Застосування ШІ від Microsoft: приклад ефективного використання технологій для розвитку компаній.

15 квітня 2025

4 хв.

Як ШІ від Microsoft пришвидшує розвиток компаній: 5 цікавих прикладів

Про що:

Понад 85% компаній зі списку Fortune 500 використовують ШІ від Microsoft для свого розвитку. Штучний інтелект допомагає їм автоматизувати рутинні завдання, покращити взаємодію з клієнтами, оптимізувати процеси та швидше виводити продукти на ринок. Запрошуємо вас до читання, щоб дізнатися більше про досвід світових компаній.

Зміст

Оксфордський університет цифровізувався завдяки Copilot

Чат-боти Urban Company обробляють 90% запитів від клієнтів

Консалтингова компанія C3IT Solutions створює презентації на 60% швидше

Медична клініка Chi Mei приймає у 2 рази більше пацієнтів

Працівники Michelin користуються чат-ботом для пошуку інформації про продукцію

Оксфордський університет цифровізувався завдяки Copilot

Оксфордський університет — один з найстаріших англомовних вишів у світі. Йому майже 100 років. З метою цифрової трансформації ІТ-відділ закладу вирішив інтегрувати Microsoft 365 Copilot у свою щоденну роботу. Понад 400 працівників почали використовувати цей інструмент. Оцінювали, як він допомагає у написанні текстів, як підсумовує зустрічі тощо.  

Керівниця відділу користувацького досвіду Сара Зама зазначає, що для її команди з безліччю різноманітних завдань Copilot став справжнім відкриттям. Інструмент допомагає швидко генерувати ідеї, створювати документи, розставляти пріоритети і зосереджуватись на важливому.

Застосування ШІ від Microsoft: приклад ефективного використання технологій для розвитку компаній.

Оксфордський університет

Microsoft 365 від Київстар

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Чат-боти Urban Company обробляють 90% запитів від клієнтів

Клінінгова компанія Urban Company використовує Azure OpenAI з початку 2023 року і вже має чим похвалитися. Спочатку штучний інтелект допомагав менеджерам служби підтримки.

Згодом з’явилися чат-боти на базі штучного інтелекту. Вони самостійно приймають запити клієнтів, автоматично перевіряють якість прибирання за фото та допомагають в управлінні багатьма процесами. 

Відтепер близько 90% запитів обробляють віртуальні помічники. Рівень задоволеності клієнтів зріс на 5%, а точність ухвалення рішень перевищує 80%. Urban Company планує і надалі інвестувати в штучний інтелект, щоб підтримувати якість обслуговування на високому рівні.

Microsoft Azure від Київстар

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Консалтингова компанія C3IT Solutions створює презентації на 60% швидше

Керівництво консалтингової компанії C3IT Solutions помітило, що занадто багато часу фахівці витрачають на створення та оновлення проєктної документації. Щоб спростити цей процес, підключили Copilot від Microsoft 365. Цей інструмент: 

  • допоміг бізнес-аналітикам якомога точніше узагальнювати вимоги клієнтів; 
  • знизив час на підготовку документації на 30%, а презентацій проєкту — на 60%; 
  • зменшив кількість помилок через людський фактор.

Крім того, потрібно було відстежувати проєкти в реальному часі. Це вдалося завдяки Azure Boards, який входить до складу платформи Azure DevOps. Тепер можна автоматично оновлювати статус та дивитися його онлайн. 

Більше про можливості штучного інтелекту розповідає начальник департаменту комплексних рішень компанії Київстар Костянтин Глушаниця:

Медична клініка Chi Mei приймає у 2 рази більше пацієнтів

Azure OpenAI допомагає медичній клініці Chi Mei працювати значно швидше. Адже тепер всю важливу інформацію про пацієнта збирає штучний інтелект. Це діагноз, результати лабораторних аналізів, історія медичних записів та список ліків, які пацієнт приймав раніше. Крім того, ШІ перевіряє небезпечні взаємодії між виписаними препаратами та визначає, чи покриваються ліки страховкою. Ці дані з’являються на екрані лікаря всього за один клік.

Застосування ШІ від Microsoft: приклад ефективного використання технологій для розвитку компаній.

Лікар Чіа-Те Ляо та медсестра Ю-Чен Тунг у медичному центрі Chi Mei

Тепер лікар може приймати до 30 пацієнтів на день, замість 15. А медичні звіти, які персонал готував близько 60 хвилин, тепер створюються за чверть години. Azure OpenAI допомагає медичним працівникам сфокусуватись на запитах пацієнтів, а не на рутині.

Працівники Michelin користуються чат-ботом для пошуку інформації про продукцію

Відома компанія Michelin активно використовує Azure OpenAI Service, щоб підвищувати продуктивність своїх співробітників. На базі нього створили внутрішній чат-бот Aurora, який працює на основі великих мовних моделей. Наприклад, він допомагає персоналу оперативно знаходити інформацію про продукцію. А менеджер Луї-Марі використовує Aurora для генерації нових ідей.  

Також компанія підключила Microsoft 365 Copilot. ШІ допомагає з підсумками зустрічей, з пошуком документів та їх класифікацією. Це дає змогу кожному працівнику зосередитися на інноваціях і досягненні нових результатів.

Зміст

Оксфордський університет цифровізувався завдяки Copilot

Чат-боти Urban Company обробляють 90% запитів від клієнтів

Консалтингова компанія C3IT Solutions створює презентації на 60% швидше

Медична клініка Chi Mei приймає у 2 рази більше пацієнтів

Працівники Michelin користуються чат-ботом для пошуку інформації про продукцію

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті