Big Data в банках: що це таке й у чому користь для банківського сектору

8 травня 2018

1 хв.

Як Big Data від Київстар допомає Правекс Банку знаходити клієнтів

Про що:

Аналітичні дані компанії «Київстар» стали основою для визначення нових місць розташування вісімнадцяти відділень АТ «Правекс Банк» у Києві.

За допомогою аналізу великих даних (Big Data) експерти Київстар створюють особливі карти – теплові карти, які допомагають представникам різних сфер бізнесу та державних органів визначати місця найбільш вигідного розміщення своїх магазинів, відділень, банкоматів, туристичної міграції тощо.

Правекс Банк, в рамках нової стратегії, вирішив  переглянути  розташування своїх відділень та розмістити їх відповідно до того, де перебуває найбільше цільового сегменту клієнтів. За зверненням банку, Київстар зміг розробити теплову карту та спрогнозувати найбільш вірогідні місця скупчення таких клієнтів, що визначалися на основі розробленої аналітичної моделі.

Тарас Кириченко

голова правління АТ «Правекс Банк»

Завдяки співпраці з компанією «Київстар» ми отримали динамічну карту. Карта повністю відповідала нашому запиту, так як давала можливість розуміти, де база клієнтів може знаходитися у бізнес-час, а де відпочивати. Також ми могли порівняти місця перебування клієнтів з поточним розташуванням наших відділень, визначити наскільки зручно вони розташовані для клієнтів. І як результат – прийняти оптимальне рішення щодо нової локації

Завдяки співпраці з компанією «Київстар» ми отримали динамічну карту. Карта повністю відповідала нашому запиту, так як давала можливість розуміти, де база клієнтів може знаходитися у бізнес-час, а де відпочивати. Також ми могли порівняти місця перебування клієнтів з поточним розташуванням наших відділень, визначити наскільки зручно вони розташовані для клієнтів. І як результат – прийняти оптимальне рішення щодо нової локації

У результаті, Правекс Банк вирішив перемістити у нові точки вісімнадцять відділень: шість із них уже перенесені, п’ять – у процесі переміщення, для сімох нові місця розташування ще визначаються.

Віталій Султан

Digital-директор Київстар

Ми у Київстар прослідковуємо, що наразі активно зростає попит на продукти Big Data. Компанії з різних галузей звертаються до нас за допомогою, адже знаходяться у пошуку нових можливостей розвитку. Щиро радіємо, що скориставшись нашим дата-продуктом Правекс Банк розвивається, а Київстар, водночас, стає не лише постачальником високоякісних телекомунікаційних послуг, а й перетворює компанію на стратегічного партнера для українського бізнесу. Також зазначу, що Київстар неухильно дотримується вимог чинного законодавства щодо захисту даних своїх абонентів та не передає третім особам жодних їх персональних даних

Ми у Київстар прослідковуємо, що наразі активно зростає попит на продукти Big Data. Компанії з різних галузей звертаються до нас за допомогою, адже знаходяться у пошуку нових можливостей розвитку. Щиро радіємо, що скориставшись нашим дата-продуктом Правекс Банк розвивається, а Київстар, водночас, стає не лише постачальником високоякісних телекомунікаційних послуг, а й перетворює компанію на стратегічного партнера для українського бізнесу. Також зазначу, що Київстар неухильно дотримується вимог чинного законодавства щодо захисту даних своїх абонентів та не передає третім особам жодних їх персональних даних

Умовний приклад теплової карти

Умовний приклад теплової карти

Важливо наголосити, що компанія «Київстар» дотримується Законів України «Про телекомунікації», «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, у тому числі записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті