Як залучити клієнтів до тату-салону?

06 Серпня 2021

Конкуренція серед тату-салонів на перший погляд здається незначною, проте питання, як залучити клієнтів до тату-салону, видається зовсім нелегким. Проблема в особливостях попиту: тату — не масова послуга, на яку наважуються спонтанно, та й постійні клієнти не записуються на сеанс кожен місяць. Тому традиційних методів — просування в соціальних мережах, конкурсів і старого доброго сарафанного радіо — замало. Малий бізнес бере на озброєння можливості технології Великих даних, якими активно користуються великі корпорації.

З чого почати: де відкрити тату-салон і де знайти клієнтів для тату

Якщо ви лише плануєте розпочати свою справу та відкрити новий тату-салон, інструменти Big Data від Київстар допоможуть на початку організувати бізнес так, щоб забезпечити потік клієнтів, розрахувати попередній прибуток і стратегії збільшення доходу. Пункт перший — локація. Вибрати вдале місце допоможе геоаналітика та Heatmap (теплові карти). Аналітики працюють лише з неперсоніфікованими великими даними з бази оператора, дотримуючись законодавства України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних».

На теплових картах візуалізують інформацію щодо перебування населення в конкретному районі, трафіку людей протягом доби, особливостей інфраструктури. Інструменти надають інформацію про місто загалом і детальніше про райони, тому ви можете вибрати відповідний район для студії. Або ж, оцінивши особливості інфраструктури та населення конкретної ділянки, вибрати між відкриттям салону і  меншої студії для початку. Геоаналітика також допомагає проаналізувати діяльність конкурентів поблизу, прорахувати охоплення салону, вибудувати зовнішню рекламу, щоб зацікавити прихильників тату.

Аудиторія тату-салонів порівняно невелика, тому важливо не лише визначити свою ЦА, але і правильно сегментувати її, щоб створювати релевантні послуги та пропозиції для кожної групи. Використовуючи дані, накопичені телеком-оператором, Big Data від Київстар можна скласти портрет клієнта — характеристики потенційних відвідувачів тату-салону: стать, вік, географія, сімейний стан, захоплення тощо. Якщо ж ви майстер зі своєю аудиторією і часткою постійних клієнтів, які регулярно приходить до вас набивати малюнки, вам знадобиться пошук схожих. Look-alike аудиторія — це люди, які схожі за критеріями на профіль вашого ідеального клієнта, тобто найімовірніше позитивно відреагують на пропозицію від нового тату-салону.

Як залучити клієнтів до тату-салону за допомогою реклами офлайн і онлайн

  1. Сарафанне радіо. Це старий і бажаний спосіб для майстрів і клієнтів знайти один одного: люди охоче вірять чужому особистому досвіду, крім того, можуть самостійно переконатися щодо якості загоєної роботи. Щоб у тату-салон або студію хотіли повертатися, важливо покращувати вміння майстрів і створити дружню атмосферу для клієнтів, щоб вони прийшли якщо не за новим татуюванням, так хоча б з другом.
  2. Друкована реклама. Поширення листівок поступово втрачає популярність. Але оригінально оформлені флаєри можна розповсюджувати на фестивалях та івентах, де збирається ваш цільовий сегмент — у такому разі реклама може спрацювати.
  3. Зовнішня реклама. Зовнішнє оформлення салону має працювати як рекламний щит, посилюючи презентацію і позиціонування. Якщо ви бажаєте більше зовнішньої реклами, виберіть місце за допомогою теплової карти, щоб білборд або сітілайт розташовувався в місцях, де бувають люди, які підпадають під ваш портрет клієнта.
  4. Соцмережі. Сторінка в інстаграмі або фейсбуці — це одночасно і портфоліо, і канал зворотного зв’язку, і майданчик для проведення конкурсів тощо.
  5. Сайт. Сторінка виконує всі вказані вище функції, але також має максимально інформувати: режим роботи салону; вся інформація про майстрів (роботи, дипломи); форма зв’язку; відгуки клієнтів.

Розсилка. Таргетована SMS- або інтернет-розсилка з інструментами Big Data — це ефективний спосіб, як залучити клієнтів до тату-салону. Повідомлення отримують користувачі, які підпадають під ваш портрет клієнта і погодилися отримувати рекламу. Тож бюджет не розпорошиться на спам-повідомлення. А власник отримає можливість оцінити ефективність і конверсію розсилки, щоб врахувати цю інформацію під час розробки маркетингової стратегії.