Як 3 світові компанії використовують OpenAI в Azure
23 вересня 2024

4 хв.

Як 3 світові компанії використовують OpenAI в Azure

Досвід#MicrosoftAzure#Технології#Компанії#ШтучнийІнтелект#Azure#ШІ#AI#Бізнес

Про що:

Розвиток технологій швидко змінює правила гри для компаній у всьому світі, проте OpenAI Azure відкриває нові горизонти для бізнесу, пропонуючи свої зручні сервіси. Зокрема, вони потрібні для аналізу даних, автоматизації,  вдосконалення співпраці тощо. Як саме ці можливості реалізуються на практиці? У статті ви дізнаєтеся про досвід Siemens, TomTom та PricewaterhouseCoopers (PwC).

Зміст

1. Siemens покращила співпрацю на виробництві

2. TomTom розробила «цифрову кабіну» для автомобілів

3. PricewaterhouseCoopers (PwC) створила «Аудит наступного покоління»

1. Siemens покращила співпрацю на виробництві

Уявіть собі велике промислове виробництво, де команда інженерів, працівники цехів і операційні команди часто стикаються з несправностями обладнання. Усі ці люди працюють злагоджено, але інколи між ними виникає «інформаційна яма», адже дані про проблеми з устаткуванням не завжди вчасно надаються відповідальним фахівцям. Виникають простої. 

Німецька компанія Siemens, яка надає таким підприємствам своє програмне забезпечення, побачила, як можна покращити співпрацю персоналу, аби комунікація відбувалася в режимі реального часу. Рішення об’єднує можливості трьох сервісів Microsoft: 

  • Месенджер для чатів та онлайн-нарад Teams
  • OpenAI Service, який надає доступ до потужних мовних моделей зокрема, GPT та інших.
  • Платформа для розробки та розгортання додатків генеративного ШІ Azure AI Studio.

Наприклад, коли працівник на заводі виявив проблему з конвеєром, то може просто надіслати голосове повідомлення в Teams на своєму мобільному або планшеті, детально описавши проблему будь-якою мовою. AI автоматично транскрибує та адаптує його текст, самостійно створює звіт про проблему та надсилає відповідному спеціалісту. Крім того, в деяких випадках можна отримати віртуальну допомогу від інженерів із детальними інструкціями щодо ремонту обладнання.

Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

2. TomTom розробила «цифрову кабіну» для автомобілів

Голландська компанія TomTom розробила інформаційно-розважальну систему для автомобілів Digital Cockpit («цифрова кабіна»). З нею машина стає не просто транспортним засобом, а й особистим асистентом. Цей розмовний помічник, здатний розуміти та реагувати на запити водія з великою швидкістю та точністю. 

Завдяки Digital Cockpit час реагування на запити скоротився з 12 секунд до 2,5 секунд. Можна здійснювати запити для 300 різних сценаріїв: пошук найближчих зарядних станцій, бронювання столика у ресторані, контроль функцій автомобіля голосом, як-от відкривання вікон, зміна температури в салоні або радіостанції тощо.

Цифрова кабіна побудована на базі Azure OpenAI ServiceAzure Cosmos DB та Azure Kubernetes Service. Зокрема, Azure OpenAI використовується для створення та підтримки інфраструктури. Azure Cosmos DB зберігає попередні розмови та вподобання користувачів, дозволяючи системі адаптуватися до запитів водія. Azure Kubernetes Service прискорює розгортання та масштабування сервісів. Для підтримки цього напрямку потрібно всього 3 фахівці, хоча раніше для цього потребувалося 10 спеціалістів.

Автовиробники також мають вигоду, адже можуть налаштовувати Digital Cockpit під свій бренд та економити до 80% своїх витрат.

3. PricewaterhouseCoopers (PwC) створила «Аудит наступного покоління»

PricewaterhouseCoopers (PwC) — один з найбільших гравців на міжнародному ринку професійних послуг з консалтингу та аудиту. Компанія має багато клієнтів, у більшості з яких петабайти даних для аналізу. Зважаючи на це, PwC почала вивчати можливості хмарних технологій та ШІ, аби пришвидшити свою роботу і зменшити навантаження на працівників.

Компанія назвала цю ініціативу «Аудит наступного покоління» (Next Generation Audit, NGA). Це своєрідна екосистема з низкою рішень Microsoft: 

Azure OpenAI Service, Azure Cosmos DB, Azure Kubernetes Service, Azure App Service, Azure AI Document Intelligence та інші. 

Наприклад, PwC використовує Azure AI Document Intelligence, аби брати інформацію з неструктурованих баз даних та порівнювати її зі структурованими джерелами даних. Усі ці рішення інтегруються з Microsoft Fabric, яка об’єднує різні джерела даних і аналітичні служби в єдину платформу на основі штучного інтелекту.

Досвід#MicrosoftAzure#Технології#Компанії#ШтучнийІнтелект#Azure#ШІ#AI#Бізнес

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365
#Azure#MicrosoftAzure#ХмарніСховища
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#IaaS#SaaS#PaaS#Дата-платформа
#Azure#Microsoft365#MicrosoftAzure#Офіс365
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#ХмарніРішення#ХмарніСховища#Технології#Розвиток#Бізнес
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365
#MicrosoftAzure#Azure#ХмарніРішення#ХмарніСховища#AzureStack#Клієнт#IaaS#PaaS#SaaS#AzureVirtualDesktop#Компанії
#Microsoft365#ХмарніРішення#MicrosoftAzure#Azure#Офіс365#РозумнийБудинок