Віртуальна мобільна АТС: розумна телефонія для бізнесу

10 липня 2024

4 хв.

Що таке Віртуальна мобільна АТС і які можливості вона надає бізнесу

Про що:

Лише за 4 роки з 2024-го до 2028-й ринок хмарних телефонних послуг зросте на майже $34 млрд. Такий стрімкий ріст обумовлений підвищеним попитом бізнесу на гнучкі комунікаційні рішення та автоматизацію. І цю потребу може закрити Віртуальна мобільна АТС. Розповідаємо, що це таке, які у неї можливості та як її використовує бізнес.

Зміст

Що таке Віртуальна мобільна АТС

Які можливості отримує бізнес з хмарною АТС

Як працює Віртуальна мобільна АТС

Транспортна компанія підключила хмарну АТС: які результати

Що таке Віртуальна мобільна АТС

Віртуальна мобільна АТС — це хмарна технологія, яка об’єднує усі номери компанії у єдину корпоративну мережу. Така АТС є одним з рішень багатоканальної телефонії. Вона допомагає не пропустити жодного вхідного дзвінка, розподіляти навантаження на менеджерів й обслуговувати клієнтів швидше та якісніше як з офісу, так і віддалено. Завдяки тому, що телефонія розташована у хмарі, вам непотрібно спеціальне обладнання, аби її налаштувати. Всього декілька хвилин — і АТС готова до роботи.

Які можливості отримує бізнес з хмарною АТС

У вас є безліч можливостей, використовуючи Віртуальну мобільну АТС:

  • Об’єднуйте у телефонну мережу як мобільні, так і міські номери вашої компанії, або ж налаштовуйте єдиний рекламний номер. Також можна закріпити зручні короткі номери за кожним менеджером.
  • Автоматично розподіляйте одночасні дзвінки від клієнтів на менеджерів за встановленими алгоритмами. Наприклад, по черзі між доступними менеджерами або відповідно до їхнього навантаження.
  • Аналізуйте якість обслуговування відділу продажів чи певних менеджерів при зверненні клієнтів. Запис розмов та статистика усіх розмов допоможуть удосконалити роботу. Ми навіть підготували антисловник, де є 7 фраз, яких слід уникати у спілкуванні з клієнтами. 
  • Налаштовуйте голосове привітання IVR, щоб мінімізувати час очікування на лінії та утримати клієнта.
  • Інтегруйте Віртуальну мобільну АТС з вашою CRM-системою та дізнавайтеся історію взаємодії з клієнтом, аби надавати більш релевантну консультацію.

Зацікавила Віртуальна мобільна АТС для бізнесу? Залишайте заявку через кнопку «Замовити консультацію» й наш менеджер зателефонує, щоб розповісти детальніше.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

Як працює Віртуальна мобільна АТС

  1. Вхідний дзвінок надходить на Віртуальну мобільну АТС.
  2. Система обробляє виклик і направляє його на один із ваших внутрішніх номерів, згідно із заздалегідь спланованим маршрутом дзвінків. Скажімо, дзвінок надходить на номер першого вільного співробітника зі списку.
  3. Менеджер компанії приймає виклик і спілкується з клієнтом.
  4. Якщо менеджера немає на місці, дзвінок переадресовується наступному незайнятому співробітнику і так далі. 
  5. У разі, коли ніхто не зміг взяти слухавку, виклик перенаправляється на голосову пошту. 

Уся інформація про дзвінки, а саме — кількість клієнтів, тривалість дзвінка, запис розмови зберігаються в особистому кабінеті на хмарній платформі АТС. Також можна додати голосове привітання і меню, щоб клієнт вибрав потрібну опцію за допомогою цифр.

Транспортна компанія підключила хмарну АТС: які результати

Розповімо на прикладі нашого клієнта про те, як працює Віртуальна мобільна АТС. До нас звернулася транспортна компанія, яка перевозить пасажирів по Україні та за кордон. Через велику кількість дзвінків від клієнтів, їй потрібно було своєчасно обробляти бронювання квитків та контролювати якість обслуговування клієнтів. Крім того, водіям, які перебувають у рейсах, важливо підтримувати зв’язок з диспетчерами та менеджерами. 

Оптимальним рішенням стала Віртуальна мобільна АТС, а тому наші спеціалісти:

  • Налаштували автоматичний розподіл вхідних дзвінки між вільними диспетчерами та створили чергу між ними. Ця функція мінімізувала час очікування для клієнтів та забезпечила рівномірне навантаження на персонал.
  • Встановили запис розмов. Відтепер відділ контролю якості обслуговування може прослуховувати дзвінки та вирішувати спірні питання. Також це дає змогу на досвіді інших навчати нових диспетчерів. 
  • Організували переадресацію дзвінків на мобільні номери співробітників, які працюють віддалено, аби вони могли оперативно комунікувати з колегами.
  • Синхронізували АТС з CRM компанії, щоб автоматично отримувати інформацію про дзвінки, контакти та бронювання. Це дозволяє менеджерам бачити повну історію звернень клієнта.

Транспортна компанія тепер має усі необхідні інструменти для покращення комунікації з клієнтами, завдяки чому підвищує загальний рівень обслуговування та ефективність роботи співробітників.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті