Про що:

Компанії, які допомагають продавати товари та послуги, самі потребують просування. Але в такому разі клієнтами є не скупчення людей з певними потребами, а інші фірми й організації. Конкуренція у цій сфері зростає, тому рекламним агентствам необхідно експериментувати з новими методами, крім партнерства або «холодних» дзвінків. Як залучити клієнтів до рекламного агентства та збільшити прибуток за допомогою технології Великих даних — у матеріалі.

Зміст

Методи, як залучити клієнтів до рекламного агентства

Як знайти нових клієнтів із технологією Великих даних

Методи, як залучити клієнтів до рекламного агентства

Своєрідність рекламного агентства — робота з B2B сегментом, тобто не масова пропозиція, а індивідуальний підхід. Так, реклама й телебачення, попри величезну аудиторію, зазвичай не виходять на окупність витрат. Тому, щоб збільшити прибуток, рекламним агентствам легше зосередитися на певному сегменті, ніж «брати» масовістю. Вибираючи рекламне агентство, замовники орієнтуються на репутацію, якість і експертність, якщо, звичайно, приходять не через рекомендацію.

Як рекламні агентства шукають нових клієнтів:

  • холодні дзвінки — один з основних способів розширити клієнтську базу, де запорука успіху — кмітливий менеджер, який зможе зацікавити, спрогнозувати та відповісти на всі запитання, і правильний скрипт, який зачіпає першими пропозиціями;
  • сайт — необхідність для будь-якого рекламного агентства, одночасно спосіб просування, зв’язку та обличчя компанії;
  • блог — додає трафіку сайту, а також розкриває експертність компанії, якщо наповнення орієнтоване на ЦА агентства;
  • участь у тематичних виставках і конференціях — можливість залучити клієнтів до рекламного агентства, заявивши про себе успішними кейсами, і в такий спосіб підвищивши впізнаваність;
  • сарафанне радіо — найкраща реклама ваших послуг — це їхня безумовна якість. А перевірити, чи задоволені ваші наявні клієнти, можна за допомогою NPS;
  • участь у тендерах — це не найпомітніший метод просування, але нагода показати себе та власні можливості на ринку, якою не варто нехтувати;
  • навчальні заходи — майстер-класи або семінари за умови успішної реалізації покажуть вас експертами в галузі, і деякі підприємці можуть зацікавитись співпрацею з вашим агентством.

Як знайти нових клієнтів із технологією Великих даних

Інструменти, які працюють на основі інформації, зібраної з мільйонів абонентів, можуть допомогти бізнесу, для якого важливий індивідуальний критерій.

Важливо. Київстар дотримується законодавства України про інформацію і захист особистих даних. У роботі використовують неперсоніфіковані та зашифровані дані. Особисту інформацію абонентів не чіпають і не передають третім особами.

Щоб залучити нових клієнтів, скористайтеся такими послугами Big Data від Київстар:

Таргетована розсилка. Таргетована комунікація допомагає чітко окреслити сегмент абонентів, які отримуватимуть повідомлення. Так, у разі просування рекламного агентства це будуть абоненти — власники бізнесу або ж менеджери, які вирішують питання співпраці. Вибрати аудиторії для розсилки можуть аналітики Київстар або замовник за допомогою автоматизованої платформи ADWISOR. Сервіс максимально легкий та зручний для самостійного проведення промо-кампаній. Таргетована розсилка за допомогою ADWISOR не лише допомагає донести інформацію потенційним клієнтам, але також допомагає оцінити за конверсією ефективність інструменту.

Геоаналітика знадобиться під час навчальних оффлайн заходів як метод залучити клієнтів до рекламного агентства. За даними абонентів аналітики створюють теплові карти, які показують трафік людей, а також особливості інфраструктури, інформацію щодо бізнес-нерухомості тощо. Опираючись на теплову карту, можна вибрати вдалу локацію для заходу, до якої зручно дістатися учасникам, та організувати зовнішню рекламу, щоб залучити значну кількість відвідувачів.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data-рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Поради#BigData#ПортретКлієнта#ADWISOR#БігДата#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ADWISOR#BigData#Рішення
#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#БігДата#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки
#BigData#ADWISOR#Look-alike#ТригерніРозсилки#SMS#ПортретКлієнта#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap
#ADWISOR#BigData#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#ТригерніРозсилки#SMS#СмсРозсилка#Сегментація
#Клієнт#ПортретКлієнта#BigData#БігДата
#Робота#Інтернет#Київстар#ВіртуальнаATC#Microsoft365#Офіс365#AzureStack#Бізнес-рішення
#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика#Heatmap
#МобільнийЗв'язок#Київстар#Тренд