SIP-телефонія: що це таке та як працює

08 Січня 2020
Рішення
icon
738

Мобільна та фіксована телефонія, CRM-системи, Big Data, Інтернет і передача даних — це далеко не весь перелік послуг, доступних клієнтам Київстар.

Поговоримо про найпопулярніший вид фіксованого зв’язку — SIP-телефонію.

Що таке СІП-телефонія

Session Initiation Protocol (SIP) — протокол передачі даних, дослівно перекладається як «протокол встановлення сеансу». Він, немов універсальна мова, дає можливість пристроям обмінюватися даними й розуміти одне одного без помилок. SIP-телефонія працює, постійно чергуючи запити клієнта й відповіді сервера провайдера.

Існують й інші протоколи, крім SIP. Але сьогодні Session Initiation Protocol — це найбільш перспективний, універсальний і поширений стандарт для обміну голосовими даними через інтернет.

Різниця між SIP, VoIP і IP-телефонією

Почати варто з базового поняття — Internet Protocol (IP), або «міжмережевий протокол». Саме він поєднав комп’ютерні мережі всього світу в одну глобальну мережу — Internet, використовуючи для цього унікальну IP-адресу, присвоєну кожному приєднаному до мережі Інтернет пристрою — ПК, ноутбуку, планшету або смартфону.

IP-телефонія — це загальна назва для будь-якого телефонного зв’язку, яка здійснюється через інтернет за допомогою мережевого протоколу IP. Завдяки цій технології телефонний номер можна прив’язати не до конкретного місця, а до певного користувача, у якого є доступ до мережі.

IP-телефонія — складова частина VoIP (Voice over IP, тобто «голос за міжмережевим протоколом») — технології для передачі звукових даних мережею. VoIP використовується не тільки для дзвінків через інтернет, але й для відеотрансляцій, конференцій, перегляду записів з камер відеоспостереження зі звуком тощо.

SIP-телефонія — один з протоколів зв’язку, що використовуються в IP-телефонії, який відрізняється своїми особливостями та перевагами.

Як працює SIP-телефонія

  1. Спеціальна програма — SIP-клієнт від обраного провайдера — трансформує вихідний голосовий виклик у цифровий сигнал.
  2. Пристрій, з якого роблять виклик, знаходить «адресата» за унікальною IP-адресою.
  3. Далі сигнал передається на ПК, ноутбук, смартфон, SIP-телефон або будь-який інший підключений до інтернету пристрій, який підтримує SIP-телефонію.
  4. Цифровий сигнал трансформується назад в аналоговий, і працівник або клієнт, який прийняв дзвінок, чує звичайний голос.

Для SIP-телефонії знадобиться мінімум спеціального обладнання. Щоб користуватися послугою, підійде будь-який з варіантів:

  • стаціонарний комп’ютер або ноутбук з попередньо встановленою програмою SIP-клієнта, гарнітурою та інтернет-з’єднанням;
  • оснащені SIP-програмою планшет або смартфон з доступом до WI-FI, 3G або 4G-мережі;
  • стаціонарний SIP-телефон, який можна під’єднати до роутера;
  • звичайний аналоговий телефон, з’єднаний з VoIP-шлюзом, що у свою чергу підключений до роутера.

Які завдання вирішує SIP-телефонія

  • Можна швидко побудувати й у разі потреби розширити корпоративну телефонну мережу.
  • Дає можливість відповідати на дзвінки клієнтів у офісі, вдома, в дорозі Достатньо встановити переадресацію на мобільний.
  • Зв’язок стає зручним інструментом для спілкування з колегами та клієнтами, а також для аналізу ефективності роботи компанії та контролю роботи працівників.

У чому переваги SIP-телефонії

Доступність — міський номер працює всюди, де є доступ до мережі зі швидкістю від 64 Кбіт на секунду, а не тільки вдома та в офісі.

Економія — SIP-номер обійдеться дешевше, ніж покупка, підключення та обслуговування дорогого устаткування для офісної АТС. Важливо, що ви без проблем і великих вкладень зможете збільшувати кількість користувачів корпоративної мережі або операторів. Усі дзвінки тарифікуються однаково, де б не перебував абонент: в Києві, Одесі чи Львові або іншому місті країни. Це особливо актуально для телефонізації компаній з великою кількістю філій у різних містах України.

Простота — все, що потрібно для роботи: комп’ютер з гарнітурою та підключення до інтернету. Також технологія доступна на смартфонах, планшетах, ноутбуках, стаціонарних і SIP-телефонах.

Зручність — об’єднуйте дані про дзвінки з 1C, CRM, системами аналітики й покращуйте ефективність своєї справи. Створюйте єдину корпоративну телефонну мережу з нульовими тарифами усередині неї. Встановлюйте один номер на кілька телефонів.

Багатофункціональність — SIP-телефонія та колтрекінг дозволяють відстежувати й контролювати навантаження на відділ продажів, прослуховувати дзвінки та перевіряти компетентність роботи з клієнтом кожного фахівця. Також технологія підтримує багатолінійні номери й може використовуватися в міні-АТС.

Гнучкість — можна побудувати унікальну схему переадресації між відділами та працівниками, яка підходить саме для вашої компанії. А також налаштувати голосову пошту, автовідповідач, зручне голосове меню та зворотний дзвінок на сайті.

Отже, SIP-телефонія від Київстар — це сучасна цифрова технологія, яка дозволяє телефонувати й приймати дзвінки, підключати автовідповідач і переадресацію, користуватися конференц-зв’язком і багатоканальними телефонними лініями, колтрекінгом тощо. Це вдале рішення і для початківців у бізнесі, і для великих компаній з безліччю відділів у різних містах. Використання SIP-номерів допоможе вам спростити комунікацію, побудувати повноцінну аналітику й значно поліпшити сервіс. А задоволені клієнти — основа успішної та прибуткової справи.

icon
738