Про що:
Методи залучення клієнтів до вантажоперевезень залежать від напрямку бізнесу. Оскільки для багатьох з них традиційна реклама не працює, власникам необхідно шукати нові методи привернення уваги аудиторії. Як залучити клієнтів до транспортної компанії за допомогою інструментів Big Data — у матеріалі.
Зміст
Як знайти свого клієнта
Теплові карти та геоаналітика як інструменти для залучення клієнтів до транспортної компанії
Переваги таргетованої комунікації
Як знайти свого клієнта
Щоб залучити клієнтів до транспортної компанії, потрібно перш за все чітко визначити, хто ваш клієнт і які послуги йому необхідні. Універсальних формул не існує: реклама, розрахована на потреби людини, яка бажає перевезти шафу з меблевого салону, не спрацює на власника фірми, зацікавленому в постачанні вантажів з одного міста в інше. Маркетингова стратегія збільшить потік клієнтів у тому разі, якщо буде орієнтована на зацікавлений сегмент аудиторії. А знайти та окреслити цей сегмент можна за допомогою інструментів Big Data від Київстар.
Дізнатися потреби й особливості своєї аудиторії для створення маркетингової стратегії допоможе створення портрета клієнта. Аналітики Київстар вивчають неперсоніфіковані та зашифровані дані про абонентів. Водночас дотримуються законодавства України щодо захисту персональних даних: особисту інформацію абонентів не чіпають і не передають третім особам. Далі експерти розробляють аналітичну модель на основі важливих характеристик потенційного клієнта, з огляду на стать, географію, вид діяльності, захоплення. У підсумку ви отримуєте профіль ідеального клієнта, на основі якого можна будувати рекламу, продумувати систему лояльності тощо.
Технологія Великих даних допомагає також розширити наявну аудиторію. Для цього використовують пошук схожих — аудиторія Look-alike. За характеристиками ваших постійних клієнтів визначається цільовий сегмент, якого найімовірніше зацікавить пропозиція про вантажоперевезення і відгукнеться на ваше повідомлення.
Теплові карти та геоаналітика як інструменти для залучення клієнтів до транспортної компанії
Heatmap (теплові карти) — це візуалізація аналізу великих даних. На теплових картах відображається інформація про жителів, інфраструктуру, проблеми та особливості міста або конкретного району. Для бізнесу вантажоперевезень цей інструмент знадобиться в декількох випадках. По-перше, вирішити питання, де розташувати базу. До бази має бути зручно дістатися без заторів або інших проблем на магістралі, щоб не витрачати багато часу на доставку вантажів. По-друге, теплова карта допоможе спрогнозувати охоплення і розмір прибутку.
Ще одна перевага теплової карти для транспортної компанії — перевірка прямих конкурентів. Це допоможе створити власну оригінальну пропозицію, яка залучить нових клієнтів.
Переваги таргетованої комунікації
Реклама для широкої аудиторії або метод spray and pray — слабкий, трудомісткий і неефективний метод залучити клієнтів до транспортної компанії. Традиційні методи розширити клієнтську базу та збільшити дохід — холодні дзвінки, але для цього потрібні кваліфіковані оператори та маркетологи для складання скрипту розмови.
Сучасний інструмент Big Data для спілкування з клієнтами — таргетована розсилка. Власник компанії задає характеристики свого ідеального клієнта або довіряє визначити їх експертам Київстар. Далі налаштовується автоматизована розсилка повідомлень користувачам, які підпадають під опис і шукають інформацію про транспортні компанії. Ось переваги таргетованої розсилки:
- швидкий запуск кампанії;
- рекламу отримують лише зацікавлені в послугах люди, що знижує рівень непотрібних витрат;
- готова платформа для розсилки допомагає коригувати розсилку, щоб залучити клієнтів до транспортної компанії.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Додайте коментар