Головне завдання бізнесу — залучити якомога більше клієнтів, адже що більше споживачів продукту, то вище прибуток. Але конкуренція в багатьох сферах висока, тому важливо знайти ключик до потенційних споживачів. Виникає резонне питання: як залучити клієнтів? Для цього підійдуть класичні методи просування на кшталт реклами та акцій, а також сучасні інструменти на базі Великих даних.
Зміст
- Ефективні способи залучення покупців
- Технологія Big Data як інструмент залучення клієнтів
- Де шукати нових клієнтів: неочевидні варіанти
- Популярні питання
Ефективні способи залучення покупців
Є три способи, які допомагають знайти клієнтів для бізнесу. Якщо грамотно використовувати різні методи в комплексі, ви швидко залучите лояльних покупців.
- Активні. Головна роль відводиться продавцям і маркетологам. Основна мета — розширити цільову аудиторію і збільшити потік потенційних покупців. Маркетологи готують унікальну торгову пропозицію, а продавці та консультанти комунікують із людьми та відпрацьовують заперечення. Щоб залучати клієнтів, створюється холодна клієнтська база. Покупців регулярно обдзвонюють, розсилають повідомлення щодо компанії, інформують про товари, послуги.
- Пасивні. Залучення клієнтів за допомогою реклами та інтернет-маркетингу. До пасивних методів належать зовнішня реклама, контекстна, тизерна, таргетована. Головна мета — показати продукт якомога більшій кількості користувачів і збільшити потік потенційних покупців.
- Комбіновані. Що більше способів залучення покупців ви пустите в дію, то ефективніше буде результат. Важливо вибудувати офлайн і онлайн-продажі, а також просувати продукт, за можливості використовуючи різні канали.
Розглянемо докладніше популярні методи, як шукати нових клієнтів для бізнесу і як залучати їх.
Контент-маркетинг і комунікація
Просування в інтернеті впливає на популярність компанії й підвищує до неї довіру. Створіть сайт, ведіть блоги, сторінки в соціальних мережах, канали, спілкуйтеся з наявними та потенційними клієнтами через розсилки. Діліться якісним контентом і цікавою інформацією щодо компанії, робіть вигідні пропозиції, даруйте промокоди, вчасно відповідайте на питання і працюйте з критикою. Так ви отримаєте лояльну і «прогріту» аудиторію.
«Холодні» дзвінки
Бренд створює клієнтську базу, і з певною періодичністю менеджери обдзвонюють людей. Головне завдання — нагадати про послуги компанії, зацікавити якомога більше потенційних покупців і знайти клієнтів для бізнесу.
Різні види реклами
Реклама — класичний спосіб, який допомагає збільшити потік потенційних покупців. Використовуйте ЗМІ, зовнішню рекламу, діджитал-маркетинг, щоб шукати нових клієнтів.
Популярні варіанти інтернет-реклами:
- Контекстна. Комерційне повідомлення, яке з’являється на сторінці результатів пошуку. Реклама охоплює широку аудиторію й пов’язана з темою контенту, який переглядає потенційний покупець.
- Банерна. Анімовані або графічні зображення на вебресурсах. Зображення — дієвий спосіб залучення покупців. У пам’яті користувачів закарбовується логотип, назва бренду або повідомлення.
- Тизерна. Це графічні або анімаційні зображення із зухвало-інтригувальним заголовком, щоб знайти клієнтів для бізнесу.
- Таргетована. Ефективний інструмент просування в соціальних мережах (Instagram, Facebook) за допомогою фото або відео. Важливо правильно визначити ЦА і влучно потрапити в «болі», щоб збільшити потік потенційних покупців.
Можна шукати нових клієнтів, використовуючи один вид реклами або об’єднати декілька варіантів, щоб охопити більше аудиторії. Тестуйте різні способи й відстежуйте їхню ефективність.
Акції, знижки, конкурси, промо
Знижки та акції — сильний мотиватор для здійснення покупки. Спеціальні пропозиції привертають увагу до товару чи послуги, спонукають зайти в магазин і придбати продукт.
