб-портал. Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету. Налаштовуйте необхідні функції, масштабуйте мережу, підключайте і відключайте користувачів – віртуальна АТС не поступається аналоговій.

Про те, як налаштувати IVR, паралельний виклик і пошук вільного абонента в групі, включити функцію заборони вихідних викликів і перехоплення дзвінків, створити чорні та білі списки, а також коротку нумерацію – дивіться у відеоінструкціях, розміщених на сайті Київстар.

Як віртуальна АТС допоможе бізнесу

Послуга дозволяє зробити бізнес більш ефективним і клієнтоорієнтованим.

  • Автоматичний перерозподіл викликів допоможе швидше знайти вільного оператора й відповісти на дзвінок. Продавайте більше та вирішуйте питання ваших клієнтів оперативніше! А щоб відповідати на дзвінки за єдиним міським номером у будь-якому місці, де є мобільний інтернет, скористайтеся IP-телефонією від Київстар.
  • Прослуховування записів дає можливість краще зрозуміти, чого хочуть ваші клієнти та які принципи роботи з ними найбільш ефективні.
  • Віртуальна АТС спрощує спілкування не тільки з клієнтами, але й зі співробітниками різних відділів, підрядниками та партнерами компанії.
  • Інтегруйте телефонну мережу у використовувану CRM-систему та максимально автоматизуйте процеси передачі інформації про виклики, складання статистики дзвінків з мобільних або стаціонарних телефонів, а також телефонуйте за допомогою CRM.
icon
482