Запускаєте новий продукт? Організуйте промоакцію, щоб знайти клієнтів для бізнесу й познайомити їх із товаром або послугою. Можна поставити столик у торговому центрі та пропонувати продукцію перехожим, можна додавати пробники до покупок як бонус або відкривати тимчасовий доступ до програм і додатків. Якщо людям сподобається, вони з більшою ймовірністю куплять товар.
Технологія Big Data як інструмент залучення клієнтів
Аналіз Big Data, або Великих даних, — ще один спосіб залучення покупців. Технологія допомагає визначити інтереси ЦА і знайти потенційних клієнтів.
Компанія Київстар вийшла за рамки надання телеком-послуг і створила кілька ефективних продуктів для просування бізнесу за допомогою Big Data. Аналіз агрегованих Великих даних допомагає виявляти приховані закономірності, прогнозувати, будувати точні аналітичні моделі, збільшувати потік потенційних покупців і доходи компаній.
Головна перевага аналізу Великих даних: технологія допомагає підприємцям знайти клієнтів для бізнесу, а користувачам — першими отримувати інформацію щодо актуальних продуктів компаній.
Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає, і не продає персональні дані абонентів третім особам.
Де шукати нових клієнтів: неочевидні варіанти
Потенційні клієнти всюди. Саме для цього і знадобиться Big Data, щоб серед мільйонів людей вибрати тих, хто зацікавлений у певному товарі чи послузі. Цілеспрямований пошук клієнтів принесе ефективніший результат за менших витрат коштів і ресурсів.
Можливості Big Data:
- Створення портрета ідеального клієнта. Дізнайтеся, що спільного в споживачів вашої продукції, які характеристики, риси, «болі» їх об’єднують. Ви чітко усвідомлюєте, для кого створюєте продукт і як шукати нових клієнтів.
- Підбір релевантної для конкретної компанії аудиторії. Аналіз Великих Даних допоможе розширити бізнес, знайти зацікавлених у продукті людей і збільшити потік потенційних покупців.
- Налагодження комунікації з клієнтами. Таргетинг — хороший спосіб залучення покупців. З його допомогою можна увійти в контакт із ЦА і збільшити конверсію.
- Розроблення теплової карти. Технологія Heatmap визначить геолокації, де зосереджено найбільше цільової аудиторії. У таких місцях найкраще відкривати нові філії, точки продажів, офіси, встановлювати банкомати, термінали.
Data-фахівці Київстар допоможуть сегментувати клієнтську базу або ЦА. Інструмент розіб’є покупців на групи, зважаючи на специфіку їхніх запитів. Так компанія охопить кожен сегмент і задовольнить потреби всіх клієнтів.
Відшукати зацікавлену аудиторію й сегментувати її самостійно допомагає сервіс ADWISOR. Інтелектуальна онлайн-платформа допоможе знайти клієнтів для бізнесу і виявити їхні потреби. Головний інструмент — автоматизована таргетована SMS-розсилка, яка 100% дійде до кожного обраного користувача.
За допомогою ADWISOR можна:
- Відправляти сегментовано повідомлення наявним клієнтам.
- Шукати нових клієнтів поблизу, або вибивати територію, де проводити розсилку.
- Налаштувати таргетинг, щоб знайти клієнтів для бізнесу, відповідних за віком, місцем проживання, статтю, частотою користування інтернетом та іншими критеріями.
Популярні питання
-
Де шукати нових клієнтів?
Знайти клієнтів для бізнесу можна офлайн або онлайн. За допомогою технології Big Data можливо зробити пошук за різними критеріями й підібрати релевантну аудиторію під конкретний бізнес
-
Як зацікавити потенційних покупців?
Для залучення клієнтів працюють як класичні способи залучення покупців (реклама, інтернет-маркетинг, холодні дзвінки, акції, конкурси), так і сучасний метод аналізу Великих даних.
-
Чи варто підключати Big Data в процес залучення клієнтів?
Безсумнівно, варто. З технологією Big Data ви краще дізнаєтеся ЦА, налагодите комунікацію за допомогою розсилки повідомлень і визначите, у яких місцях відкривати нові точки й офіси.